hvor lang tid går der fra baby har sat sig fast til fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.202 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Trine89

Jah efter en hel dag med MEGET ondt i lysken og ned og skambenet fik jeg af vide at det kunne være fordi lille pigen hun er ved at bore sig godt ned i bæknet. 

og så var det jeg kom til at tænke op om hvor lang tid der gik ved jer fra jeres baby have sat sig fast til at fødslen gik igang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Topp

Jah efter en hel dag med MEGET ondt i lysken og ned og skambenet fik jeg af vide at det kunne være fordi lille pigen hun er ved at bore sig godt ned i bæknet. 

og så var det jeg kom til at tænke op om hvor lang tid der gik ved jer fra jeres baby have sat sig fast til at fødslen gik igang??

som 1. gangs fødende kan de stille sig 2 måneder før

fler gangsfødende stiller de sig nooooget senere..

såååå det er ikke et let spørgsmål at svare på

De kommer når de er klar til det eller når lægerne "tvinger" dem ud af babyhulen

Anmeld

30. juli 2011

JeNoVa

Trine89 skriver:

Min tvilling A havde sat sig godt fast allerede 10-12 uger inden fødslen (jeg husker det ikke præcist).

Anmeld

30. juli 2011

smølfine

Det er der jo ikke noget entydigt svar på, da det er meget individuelt. Jeg kan se at det er dit første barn, at du venter og der kan barnet sætte sig fast mange uger før fødsel. Da jeg ventede min den første, stod hun fast i bækkenet omkring tre uger før fødsel, nr. to satte sig aldrig fast og nr. tre som jeg venter nu, står ikke helt fast, men ligger med hovedet helt nede i bækkenet og det har han gjort i to eller tre uger og jeg har termin i dag og ingen tegn på snarlig fødsel. Så det er svært noget om.

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

Topp skriver:

som 1. gangs fødende kan de stille sig 2 måneder før

fler gangsfødende stiller de sig nooooget senere..

såååå det er ikke et let spørgsmål at svare på

De kommer når de er klar til det eller når lægerne "tvinger" dem ud af babyhulen

Nej okey det kan jeg godt se.. 

Jeg er i dag 37 fulde uger henne i dag.

IIIIH hun må nu godt komme ud NUUUU 

Anmeld

30. juli 2011

Topp

Trine89 skriver:

Nej okey det kan jeg godt se.. 

Jeg er i dag 37 fulde uger henne i dag.

IIIIH hun må nu godt komme ud NUUUU 

jeg LOVER dig - hun skal noooook komme

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

smølfine skriver:

Det er der jo ikke noget entydigt svar på, da det er meget individuelt. Jeg kan se at det er dit første barn, at du venter og der kan barnet sætte sig fast mange uger før fødsel. Da jeg ventede min den første, stod hun fast i bækkenet omkring tre uger før fødsel, nr. to satte sig aldrig fast og nr. tre som jeg venter nu, står ikke helt fast, men ligger med hovedet helt nede i bækkenet og det har han gjort i to eller tre uger og jeg har termin i dag og ingen tegn på snarlig fødsel. Så det er svært noget om.

Jah Det er den første og utålmodigheden er ved at melde sig.. hehe.. 

Jeg har i dag tre uger til termin.  

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

Topp skriver:

jeg LOVER dig - hun skal noooook komme

Hehe det er jeg heller ikke i tvivl om hun nok skal gøre 

Anmeld

30. juli 2011

JustMe

Her satte hun sig fast allerede omkring uge 28-30 mener jeg. I uge 32 (eller 33, kan ikke huske det) blev jeg ordineret aflastning pga for truende tidlig fødsel, i uge 34 blev ejg indlagt en nat, da jeg var i aktiv fødsel. Men fødslen gik i stå, og hun kom først ud i uge 37, da jeg blev sat i gang

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Puha... Silas stod med hovedet nedad 2½-3 mdr. før jeg skulle føde... ret træls at de sidste tre mdr. skulle være med hikke direkte på blæren heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.