Kan man se gamle citeringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Frøken J.

.. Uden at have slået til at man modtager pr. mail?

Tænkte lige på det grundet en anden debat Jeg surfer ret tit fra mobilen fx om aftenen inden sengetid, hvor min pc er slukket. Halvdelen af tiden virker det ikke, at jeg forsøger at svare herinde, for når jeg så skriver i tekstfeltet, ryger den op og skriver i adressefeltet i stedet for. "!/!)/#)&amp"/" irriterende!

Nå, men problemet er så, hvis jeg på mobilen har læst noget, som en eller anden har skrevet til mig i en eller anden vilkårlig debat. Hvor vedkommende så har spurgt ind til noget osv. Hvor jeg så ikke har kunne svare fra mobilen.

Og når jeg så logger ind fra min PC, kan jeg som regel ikke huske hvilken debat det drejede sig om, hvis ikke det var en jeg selv oprettede, og så kan jeg ikke svare. Og så føler jeg mig sindssygt uhøflig 

Så er der en måde hvor man kan se, hvad man sidst blev citeret i? Hvis man allerede har læst citeringen via mobilen? Helst uden at skulle have slået til at man får besked via mail..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Her lytter jeg lige med, for jeg har sammen problem.

Forresten din pakke ligger jeg sidste hånd på i dag eller i morgen

Desværre var det kun de to skåle der nåede hele frem her.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

numsefisk skriver:

Her lytter jeg lige med, for jeg har sammen problem.

Forresten din pakke ligger jeg sidste hånd på i dag eller i morgen

Desværre var det kun de to skåle der nåede hele frem her.

Ej hvor er det skidt! Jeg hader post DK. Det er præcis det samme som jeg så i en udsendelse i Basta forleden om en der havde fået at vide, at hendes pakke var pakket forsvarligt ind, og så var den smadret. Spurgte nemlig på Posthuset hvor meget der skulle til ift. indholdet, og det skulle være fint.  Måske skulle de holde op med at kaste rundt med pakker og breve Men det er jeg da ked af!

Anmeld

31. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Frøken J. skriver:

Ej hvor er det skidt! Jeg hader post DK. Det er præcis det samme som jeg så i en udsendelse i Basta forleden om en der havde fået at vide, at hendes pakke var pakket forsvarligt ind, og så var den smadret. Spurgte nemlig på Posthuset hvor meget der skulle til ift. indholdet, og det skulle være fint.  Måske skulle de holde op med at kaste rundt med pakker og breve Men det er jeg da ked af!

Ja det er post Danmark i en nøddeskal desværre.

Men blev så glad for skålene, da det jo ingen hemmelighed er at jeg er lidt af en samler

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

31. juli 2011

Witt

Frøken J. skriver:

Tænkte lige på det grundet en anden debat Jeg surfer ret tit fra mobilen fx om aftenen inden sengetid, hvor min pc er slukket. Halvdelen af tiden virker det ikke, at jeg forsøger at svare herinde, for når jeg så skriver i tekstfeltet, ryger den op og skriver i adressefeltet i stedet for. "!/!)/#)&amp"/" irriterende!

Nå, men problemet er så, hvis jeg på mobilen har læst noget, som en eller anden har skrevet til mig i en eller anden vilkårlig debat. Hvor vedkommende så har spurgt ind til noget osv. Hvor jeg så ikke har kunne svare fra mobilen.

Og når jeg så logger ind fra min PC, kan jeg som regel ikke huske hvilken debat det drejede sig om, hvis ikke det var en jeg selv oprettede, og så kan jeg ikke svare. Og så føler jeg mig sindssygt uhøflig 

Så er der en måde hvor man kan se, hvad man sidst blev citeret i? Hvis man allerede har læst citeringen via mobilen? Helst uden at skulle have slået til at man får besked via mail..

Hmm, ved ikke helt om jeg har forstået det ret .

Men hvis du går ind på din egen profil, altså selv profilen, så nederst står der hva for nogle debat emner du selv har oprettet og hva for nogle du har skrevet i ??

Håber det kan hjælpe

Anmeld

31. juli 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

du kan så vidt jeg kan se,ikke se gamle citeringer,men så må du gå tilbage og se en tråd du har skrevet i tidligere, om ikkedu mangledeat svare tilbage der, tror jeg er eneste løsning.

Eller vente medat klikke på citerins knappen,til næste gang du kommer til pcen.

Bruger du simpel  tekstbehandling, slået til,når du skriver fra mobilen ? 

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Witt skriver:

Hmm, ved ikke helt om jeg har forstået det ret .

Men hvis du går ind på din egen profil, altså selv profilen, så nederst står der hva for nogle debat emner du selv har oprettet og hva for nogle du har skrevet i ??

Håber det kan hjælpe

Jep, I know Tak for svaret. Men jeg er frygtelig aktiv herinde, så der går ikke længe, før jeg ikke kan se længere i listen, og det sker jo, at man har skrevet fx i en debat i forgårs, men først blev citeret i dag. Så er der en del at lede igennem. He he

Anmeld

31. juli 2011

Witt

Frøken J. skriver:

Jep, I know Tak for svaret. Men jeg er frygtelig aktiv herinde, så der går ikke længe, før jeg ikke kan se længere i listen, og det sker jo, at man har skrevet fx i en debat i forgårs, men først blev citeret i dag. Så er der en del at lede igennem. He he

åååårh :p . Jamen det også dumt når "nye" blander sig ! :p . Hihih .

Troed ellers lige jeg sku spille klog !

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

du kan så vidt jeg kan se,ikke se gamle citeringer,men så må du gå tilbage og se en tråd du har skrevet i tidligere, om ikkedu mangledeat svare tilbage der, tror jeg er eneste løsning.

Eller vente medat klikke på citerins knappen,til næste gang du kommer til pcen.

Bruger du simpel  tekstbehandling, slået til,når du skriver fra mobilen ? 

Det er bare temmelig omsonst at skulle ind at rode i listen over samtlige debatindlæg jeg har skrevet. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg skriver temmelig meget herinde 

Men jeg har prøvet at skrive via både udvidet og simpel tekstbehandling, men det virker ikke via min Sony Ericsson Xperia X10 mini. En sjælden gang imellem kan jeg få det til at fungere, men ofte hopper den bare op og begynder at skrive i adressefeltet i stedet. Skide irriterende.

Anmeld

31. juli 2011

Witt

Witt skriver:

åååårh :p . Jamen det også dumt når "nye" blander sig ! :p . Hihih .

Troed ellers lige jeg sku spille klog !

Ku* spille klog **

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.