ingen tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

NinaNymannMadsen

da jeg ventede min datter havde jeg ingen tegn overhovedet på at fødseln ville gå igang.
hun er født 38+6 og det var ved at vandet gik og veerene kom lige bag efter. var nede og shoppe og handle ind dagen før med en veninde uden problemer.

hvis min slipprop var røget før alt det skete aner ikk hvornår for har ikk lagt mærke til det.

det var det samme med min mor hun havde heller ikk mærket noget dagen før overhovedet og så er fødslen bare gået igang om natten med vandafgang.

sender en masse vestøv til dig og håber da snart den bette melder sin ankomst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Jolene

Dianaaa skriver:

hej, sad lige og tænkte på om fødslen godt kan gå igang uden de mindste tegn? som tegnblødning,slimprop,tiltagende plukveer osv? altså veer/vandafgang som bare kommer ud af den blå luft?

jeg er 38+1 idag og er pænt utålmodig efterhånden da min læge sagde at lillemanden ville komme inden august(har termin d.11 august) men der er bare INGEN, virkelig overhovedet INGEN tegn på at fødslen er nær, i hvert fald ikke noget jeg har bemærket.. andre der har haft det sådan op til fødslen??

hilsen den desperate og forhåbenligt snart mor  

Førstegangsfødende her.

Hvor er jeg glad for denne tråd, da jeg så ikke er den eneste, der er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg er 39+5 og også virkelig utålmodig. Især fordi min frist er den 12. august, ellers tager de ham ved kejsersnit, fordi han ligger med hovedet oppe. Hvis han nu bare lå rigtigt, kunne de sætte mig i gang.

Jeg fik zoneterapi i går formiddags, men der er ikke sket noget. Vidste godt, at det ikke er dokumenteret, at det kan starte en fødsel, men det kan være veregulerende, når man først er i fødsel. Det var bare virket 2 gange på en af min mands bekendte, så det var da et forsøg værd.

Har også gået meget. Har haft tegn som muren i underlivet, og mit bækken er blevet mere løst. Har haft mange plukveer og også rimelig regelmæssige, men det er gået lidt i sig selv igen*suk* 

Min plan er i dag at handle ind til at bage boller og frisk jordbærtærte

Anmeld

3. august 2011

ZamanogDania

Du skal ikke tro på hvad lægen siger. Lægen sagde til mig at jeg ville føde før termin omkring 2-3 uger før osv. Det blev hun ved med. Men hun kom altså ud 5 dage over terminen. De kommer ud når de er klar til det ved godt man ønsker at de kommer ud tidligere, men det er ikke noget vi kan bestemme over

Anmeld

3. august 2011

louisevl

Dianaaa skriver:

hej, sad lige og tænkte på om fødslen godt kan gå igang uden de mindste tegn? som tegnblødning,slimprop,tiltagende plukveer osv? altså veer/vandafgang som bare kommer ud af den blå luft?

jeg er 38+1 idag og er pænt utålmodig efterhånden da min læge sagde at lillemanden ville komme inden august(har termin d.11 august) men der er bare INGEN, virkelig overhovedet INGEN tegn på at fødslen er nær, i hvert fald ikke noget jeg har bemærket.. andre der har haft det sådan op til fødslen??

hilsen den desperate og forhåbenligt snart mor  

Jeg havde termin d. 17 Juli. mandag d. 11 gik vandet og tirsdag d. 12 kom vores bette dreng til verden...

Ugerne op til var jeg simpelthen så utålmodig for jeg havde bare ikke de mindste tegn på at jeg snart skulle føde...Havde ikke hyppigere plukveer, ingen tegnblødning, ingen slimprop eller noget som helst...Vågnede bare en morgen ved at mit vand gik....Så tegn på fødsel behøver man bestemt ikke have

krydser fingre for der snart sker noget

Anmeld

3. august 2011

Dianaaa

NadiaSK skriver:

Har det på helt samme måde... det er bare så træls at vente...

Vi må være lidt gode ved os selv i stedet og prøve at nyde den sidste tid

jeg prøver skam at nyde den sidste tid, men det er svært når man bare gerne vil have sin lille guldklump i armene

Anmeld

3. august 2011

Dianaaa

Jolene skriver:

Førstegangsfødende her.

Hvor er jeg glad for denne tråd, da jeg så ikke er den eneste, der er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg er 39+5 og også virkelig utålmodig. Især fordi min frist er den 12. august, ellers tager de ham ved kejsersnit, fordi han ligger med hovedet oppe. Hvis han nu bare lå rigtigt, kunne de sætte mig i gang.

Jeg fik zoneterapi i går formiddags, men der er ikke sket noget. Vidste godt, at det ikke er dokumenteret, at det kan starte en fødsel, men det kan være veregulerende, når man først er i fødsel. Det var bare virket 2 gange på en af min mands bekendte, så det var da et forsøg værd.

Har også gået meget. Har haft tegn som muren i underlivet, og mit bækken er blevet mere løst. Har haft mange plukveer og også rimelig regelmæssige, men det er gået lidt i sig selv igen*suk* 

Min plan er i dag at handle ind til at bage boller og frisk jordbærtærte

åha hvor træls

jeg  da lige finger for at den bette snart finder vejen ud der også

Anmeld

3. august 2011

Muttitil1+1

Dianaaa skriver:

jeg prøver skam at nyde den sidste tid, men det er svært når man bare gerne vil have sin lille guldklump i armene

Det er det helt sikkert!

Har lige lavet blødende chokolademuffins og chokolade scones så der er lidt til fryseren, når vi får besøg af familie og venner efter den lille er kommet ud

Dejlig måde at fordrive tiden på, hvis man altså kan lide at bage

Anmeld

3. august 2011

Leneur

He he. Da jeg skulle føde min datter for bare små 2 år siden. Var det også som et lyn fra en klar himmel. Jeg havde været til banko og så rafler vi hos min far og stedmor bagefter. Da jeg jo havde stor mave på kørte min far mig hjem. I det jeg træder ud af bilen får jeg våde bukser og jeg var jo lidt utæt i forvejen, så tænkte bare øv men da jeg så kommer op i min lejlighed er jeg gennemblødt. Nå men jeg får mig vasket godt og får tørre trusser på. Går 2 skridt og så er springfloden der en gang til, så regner med det er mit vand der går og føder min datter næste formiddag 11 dage før tid. Havde ellers håbet på terminsdatoen der sagde 09.09.09. men det synes min datter ikke lige var så sejt, så hellere 29.08.09 hmm hmm

Anmeld

3. august 2011

Jolene

Dianaaa skriver:

åha hvor træls

jeg  da lige finger for at den bette snart finder vejen ud der også

I lige måde Nu er bollerne klar til at komme i ovnen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.