Hvem er med i det nye år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2008

Mutti2

Uhhhh..... her vil jeg gerne være med

Jeg må indrømme at jeg ikke direkte har brug for at tabe mig. Men efter at jeg tabte alle 25 kg fra min graviditet + 5 kg, er jeg begyndt at få blod på tanden

Jeg har en aftale med min veninde om at starte i motionscenter hvor hun allerede går, og da min ryg er begyndt at sætte ud, har min læge anbefalet mig det samme.

Jeg er stolt af hvordan jeg ser ud, også af mine strækmærker, min lille delle og dejlige hænge patter (undskyld detaljerne)
For jeg har fået verdens dejligste datter ud af det.

Men her efter at jeg har tabt mig en smule ekstra, kan jeg godt mærke glæden ved det. Jeg har aldrig kunnet tabe mig, men pludselig falder det af mig, så nu vil jeg prøve at yde en smule for det

Mit mål er 5 kg.
Jeg vejer 68 for tiden.
Så jeg vil rigtigt gerne være med her
Hvordan foregår det herinde??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Honningblomst

Susan1978 skriver:

JEG SKAL VÆRE MED! der er ingen unskyldninger her.

Det kan godt være at 2 gange spinning om ugen gør meget, men det tager altså ikke min mave og den kan jeg ikke klare mere.

Jeg vil så gerne af med 7 (pyhaaa det er mange) kg, men har kunnet før, så KAN også nu.

Susan som er helt med og HELDIGVIS intet har taget på her i julen.

Det er jo bare fem uger, så er de væk-smiler-
Hvad med svømning...??

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Uhhhh..... her vil jeg gerne være med

Jeg må indrømme at jeg ikke direkte har brug for at tabe mig. Men efter at jeg tabte alle 25 kg fra min graviditet + 5 kg, er jeg begyndt at få blod på tanden

Jeg har en aftale med min veninde om at starte i motionscenter hvor hun allerede går, og da min ryg er begyndt at sætte ud, har min læge anbefalet mig det samme.

Jeg er stolt af hvordan jeg ser ud, også af mine strækmærker, min lille delle og dejlige hænge patter (undskyld detaljerne)
For jeg har fået verdens dejligste datter ud af det.

Men her efter at jeg har tabt mig en smule ekstra, kan jeg godt mærke glæden ved det. Jeg har aldrig kunnet tabe mig, men pludselig falder det af mig, så nu vil jeg prøve at yde en smule for det

Mit mål er 5 kg.
Jeg vejer 68 for tiden.
Så jeg vil rigtigt gerne være med her
Hvordan foregår det herinde??

Knus Pernille

Altså...jeg elsker ikke mine drenge mindre, selvom jeg rent faktisk synes det er afskyeligt at ens krop tager så meget skade af at få dem...øvøv...

Vi skriver vægten ned en gang om ugen...og så støtter vi ellers alt vi kan....smiler

Hvor høj er du??

Knus Eva..som har tabt 30 kg....og ikke mindst holdt dem med plus minus 5 kg...

Anmeld

29. december 2008

Bastian

Også her!!! Jeg vil gerne tabe mig 6-8 kilo.

Anmeld

29. december 2008

Diana...

PiaR skriver:

Der er i hvert fald større chance for jeg får brugt det end jeg kommer ud He He... så det er da en satsning...

KNUS...

Jeg har en veninde som har en og hun har os en rigtig travlt hverdag og hun er bare super glad for den og får den brugt rigtig meget og synes det en fed ting der er kommet...

Ja jeg vil os gerne være med, men hopper først på til februar altså med at tabe mig men min ændret mad stil osv bliver ved med at køre, man behøver jo ikke æde løs bare fordi man er gravid

Knus Diana 34+1 som har taget små 5 kg på.

Anmeld

29. december 2008

Mutti2

Eva skriver:

Altså...jeg elsker ikke mine drenge mindre, selvom jeg rent faktisk synes det er afskyeligt at ens krop tager så meget skade af at få dem...øvøv...

Vi skriver vægten ned en gang om ugen...og så støtter vi ellers alt vi kan....smiler

Hvor høj er du??

Knus Eva..som har tabt 30 kg....og ikke mindst holdt dem med plus minus 5 kg...

uhh, nej nej, du må endeligt ikke misforstå mit indlæg!! Selvfølgelig elsker du dem ikke mindre Det var heller ikke sådan ment!!

Jeg er 1,72 høj, men har buttede kinder, lår og et "knallert-dæk" om mavsen Jeg synes min krop er pænere nu end før jeg blev gravid
Men hvis jeg nogensinde skal finde mig en mand/en far til min datter og mine kommende børn, så skal der laves lidt om hist og pist

30 kg, hold da op, det er da hammer flot, er det så også pga amning??

Jamen det lyder da bare hammer hyggeligt. Jeg er med

Knus

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

uhh, nej nej, du må endeligt ikke misforstå mit indlæg!! Selvfølgelig elsker du dem ikke mindre Det var heller ikke sådan ment!!

Jeg er 1,72 høj, men har buttede kinder, lår og et "knallert-dæk" om mavsen Jeg synes min krop er pænere nu end før jeg blev gravid
Men hvis jeg nogensinde skal finde mig en mand/en far til min datter og mine kommende børn, så skal der laves lidt om hist og pist

30 kg, hold da op, det er da hammer flot, er det så også pga amning??

Jamen det lyder da bare hammer hyggeligt. Jeg er med

Knus

Ok-smiler-

Nej, jeg har aldrig tabt mig ved amning, kun taget på....var så deprimerende...min dejlige veninde tabte sig for vildt og jeg tog på eller gjorde intet.
Da jeg så var færdig med at amme så gad jeg ikke glo på min fede krop mere og så tabte jeg mig.
Ja, jeg skal også lige have lavet min mave til sommer og så er jeg vidst så lækker som jeg kan blive-griner- pæn uden at være prangende-griner-

Glæder mig til at følge dit vægttab...

Knus..

Anmeld

29. december 2008

Pia.

Diana/Claus skriver:

Jeg har en veninde som har en og hun har os en rigtig travlt hverdag og hun er bare super glad for den og får den brugt rigtig meget og synes det en fed ting der er kommet...

Ja jeg vil os gerne være med, men hopper først på til februar altså med at tabe mig men min ændret mad stil osv bliver ved med at køre, man behøver jo ikke æde løs bare fordi man er gravid

Knus Diana 34+1 som har taget små 5 kg på.

Det er jeg glad for at høre.... tror altså også selv det er super godt... arbejder hver dag til klokken 17.00 - og ungerne har også deres sport m.m.... Så syntes det er nok at se til...

Knus fra Pia.

Anmeld

29. december 2008

Susan1978

Eva skriver:

Det er jo bare fem uger, så er de væk-smiler-
Hvad med svømning...??

tja kan godt lide at svømme, men aner ik hvornår jeg skal presse det ind..

Spinningen kan lige gå, men det er heller ikke altid nemt.

så det må vente til ungerne er lidt større..

Susan

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Susan1978 skriver:

tja kan godt lide at svømme, men aner ik hvornår jeg skal presse det ind..

Spinningen kan lige gå, men det er heller ikke altid nemt.

så det må vente til ungerne er lidt større..

Susan

Mangler noget aftenbadning synes jeg...desværre....selvom jeg måske skal vente lidt når jeg har plaster på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.