Skruk!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal/skal ikke??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.094 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. december 2008

Nadi

For pokker da også! Jeg er SKRUK!! Jeg er faktisk parat til at gå ud og ta min p-ring ud og begynde at lave baby nr. 2!
Det er helt vildt, lige nu. Og det værste er jo at Dennis er med på den!!

Skal, skal ikke ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Plysbjørnen

Jeg synes at i skal gøre det hvis i begge 2 er parate til det... Men er der ikke et eller andet med at du just lige er startet på en uddannelse... Men okay dem kan man jo også holde orlog fra...

Betina

Anmeld

28. december 2008

linemus

Kom bare i gang, Nadi. Vi vil have nogle flere søde Nadia'er i verden Jeg stemmer for

Anmeld

28. december 2008

Lise

Er i igang nu Nadia?

Jeg synes bare i skal gøre det - så kan underboen også få noget mere at brokke sig over

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Jo jeg er nemlig lige startet på sygeplejeuddannelsen, og hvis vi holder os til planen så er jeg halvejs, der er 14 moduler i alt og til marts-april 2010 har jeg været igennem 7 moduler, når baby nr 2 kommer. Men hvis vi går igang nu så har jeg været igang i et år og har 10 moduler tilbage.
Det eneste der holder mig/os tilbage er min uddannelse.

Åh hvor er du sød Line

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Lise skriver:

Er i igang nu Nadia?

Jeg synes bare i skal gøre det - så kan underboen også få noget mere at brokke sig over

Nej vi er ikke igang endnu men vil virkelig gerne!!

Anmeld

28. december 2008

ivfmarie

KOm da igang!! Hvis det kun er uddannelsen der holder jer tilbage, så vil der altid være noget der holder jer tilbage.
Kom igang - Ollie bliver en skøøøn storebror!

Marie

Anmeld

28. december 2008

linemus

Altså jeg kan kun sige, at det har været hårdt at studere og have børn, men det er så forskelligt fra uddannelse til uddannelse og individuelt, hvordan man klarer det, så det kan du kun selv svare på, om du/I er klar på. Og det er I jo, når det allerede er planen. Om det så bliver før eller siden, 3 moduler fra eller til, er det ikke lige meget? I kan jo reelt heller ikke vide, hvornår der er bid.

Anmeld

28. december 2008

BellaT

Jeg stemmer for! ............

Anmeld

28. december 2008

Lene76

jeg stemmer osse for.... hep hep men det betyder vel osse at Trynen ska i gang for sku i ik være gravid sammen igen????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.