Skøn af køn til NF. Holdt det stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Holdt det stik?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.831 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, jeg er blot nysgerrig på, hvor mange der egentlig har fået skønnet kønnet til NF og fik det samme køn afvide til MD/kønsscanning?

Er bare nysgerrig fordi jeg hører om flere og flere, hvor de bliver skønnet til NF. Vil jo mene det er lidt tidligt, men mon det holder stik for dem der er blevet skønnet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Nadia&Daniel

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, jeg er blot nysgerrig på, hvor mange der egentlig har fået skønnet kønnet til NF og fik det samme køn afvide til MD/kønsscanning?

Er bare nysgerrig fordi jeg hører om flere og flere, hvor de bliver skønnet til NF. Vil jo mene det er lidt tidligt, men mon det holder stik for dem der er blevet skønnet? 

Har stemt blank - da vi ikke kendte kønnet..

Dog sagde de fleste at jeg havde en drenge-mave - havde dog selv igennem hele graviditeten fornemmelsen af en pige..

Vi fik en lille PIGE

Anmeld

29. juli 2011

Nadia&Daniel skriver:

Har stemt blank - da vi ikke kendte kønnet..

Dog sagde de fleste at jeg havde en drenge-mave - havde dog selv igennem hele graviditeten fornemmelsen af en pige..

Vi fik en lille PIGE

Den med mavens form osv. giver jeg heller ingenting for. 

Anmeld

29. juli 2011

svanen73

Har oz stemt blank...fik intet af vide til NF, men betalte for en kønsscanning i uge 17 og den holdte stik til MD.

Den med mavens form er ammestue ved nogen vil den self holde stik

Anmeld

29. juli 2011

Har oz stemt blank...fik intet af vide til NF, men betalte for en kønsscanning i uge 17 og den holdte stik til MD.

Den med mavens form er ammestue ved nogen vil den self holde stik

Jamen uge 17 er også ret så sikker. Synes bare der er flere og flere som får skøn til NF. Og undrer mig lidt, da jeg vil mene det er ret usikkert der... hmm...

Ja mht. maven - og generelle gæt er der jo 50/50 for at få ret. Sååå... Ej jeg er VIRKELIG skeptisk over for det med at man kan mærke det/se det osv. 

Anmeld

29. juli 2011

Trine89

Hos os holdte den ikke stik.. 

Vi fik af vide til NF at det formegentlig ville være en dreng. (på trods af at vi ikke engang spurgte..)

Til MD scanningen fik vi af vide at det måske ville være en lille pige men at hun ikke kunne sige fordi benene var meget samlet..

og til en kønsscanning noget senere fik vi bekræftet at det er en lille pige 

Anmeld

29. juli 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

hehe jeg spurgte ikke om kønnet til NF, jeg var mere into om baby var ok. Men fik af vide ved MD at det lignede en pige vi skulle have og det må jeg da sige at holdt stik. Så jeg har stemt blank da jeg ikke vidste kønnet til NF Håber det er ok søde

Anmeld

29. juli 2011

maryjane

Fik intet at vide til NF heller, synes også det er for langt ude at de overhovedet vil udtale sig om det tidligt. Usmageligt faktisk.

Anmeld

29. juli 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

hehe jeg spurgte ikke om kønnet til NF, jeg var mere into om baby var ok. Men fik af vide ved MD at det lignede en pige vi skulle have og det må jeg da sige at holdt stik. Så jeg har stemt blank da jeg ikke vidste kønnet til NF Håber det er ok søde

Det er skam helt ok.  Jeg tror nu også at de fleste der får skønnet til NF får det fordi den der scanner synes det er hyggeligt. Jeg spurgte heller ikke til det. Kender bare en som får det skønnet automatisk hver gang hun er gravid, og det undrer mig bare. Ser en større og større tendens til det, og så bliver jeg jo lidt nysgerrig på om det så også holder stik. 

Anmeld

29. juli 2011

maryjane skriver:

Fik intet at vide til NF heller, synes også det er for langt ude at de overhovedet vil udtale sig om det tidligt. Usmageligt faktisk.

Pga. usikkerheden eller? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.