Skøn af køn til NF. Holdt det stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ditte_Marie skriver:

Vi spurgte ikke om kønnet til NF - for vi skulle til kønsscanning dagen efter Der var jeg 14+1. (Da jeg bestilte tid troede vi at jeg kun var 13+6, men jordemoderen sagde at det var fint).

Hun havde ikke noget problem med at se kønnet der dagen efter - så tror lige så meget at det er personalets erfaring der spiller ind

Ja, du har så også lige været 14 dage længere henne end jeg var til NF. Det har nok også en del at sige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Frk Mig

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, jeg er blot nysgerrig på, hvor mange der egentlig har fået skønnet kønnet til NF og fik det samme køn afvide til MD/kønsscanning?

Er bare nysgerrig fordi jeg hører om flere og flere, hvor de bliver skønnet til NF. Vil jo mene det er lidt tidligt, men mon det holder stik for dem der er blevet skønnet? 

Vi var til NF scanning i tirsdags .. og hun kom med et meget forsigtigt gæt på at det var en dreng .. Men nu må vi se d 16 hva det bliver 

Anmeld

30. juli 2011

lilledittemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, du har så også lige været 14 dage længere henne end jeg var til NF. Det har nok også en del at sige. 

Ja, det har det selvfølgelig Tænkte jeg ikker over, må jeg indrømme.

Anmeld

30. juli 2011

Mauser.

Til NF sagde de ingenting, til kønsscanning i uge 14 sagde de pige, og det samme sagde de til MD vi har lige været til 3D og det er tydeligt en lille pige der gemmer sig derinde <3 .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.