Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Hej piger, jeg er blot nysgerrig på, hvor mange der egentlig har fået skønnet kønnet til NF og fik det samme køn afvide til MD/kønsscanning?
Er bare nysgerrig fordi jeg hører om flere og flere, hvor de bliver skønnet til NF. Vil jo mene det er lidt tidligt, men mon det holder stik for dem der er blevet skønnet? 
Vi fik afvide af ikke før til Md scanningen ville de fortælle kønne da det ikke er så sikkert før efter man er 16+0 henne.Da kønne første er færdig danne 100 % der.Så skulle vi selv købe en kønsscanningen i uge 16-17.Men vi vente til Md scanningen og da jeg var i 30 uge fik jeg i fødselsdagsgave en 2-3-4 D scanningen og der sagde hun også en dreng.
Før md scanningen holde jeg på en dreng da jeg ingen ting have overhovede.Men så kom der bare opkast,mega mens smerte og halsbrand osv så en pige tænkte jeg det var det stod på i en del uger så igen ting i nogle uger så tænkte jeg en dreng igen så til md scanningen i uge 20-21 og ca 3 uger før det holde jeg på en dreng.Hun scanne sprugte om vi ville vide kønne hun sagde den drille så scanne hun lidt rindt osv så sagde jeg det er en dreng se der og hun sagde 2 min ja du har ret det er en dreng.Jeg så det før hende selv den lille tissetrold*GGG*.
Henriette
Anmeld