hvor lang tid går der fra baby har sat sig fast til fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Fenja09

Kan ikke svare på dit spørgsmål, men vores bebs har også lagt sig godt til rette med hovedet ned og rumpen op - så tænkte jeg "jubii" indtil vores JM fortalte at den sagtens kan nå at vende sig flere gange inden termin - er i uge 36 nu.

Min mor har fortalt at da hun ventede mig satte jeg mig fast 4 uger før termin og da hun nåede til ugen før termin vendte jeg mig, så jeg lige pludselig ikke lagde i den rette stilling og derfor måtte de prøve at få mig på "plads" igen. Det var først 2 dage før hun fødte at jeg havde sat mig fast igen. Så tror det er meget forskelligt og man kan nok ikke sige noget bestemt.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Trine89

Muhmi skriver:

Puha... Silas stod med hovedet nedad 2½-3 mdr. før jeg skulle føde... ret træls at de sidste tre mdr. skulle være med hikke direkte på blæren heheh

Lille pigen har også her stået med hovedet ned af siden uge 29 men nu er hun så ved at bore sig sår'n "rigtig" ned i bækkenet.. og det kan sku mærkes..  

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Trine89 skriver:

Lille pigen har også her stået med hovedet ned af siden uge 29 men nu er hun så ved at bore sig sår'n "rigtig" ned i bækkenet.. og det kan sku mærkes..  

Jep det kan mærkes og man går som en gås det sidste stykke tid... hehe... Men det er jo heldigvis snart overstået og så har du en dejlig lille pige i armene

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

Fenja09 skriver:

Kan ikke svare på dit spørgsmål, men vores bebs har også lagt sig godt til rette med hovedet ned og rumpen op - så tænkte jeg "jubii" indtil vores JM fortalte at den sagtens kan nå at vende sig flere gange inden termin - er i uge 36 nu.

Min mor har fortalt at da hun ventede mig satte jeg mig fast 4 uger før termin og da hun nåede til ugen før termin vendte jeg mig, så jeg lige pludselig ikke lagde i den rette stilling og derfor måtte de prøve at få mig på "plads" igen. Det var først 2 dage før hun fødte at jeg havde sat mig fast igen. Så tror det er meget forskelligt og man kan nok ikke sige noget bestemt.

/Fenja

Hold da op.. :s 
Det lyder da også som noget af en omgange din mor var igennem..

Heldigvis har lillepigen stået med hovedet ned af siden uger 29 og hun har lige fra start lagt med hovedet ned mod hoften hehe.. såå jeg håber nu at hun nok skal blive på sin plads..

og jah min Jordemorder har også sagt at indtil hun står fast kan hun jo flytte rund som det passer sig.. hehe. men jah pladsen er jo trang såå det er ikke så nemt som det plejer..  

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

Muhmi skriver:

Jep det kan mærkes og man går som en gås det sidste stykke tid... hehe... Men det er jo heldigvis snart overstået og så har du en dejlig lille pige i armene

Jah tak Hastigheden på gangen er også sat gevaldigt ned.. hehe..  Men hey jeg kommer jo fra a til b..  

Men jah jeg glæder mig sååååå meget til at se hva en hun er for en  

Anmeld

30. juli 2011

Julymama

Trine89 skriver:

Jah efter en hel dag med MEGET ondt i lysken og ned og skambenet fik jeg af vide at det kunne være fordi lille pigen hun er ved at bore sig godt ned i bæknet. 

og så var det jeg kom til at tænke op om hvor lang tid der gik ved jer fra jeres baby have sat sig fast til at fødslen gik igang??

Jeg var til jordemoder da jeg var 38+0, og spurgte om hun stod fast.. hun sagde næsten, men hun kunne godt rokke hendes hoved lidt, sååå ikke helt ..

jeg fødte 38+4

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

Julymama skriver:

Jeg var til jordemoder da jeg var 38+0, og spurgte om hun stod fast.. hun sagde næsten, men hun kunne godt rokke hendes hoved lidt, sååå ikke helt ..

jeg fødte 38+4

Okey. jah der kan man bare se..  

åårh jeg havde nu heller ikke noget i mod at føde 38+4 vil sååå gerne se min lille pige.. hihi  (normalt har jeg en rimelig god tålmodighed, men den er da godt nok pakket laaaaangt væk nu.. hehe)

Anmeld

30. juli 2011

Fenja09

Trine89 skriver:

Hold da op.. :s 
Det lyder da også som noget af en omgange din mor var igennem..

Heldigvis har lillepigen stået med hovedet ned af siden uger 29 og hun har lige fra start lagt med hovedet ned mod hoften hehe.. såå jeg håber nu at hun nok skal blive på sin plads..

og jah min Jordemorder har også sagt at indtil hun står fast kan hun jo flytte rund som det passer sig.. hehe. men jah pladsen er jo trang såå det er ikke så nemt som det plejer..  

Ja, min mor var heller ikke alt for glad op til termin - men hun fik da en scanning og det var ikke noget man gjorde dengang medmindre noget var "galt", så det var hun glad for  

Håber også at vores bebs bliver liggende i den "rette stilling" - har hørt at det ikke er særlig behageligt når JM prøver at vende, avs!  

Og nej der er ikke længere så meget plads for babyen at boltre sig på når man kommer så tæt på termin, det mærker jeg også tydeligt nu  

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Jah tak Hastigheden på gangen er også sat gevaldigt ned.. hehe..  Men hey jeg kommer jo fra a til b..  

Men jah jeg glæder mig sååååå meget til at se hva en hun er for en  

Det bliver også super spændende

Årh, er helt jaloux på at du snart skal føde... Selvom det gør mega nullernaller så det der med at få sit barn op på brystet... wauw, den følelse kan bare ikke beskrives Og første gang de kigger én i øjnene.......... Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!!! GLÆD DIG!!!

Anmeld

30. juli 2011

Clisolka

Puha de smerter... AUV... Jeg kan tydeligt huske hvor ondt det gjorde til sidst  Her havde Isabella sat sig fast allerede i uge 28, men hun er først født 39+5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.