Heller ikke denne måned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

babymus77

Så kom min mens lige på 28 dagen, blev så heller ikke denne måned.. Men fortsætter ønsket om at blive gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Sof

Øv hvor træls, håber der er mere held med næste måned 

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Sof skriver:

Øv hvor træls, håber der er mere held med næste måned 

Præcis, var også lige lidt øvv men må prøve igen;-) havde ellers alle symp men men:-))

Anmeld

30. juli 2011

Kris89

øv øv hvor træls..

Håber på bedre held næste måned - og husk.

Hellere få sin mens på 28 dagen, end at gå flere uger over tid og stadig ikke få det... På denne måned er der igen en chance om to uger

Anmeld

30. juli 2011

Sof

babymus77 skriver:

Præcis, var også lige lidt øvv men må prøve igen;-) havde ellers alle symp men men:-))

Kan godt huske ventetiden opg øv følelsen når man havde haft alle symptomer men testede negativ eller mens kom. 

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

øv øv hvor træls..

Håber på bedre held næste måned - og husk.

Hellere få sin mens på 28 dagen, end at gå flere uger over tid og stadig ikke få det... På denne måned er der igen en chance om to uger

Ja det har du ret i;-) dejligt med lidt medfølelse hehe;-)))

Anmeld

30. juli 2011

Kris89

babymus77 skriver:

Ja det har du ret i;-) dejligt med lidt medfølelse hehe;-)))

Det har vi alle behov for ind i mellem

Anmeld

30. juli 2011

Topp

babymus77 skriver:

Så kom min mens lige på 28 dagen, blev så heller ikke denne måned.. Men fortsætter ønsket om at blive gravid igen

tænk sådan - Når den HELT særlige bebs har fundet ud af hvem den vil have til mor og far - kommer den til jer

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

Det har vi alle behov for ind i mellem

lige præcis.... Men helt utroligt hvad ens krop gør når man ikke tager p-piller længere..... Stærke mens smerter..halsbrand, ømme babser, øm lænd, kvalme op til mens...Jo jo hehe...

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Topp skriver:

tænk sådan - Når den HELT særlige bebs har fundet ud af hvem den vil have til mor og far - kommer den til jer

Det er nemlig rigtig....Men utrolig nok, ved mine to første børn, som snart er 10 og 14, blev jeg gravid med det samme....

Næste måned, vil jeg prøve at lade være at focusere så meget på detSkal flytte til Sep. Så der kan man koncentrere sig om noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.