jeg vil gerne have en mere !! har i 2 ?? fordele og ulemper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Mor1012

min datter er 8 mdr. jeg vil gerne ha en mere..

Vi har haft det nemt, et nemt barn og kunne godt tænke mig en mere.. jeg føler mig 100% klar!!

men har i fordele og ulemper til mig, at få børn så hurtigt efter hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

TaAsJu

Jeg har to piger med 4 års forskel og melle den yngste og den lille på vej er der 2/5 ca.. Men mellem pigerne er de søskende på godt om ondt. Men det er fantastik og se den kærlighed der i mellem dem.. Har en veninde der kun har lige knap 11 md i mellem hendes piger og det er de glade for. Også pigerne for de har altid en og lege med.. Men ingen tvil om det ville blive hårdt. Det syntes jeg til tider det er nu. Men om ingen jo mere de kan selv jo nemmer bliver det

Anmeld

30. juli 2011

Mor1012

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har to piger med 4 års forskel og melle den yngste og den lille på vej er der 2/5 ca.. Men mellem pigerne er de søskende på godt om ondt. Men det er fantastik og se den kærlighed der i mellem dem.. Har en veninde der kun har lige knap 11 md i mellem hendes piger og det er de glade for. Også pigerne for de har altid en og lege med.. Men ingen tvil om det ville blive hårdt. Det syntes jeg til tider det er nu. Men om ingen jo mere de kan selv jo nemmer bliver det

taak for svar ville rigtig gern ha een mere ... manden sys bare det hårdt bare med hende vi har nu.. og hun er bare såååå nem

Anmeld

30. juli 2011

TaAsJu

Emilie2010 skriver:

taak for svar ville rigtig gern ha een mere ... manden sys bare det hårdt bare med hende vi har nu.. og hun er bare såååå nem

Så må han overtales

Anmeld

30. juli 2011

Mor1012

FLERE ? SOM KAN HJÆLLPE

Anmeld

30. juli 2011

Maise86

Emilie2010 skriver:

FLERE ? SOM KAN HJÆLLPE

Altså vi har to børn med to år og 1 mdr imellem. Den lille er så kun 7 mdr nu, men jeg er sikker på at det bliver godt. De forguder hinanden allerede og der er rigtig meget kærlighed inellem dem. Selvfølgelig er det hårdt, men hvis man er to om dem er det ikke noget problem :-) Tror det er lige hårdt uanset hvornår man får dem :-)

Anmeld

30. juli 2011

M&M's Mor

Her er der 16 mdr imellem mine 2 guldklumper og det med folk siger det er hårdt at få dem så tæt på hinanden synes vi nu ikke...vi fik tit i hovedet under graviditeten at alt blev dobbelt...bare sådan med bleskift men om der skulle skifte 1 ble eller 2 tager jo ikke vildt lang tid og man skal jo ikke tænke bleer i fx ca 6 år hvis man får dem med 3 års mellemrum...her blev vores den store blefri lige da hun blev 3 år og det har så resulteret i at lillesøster gerne vil være lige som storesøster så hun kommer flere gange dagligt og beder om potten af sig selv og kommer fint gevinst i så er bare et spørgsmål om tid før hun sikkert også kan undværre den helt...man finder hurtigt en rytme og vi ville ikke gøre noget som helst om den dag i dag med at have fået dem så tæt på hinanden...de forguder virkelig hinanden og leger super godt sammen og sådan var det fra første dag den store så den lille...de er i dag 2 år og 3½ år

Anmeld

30. juli 2011

norenberg

har en dreng og pige med 4½ års mellemrum det er alt for meget....vores datter har været vandt til at det kun drejede sig om hende så der er jalousi mellem dem og de får heller ikke så meget fornøjelse af hinanden men så har vi en søn mere som kun er 8 mdr yngre end den største og det vil jeg hellere anbefale...vi har meget at se til men det er ikke vildt hårdt....og ingen jalousi ved den og er helt sikker på at de får meget fornøjelse af hinanden om et års tid når den lille begynder at rende rundt....

Anmeld

30. juli 2011

Skouboe

Jeg har 2 med 18 måneders mellemrum og jeg synes det er for tæt.. Den yngste har været syg hele sit første leveår og det har betyder at jeg dels var ved at gå ned med stress og dels atden store hele tiden må vente og undvære pga. Den lille, og hun er ikke helt gammel nok til at forstå hvorfor...

Anmeld

30. juli 2011

1012lmp

Der er 2å8m mellem mine... og det har sq været hårdt... De har haft glæde ud af hinanden ingen tvivl om det.

Vi begyndte at prøve da den ældste var 1 år. Og for filan jeg er glad for der gik 12 m inden jeg blev gravid... For Ellers havde det sq været for tæt det er jeg ikke et sekundt i tvivl om..!

Jeg synes i skal nyde  det i har nu... Det er heller ikke nemt for alle pludselig at skulle dele og hun skal jo også være stor nok til at kunne forstå det..! Kan sagtens forstå du gerne vil have en mere.. men vent 1-1½ år... så hende i har nu kan få lov til at være den lille lidt endnu og i kan nyde hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.