Heller ikke denne måned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Kris89

babymus77 skriver:

lige præcis.... Men helt utroligt hvad ens krop gør når man ikke tager p-piller længere..... Stærke mens smerter..halsbrand, ømme babser, øm lænd, kvalme op til mens...Jo jo hehe...

ja. da jeg stoppede på piller havde jeg også konstant ømme bryster... og det sjove er, at da jeg blev gravid første gang var det faktisk først i uge 5-6 jeg fik alvorligt ømme bryster...

jeg har testdag i næste uge og idag kom kvalmen også og synes mine bryster har ændret sig (jeg havde stort set ingen symptomer sidst jeg var gravid). Så jeg er meget forhåbningsfuld og meget spændt..

Men frygter samtidig rigtig meget, ved ikke hvad jeg gør, hvis min mens kommer i stedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

ja. da jeg stoppede på piller havde jeg også konstant ømme bryster... og det sjove er, at da jeg blev gravid første gang var det faktisk først i uge 5-6 jeg fik alvorligt ømme bryster...

jeg har testdag i næste uge og idag kom kvalmen også og synes mine bryster har ændret sig (jeg havde stort set ingen symptomer sidst jeg var gravid). Så jeg er meget forhåbningsfuld og meget spændt..

Men frygter samtidig rigtig meget, ved ikke hvad jeg gør, hvis min mens kommer i stedet...

Det håber vi den IKKE gør

Men ja, kroppen ændre sig helt vildt..Måske også fordi man bliver ældre???

Anmeld

30. juli 2011

Kris89

babymus77 skriver:

Det håber vi den IKKE gør

Men ja, kroppen ændre sig helt vildt..Måske også fordi man bliver ældre???

ja det har helt sikkert også noget at sige (er kun 22, så skal måske ikke snakke for højt )

men efter ens cyklus er blevet styret af hormoner i mange år, er det jo egentlig ikke så mærkeligt, at der går lang tid før kroppen er "sig selv" igen...

Arbejder til dagligt med reproduktion ved køer... det er faktisk uffatteligt, så ens vi er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.