Kan man se gamle citeringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Ja, jeg kan slet ikke få citeringsknappen frem.. Men at jeg rent faktisk kan skrive er da fremgang

Ja... Lige når jeg husker tilbage, har jeg ikke lige prøvet at citere fra min mobil... Måske jeg skulle prøve det på et tidspunkt om jeg kan, hvis jeg orker at gå på via mobilen.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Ja, jeg kan slet ikke få citeringsknappen frem.. Men at jeg rent faktisk kan skrive er da fremgang

Citeringsknapper kommer frem,hvis du trykke et sted lige ved siden af der hvor den plejer at være

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

Citeringsknapper kommer frem,hvis du trykke et sted lige ved siden af der hvor den plejer at være

Synes jeg har prøvet at trykke overalt uden held

Anmeld

31. juli 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Synes jeg har prøvet at trykke overalt uden held

underligt,på min HTC med android,kommer citat knappen frem,når jeg trykkeret sted på skærmen,så det burde da også virke hos dig vil jeg mene

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

underligt,på min HTC med android,kommer citat knappen frem,når jeg trykkeret sted på skærmen,så det burde da også virke hos dig vil jeg mene

Hvis jeg skriver fra den indbyggede browser, kan jeg godt trykke på citér knappen, men kan ikke skrive i tekstfeltet. Hvis jeg skriver fra Opera mini browseren, kan jeg godt skrive i tekstfeltet men ikke trykker citér. Herligt, ikke?

Anmeld

31. juli 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Hvis jeg skriver fra den indbyggede browser, kan jeg godt trykke på citér knappen, men kan ikke skrive i tekstfeltet. Hvis jeg skriver fra Opera mini browseren, kan jeg godt skrive i tekstfeltet men ikke trykker citér. Herligt, ikke?

Prøv en helt tredie he he

Anmeld

31. juli 2011

Michael healer

Michael healer skriver:

Prøv en helt tredie he he

Den hedder Dolphun browser HD

Anmeld

31. juli 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Nej Dolphin Browser HD skulle der stå

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

Test test test

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

DEt virker da vist. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.