hvor lang tid går der fra baby har sat sig fast til fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Kløver

Trine89 skriver:

Jah efter en hel dag med MEGET ondt i lysken og ned og skambenet fik jeg af vide at det kunne være fordi lille pigen hun er ved at bore sig godt ned i bæknet. 

og så var det jeg kom til at tænke op om hvor lang tid der gik ved jer fra jeres baby have sat sig fast til at fødslen gik igang??

tror det er meget forskelligt, min søn satte sig allerede godt ned i bækkenet i uge 30-31 tror jeg ca det var. han kom ud 35+5 pga svangerskabsforgiftning, og ville absolut ikke ud, så efter 2 døgn, forgæves med stikpiller og kraftige ve-drop måtte de tage ham ved ks. men havde alt forløbet normalt, havde han jo lagt sig til rette allerede 2½ mdr før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Trine89

Muhmi skriver:

Det bliver også super spændende

Årh, er helt jaloux på at du snart skal føde... Selvom det gør mega nullernaller så det der med at få sit barn op på brystet... wauw, den følelse kan bare ikke beskrives Og første gang de kigger én i øjnene.......... Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!!! GLÆD DIG!!!

jeg Glæder mig også rigtig meget til hele oplevelsen  

og bare tiden efter også.. Bliver så dejligt

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

Maja84 skriver:

tror det er meget forskelligt, min søn satte sig allerede godt ned i bækkenet i uge 30-31 tror jeg ca det var. han kom ud 35+5 pga svangerskabsforgiftning, og ville absolut ikke ud, så efter 2 døgn, forgæves med stikpiller og kraftige ve-drop måtte de tage ham ved ks. men havde alt forløbet normalt, havde han jo lagt sig til rette allerede 2½ mdr før termin

Hold da helt op.. Det var da også noget af en omgang du var igennem.. 
Men dejligt at lille manden kom ud i god behold  

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Trine89 skriver:

Hold da helt op.. Det var da også noget af en omgang du var igennem.. 
Men dejligt at lille manden kom ud i god behold  

ja heldigvis, tog lidt tid, men har har indhentet det og mere til, da han blev vejet for 1 mdr siden(5 mdr) havde han 4 doblet sin vægt og var vokset 21 cm siden han blev født ( han vejede 2020 gr og var 46 cm)

Men ang det med hvornår de sætter sig fast, tror jeg det er lidt forskelligt fra person til person, og også hvor længe før man går i fødsel

Håber du får din drømme fødsel, og en god oplevelse, når du kommer så langt

Anmeld

31. juli 2011

Trine89

Fenja09 skriver:

Ja, min mor var heller ikke alt for glad op til termin - men hun fik da en scanning og det var ikke noget man gjorde dengang medmindre noget var "galt", så det var hun glad for  

Håber også at vores bebs bliver liggende i den "rette stilling" - har hørt at det ikke er særlig behageligt når JM prøver at vende, avs!  

Og nej der er ikke længere så meget plads for babyen at boltre sig på når man kommer så tæt på termin, det mærker jeg også tydeligt nu  

Det kan jeg godt forstå hun var glad for.. 

- Nej jeg har en veninde som prøvede det der med at skulle til vendingsforsøg fordi hende lille pige var i UK stilling. og hun sagde også at det ikke var super behageligt. 

det er nu meget finurligt når man kan mærke at hun lige kører måsen hen over maven.. eller når hun har hikke, så sidder jeg også nærmest og hopper.. hihi 

Anmeld

31. juli 2011

Trine89

Maja84 skriver:

ja heldigvis, tog lidt tid, men har har indhentet det og mere til, da han blev vejet for 1 mdr siden(5 mdr) havde han 4 doblet sin vægt og var vokset 21 cm siden han blev født ( han vejede 2020 gr og var 46 cm)

Men ang det med hvornår de sætter sig fast, tror jeg det er lidt forskelligt fra person til person, og også hvor længe før man går i fødsel

Håber du får din drømme fødsel, og en god oplevelse, når du kommer så langt

hvor er det godt han er kommet efter det   det er jo dejligt.. 

Mange tak skal du have.. Jeg er godt nok også meget spændt på det hele

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Trine89 skriver:

hvor er det godt han er kommet efter det   det er jo dejligt.. 

Mange tak skal du have.. Jeg er godt nok også meget spændt på det hele

tak

kan jeg da godt forstå, er det jeres 1

Anmeld

31. juli 2011

Fenja09

Trine89 skriver:

Det kan jeg godt forstå hun var glad for.. 

- Nej jeg har en veninde som prøvede det der med at skulle til vendingsforsøg fordi hende lille pige var i UK stilling. og hun sagde også at det ikke var super behageligt. 

det er nu meget finurligt når man kan mærke at hun lige kører måsen hen over maven.. eller når hun har hikke, så sidder jeg også nærmest og hopper.. hihi 

Jeg oplever at maven går helt ud af facon - tror det skyldes at numsen bliver presset helt ud til en af siderne hehe

Tror ikke jeg kan mærke hikke, men det syntes jeg at jeg kunne for nogle uger siden. Ved ikke om det kan forsvinde henad vejen...

Anmeld

31. juli 2011

Trine89

Maja84 skriver:

tak

kan jeg da godt forstå, er det jeres 1

Jep det er den første  

Anmeld

31. juli 2011

Trine89

Fenja09 skriver:

Jeg oplever at maven går helt ud af facon - tror det skyldes at numsen bliver presset helt ud til en af siderne hehe

Tror ikke jeg kan mærke hikke, men det syntes jeg at jeg kunne for nogle uger siden. Ved ikke om det kan forsvinde henad vejen...

Hehe jah min mave har også sine tider (i sær her om aften) hvor den bliver lidt deform fordi hun syntes hun skal have måsen HELT ud i siden.. hihi.. 

ved ikke.. jeg tror lille pigen har hikke hver anden dag eller sår'n noget. hehe.. men det er jo heller ikke alle der mærker det, eller alle små babyer som har så meget hikke.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.