Vi har 2 drenge med 16 mdr. i mellem
Charlie er 17 mdr. og Nicki er kun knap 3 uger, så jeg kan ikke sige at det er godt eller skidt de er så tætte endnu, men kan sige at det er NEMT her i starten
Charlie ELSKER sin lillebror, han kysser, krammer og aer og har han gjort fra dag 1
Jeg er oberbevist om, de får et tæt og dejligt forhold, jo ældre de bliver... Jeg vil gerne have 1 mere ligeså tæt, men nu må vi se
Charlie er klar over han er den "store" nu - selvfølgelig er han stadig min lille baby (Det vil han nok altid være
) men han ved og forstår Nicki er en baby og har brug for mere tid lige pt. 
I dag, da jeg var alene hjemme med dem begge, skulle de i bad efter aftensmaden og inden puttetid. Hvordan gør jeg det?! tænkte jeg.. Charlie pegede ligeså fint ind i brusekabinen og sagde "Vand" og vupti, min STORE dreng gik i bad under bruseren, mens jeg vaskede den lille i badekaret og hvor var jeg da stolt over Charlie bare godt kunne det!!! 
Jeg er sikker på, han godt kunne se mor var lidt i tvivl, hvordan vi liiige skulle få ordnet det her bad... Hehe 
Få overtalt manden
Dog vil jeg sige, hvis han allerede synes jeres er en håndfuld nu - så er det måske en god ide at snakke det HELT igennem... en 8 mdr. er stadig nem (Som du selv skriver) men en 16,17,18 mdr. kan også være nemme, men de er uanset hvad, sværer i den forstand, at de godt ved hvad de vil! Det kan være hårdt, men hvis man vil det nok, skal det nok fungere 
Håber for jer I finder ud af det og du får dine børn tætte, som du ønsker - det er PRAGTFULD ! 
Knus Sabrina 
Anmeld