Skøn af køn til NF. Holdt det stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er skam helt ok.  Jeg tror nu også at de fleste der får skønnet til NF får det fordi den der scanner synes det er hyggeligt. Jeg spurgte heller ikke til det. Kender bare en som får det skønnet automatisk hver gang hun er gravid, og det undrer mig bare. Ser en større og større tendens til det, og så bliver jeg jo lidt nysgerrig på om det så også holder stik. 

Haha vi ville faktisk gerne vide det, så jeg er overrasket over at vi ikke spurgte allerede til NF hehe... Men ja det er rigtigt hvad du siger søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

maryjane

Pga. usikkerheden eller? 

Jep. (:

Er bange for at man kan komme til at lægge alt for meget i noget, som viser sig slet ikke at holde stik. Så kan jeg bedre forholde mig til at det bliver gjort fra uge 17.

Men igen skal jeg da heller ikke kunne sige, om der virkelig er nogen der kan se det med sikkerhed til NF. Men så skal de da godt nok også være gode, skulle man synes.

Anmeld

29. juli 2011

Carl-Emil's mor

Synes godt nok det er imponerende at de kan udtale sig om det til nf når de ydrekønsorganer ikke er dannet endnu  

Jeg kan ikke en gang få fru overlæge til at sige om hun troede det var en dreng eller pige i 15 uge så snuppede en kønsscanning, og viste den til fru overlæge der stadigvæk ikke vil sige noget før jeg skal til MD fordi det først er der det er helt sikkert... 

men jeg tror på at det er en dreng som vi fik besked om til kønsscanning 

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha vi ville faktisk gerne vide det, så jeg er overrasket over at vi ikke spurgte allerede til NF hehe... Men ja det er rigtigt hvad du siger søde

Hehe, i holdt jer på måtten! Bravo eller hvad man siger 

Jeg ville jo så ikke vide det, men selv om jeg ville, så ville jeg være bange for at få en forestilling om et barn pga. kønnet, og så ende med det modsatte. 

Anmeld

29. juli 2011

maryjane skriver:

Jep. (:

Er bange for at man kan komme til at lægge alt for meget i noget, som viser sig slet ikke at holde stik. Så kan jeg bedre forholde mig til at det bliver gjort fra uge 17.

Men igen skal jeg da heller ikke kunne sige, om der virkelig er nogen der kan se det med sikkerhed til NF. Men så skal de da godt nok også være gode, skulle man synes.

Ja... jeg tror nu også mere det er held en forstand der. For som en anden også skriver. Kønsorganerne er jo ikke udviklet der! 

Anmeld

29. juli 2011

Carl-EmilsMoar skriver:

Synes godt nok det er imponerende at de kan udtale sig om det til nf når de ydrekønsorganer ikke er dannet endnu  

Jeg kan ikke en gang få fru overlæge til at sige om hun troede det var en dreng eller pige i 15 uge så snuppede en kønsscanning, og viste den til fru overlæge der stadigvæk ikke vil sige noget før jeg skal til MD fordi det først er der det er helt sikkert... 

men jeg tror på at det er en dreng som vi fik besked om til kønsscanning 

Jeg tror også det er meget mere sikkert når man lige er lidt længere henne. 

Anmeld

30. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Hej piger, jeg er blot nysgerrig på, hvor mange der egentlig har fået skønnet kønnet til NF og fik det samme køn afvide til MD/kønsscanning?

Er bare nysgerrig fordi jeg hører om flere og flere, hvor de bliver skønnet til NF. Vil jo mene det er lidt tidligt, men mon det holder stik for dem der er blevet skønnet? 

Vi fik afvide af ikke før til Md scanningen ville de fortælle kønne da det ikke er så sikkert før efter man er 16+0 henne.Da kønne første er færdig danne 100 % der.Så skulle vi selv købe en kønsscanningen i uge 16-17.Men vi vente til Md scanningen og da jeg var i 30 uge fik jeg i fødselsdagsgave en 2-3-4 D scanningen og der sagde hun også en dreng.

Før md scanningen holde jeg på en dreng da jeg ingen ting have overhovede.Men så kom der bare opkast,mega mens smerte og halsbrand osv så en pige tænkte jeg det var det stod på i en del uger så igen ting i nogle uger så tænkte jeg en  dreng igen så til md scanningen i uge 20-21 og ca 3 uger før det holde jeg på en dreng.Hun scanne sprugte om vi ville vide kønne hun sagde den drille så scanne hun lidt rindt osv så sagde jeg det er en dreng se  der og hun sagde 2 min ja du har ret det er en dreng.Jeg så det før hende selv den lille tissetrold*GGG*.

Henriette

Anmeld

30. juli 2011

Mettefpigen

Vi fik afvide at det var en dreng til NF og det har holdt stik

Anmeld

30. juli 2011

december-babyen

Hvis kønsorganerne ikke er færdigdannede så tidligt hvordan kan det så være man kan få lavet en kønsscanning allerede fra uge 14??

Anmeld

30. juli 2011

december-babyen skriver:

Hvis kønsorganerne ikke er færdigdannede så tidligt hvordan kan det så være man kan få lavet en kønsscanning allerede fra uge 14??

Nu tænke jeg ved NF. De er vel i gang med at udvikle sig allerede der, men så vidt jeg ved er det meget svært at se så tidligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.