ingen liv i uge 21.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Tlf: 99321278

mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Ciss

Må bare sende dig et .

Anmeld

31. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

mange tak.

Det var så lidt.. Har du fået ringet?? Vil de se dig??

Anmeld

31. juli 2011

Swerg

Krydser fingre for at bebse har det godt

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg har snakket med dem nu, det eneste hun sagde var at jeg imorgen skulle gå ned til min egen læge og bede ham sende henvisning til en skanning :-S

Anmeld

31. juli 2011

Swerg

Det kan hun ikke sige. Selvfølgelig skal du ind til undersøgelse! Sikke noget vås!! Ring igen

Anmeld

31. juli 2011

Moar2011

de burde da tag dig ind .. jeg havde ringet igen .. ind og scannes sku jeg

Anmeld

31. juli 2011

MIWULA

Anonym skriver:

jeg har snakket med dem nu, det eneste hun sagde var at jeg imorgen skulle gå ned til min egen læge og bede ham sende henvisning til en skanning :-S

Jeg blevet taget ind med det samme på herlev da jeg ikk sys jeg havde mærket min dreng.   Sys du skal ringe igen.

Anmeld

31. juli 2011

Madam Blå

Jeg vil bare sige, at det kan være helt normalt Jeg mærkede ikke min lille pige i tre dage omkring samme tidspunkt. Fødegangen vil ikke se en, fordi man ikke er langt nok til at komme derind. De kan intet stille op, skulle der være noget galt.

Du skal først mærke liv hver dag fra uge 24+.

Har du ikke mærket liv før i morgen, så bed om at komme til lægen, hvor han kan høre hjertelyd

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg vil bare sige, at det kan være helt normalt Jeg mærkede ikke min lille pige i tre dage omkring samme tidspunkt. Fødegangen vil ikke se en, fordi man ikke er langt nok til at komme derind. De kan intet stille op, skulle der være noget galt.

Du skal først mærke liv hver dag fra uge 24+.

Har du ikke mærket liv før i morgen, så bed om at komme til lægen, hvor han kan høre hjertelyd

også når det her er min 4 gravidtet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.