Skruk!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2008

BellaT

Lene76 skriver:

jeg stemmer osse for.... hep hep men det betyder vel osse at Trynen ska i gang for sku i ik være gravid sammen igen????

Jaaaah. Hep Hep, Nadi og Trynen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Helle30

Så se da at komme i gang!

Anmeld

29. december 2008

Muffinmus

Jamen jeg ville ikke lade en uddannelse stå i vejen for endu et barn......
Men var jo(og er stadig ) godt skruk selv om maven er godt i vejen nu

Anmeld

29. december 2008

Anja

Kan godt se, at det måske ikke er det bedste tidspunkt, men sådan vil man nok altid kunne sige

Pøj pøj med beslutningen

Anmeld

29. december 2008

Mary

Anja skriver:

Kan godt se, at det måske ikke er det bedste tidspunkt, men sådan vil man nok altid kunne sige

Pøj pøj med beslutningen

Præcis! Jeg tror også man 'altid' vil kunne sige at et andet tidspunkt ville passe bedre
Hvorfor vil du gerne være det længere henne i uddannelsen inden? Er det for at det ikke skal virke så uoverskueligt at komme tilbage til? Herhjemme forestiller jeg mig også at vi skal igang med baby no. 3 når jeg er godt igang med sygeplejestudiet, men jeg kan nok ikke vente ret meget længere end til at jeg bare er kommet igang, hehe...........

Knus en fellow-skruk som var i fuld gang med projektbaby hvis manden var med på den!

Anmeld

29. december 2008

Nadi

Ja det har nok noget at gøre med at hvis jeg kun har en ½ uddannelse at komme tilbage til så virker det ikke så uoverskueligt at skulle tilbage fra barsel. Og så tror jeg måske også mine bekymringer ligger lidt i om Oliver er for lille til at bliver storebror når han er 2 år + vil jo gerne at han næsten er 3. Og derfor er det perfekte tidspunkt (for det findes nemlig ) hvis vi begynder i maj månede på baby nr. 2. Men jeg er virkelig skruk, og Dennis går hele tiden og spørg Oliver om han skal være storebror eller have en lillebror eller lillesøster. Og det er sgu da ikke til at holde ud at han er lige så skruk som mig
Ved heller ikke om det er helt vildt lige nu fordi jeg skal ta min p-ring ud imorgen og har ikke lyst til at sætte den op igen om 7 dage

Måske jeg skulle ta mig en snak med Tynen!

Anmeld

29. december 2008

BellaT

Nadi skriver:

Ja det har nok noget at gøre med at hvis jeg kun har en ½ uddannelse at komme tilbage til så virker det ikke så uoverskueligt at skulle tilbage fra barsel. Og så tror jeg måske også mine bekymringer ligger lidt i om Oliver er for lille til at bliver storebror når han er 2 år + vil jo gerne at han næsten er 3. Og derfor er det perfekte tidspunkt (for det findes nemlig ) hvis vi begynder i maj månede på baby nr. 2. Men jeg er virkelig skruk, og Dennis går hele tiden og spørg Oliver om han skal være storebror eller have en lillebror eller lillesøster. Og det er sgu da ikke til at holde ud at han er lige så skruk som mig
Ved heller ikke om det er helt vildt lige nu fordi jeg skal ta min p-ring ud imorgen og har ikke lyst til at sætte den op igen om 7 dage

Måske jeg skulle ta mig en snak med Tynen!

Hvad er en p-ring egentlig?
Har hørt det før men aldrig turdet spørge...

Helle - total uvidende...

Anmeld

29. december 2008

mor til en del

Ja du kan vel ikke være i tvivl om hvad jeg stemte....

Go for it.......

Lisbeth.

Anmeld

29. december 2008

Nadi

BellaT skriver:

Hvad er en p-ring egentlig?
Har hørt det før men aldrig turdet spørge...

Helle - total uvidende...

Hehe, havde faktisk engang et billede til at ligge i mit album af en Men det minder om en gummi ring man propper op i skeden og så sidder den der i 21 dage og efter de 21 dage piller man den ud og så ryger den i skraldespanden, når de 7 dage er gået hvor man ikke har den oppe, sætter man en ny op og så frem deles. Det fungere som p-piller man skal bare ikke huske på det fordi den er der konstant
Håber du fik lidt ud af min forklaring

Anmeld

29. december 2008

BellaT

Nadi skriver:

Hehe, havde faktisk engang et billede til at ligge i mit album af en Men det minder om en gummi ring man propper op i skeden og så sidder den der i 21 dage og efter de 21 dage piller man den ud og så ryger den i skraldespanden, når de 7 dage er gået hvor man ikke har den oppe, sætter man en ny op og så frem deles. Det fungere som p-piller man skal bare ikke huske på det fordi den er der konstant
Håber du fik lidt ud af min forklaring

Ja, der er faktisk noget der dæmrer, når du nævner det med billedet i albummet..... Tak for forklaringen. Troede lige at det var p-piller i en ring (de der runde indpakninger). Fniiiiis! Det er det jo så ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.