Dianaaa skriver:
hej, sad lige og tænkte på om fødslen godt kan gå igang uden de mindste tegn? som tegnblødning,slimprop,tiltagende plukveer osv? altså veer/vandafgang som bare kommer ud af den blå luft? 
jeg er 38+1 idag og er pænt utålmodig efterhånden da min læge sagde at lillemanden ville komme inden august(har termin d.11 august) men der er bare INGEN, virkelig overhovedet INGEN tegn på at fødslen er nær, i hvert fald ikke noget jeg har bemærket.. andre der har haft det sådan op til fødslen??
hilsen den desperate og forhåbenligt snart mor 
Førstegangsfødende her.
Hvor er jeg glad for denne tråd, da jeg så ikke er den eneste, der er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg er 39+5 og også virkelig utålmodig. Især fordi min frist er den 12. august, ellers tager de ham ved kejsersnit, fordi han ligger med hovedet oppe. Hvis han nu bare lå rigtigt, kunne de sætte mig i gang.
Jeg fik zoneterapi i går formiddags, men der er ikke sket noget. Vidste godt, at det ikke er dokumenteret, at det kan starte en fødsel, men det kan være veregulerende, når man først er i fødsel. Det var bare virket 2 gange på en af min mands bekendte, så det var da et forsøg værd.
Har også gået meget. Har haft tegn som muren i underlivet, og mit bækken er blevet mere løst. Har haft mange plukveer og også rimelig regelmæssige, men det er gået lidt i sig selv igen*suk*
Min plan er i dag at handle ind til at bage boller og frisk jordbærtærte
Anmeld