ingen tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.622 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Dianaaa

hej, sad lige og tænkte på om fødslen godt kan gå igang uden de mindste tegn? som tegnblødning,slimprop,tiltagende plukveer osv? altså veer/vandafgang som bare kommer ud af den blå luft?

jeg er 38+1 idag og er pænt utålmodig efterhånden da min læge sagde at lillemanden ville komme inden august(har termin d.11 august) men der er bare INGEN, virkelig overhovedet INGEN tegn på at fødslen er nær, i hvert fald ikke noget jeg har bemærket.. andre der har haft det sådan op til fødslen??

hilsen den desperate og forhåbenligt snart mor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Jonatansmor

Ud og gå en lang tur? Altså, uden at overdrive - du skal kunne skovles hjem igen jo

Anmeld

29. juli 2011

Dianaaa

Jonatansmor skriver:

Ud og gå en lang tur? Altså, uden at overdrive - du skal kunne skovles hjem igen jo

jeg laver snart ikke andet end at gå, jeg magter ikke mere

må vel indse at han kommer når han er klar, men for dælen min læge får en ordenlig røvfuld skæld ud hvis den lille ikke kommer ud inden august  for ventetiden er lang i forevejen..

Anmeld

29. juli 2011

MosterA

Jeg har hørt flere der har haft rigtig god gavn af en omgang sex  ikke den dårligste måde at slå tiden ihjel 

Anmeld

29. juli 2011

Jonatansmor

Dianaaa skriver:

jeg laver snart ikke andet end at gå, jeg magter ikke mere

må vel indse at han kommer når han er klar, men for dælen min læge får en ordenlig røvfuld skæld ud hvis den lille ikke kommer ud inden august  for ventetiden er lang i forevejen..

for at det snart kommer

Anmeld

29. juli 2011

Dianaaa

MosterA skriver:

Jeg har hørt flere der har haft rigtig god gavn af en omgang sex  ikke den dårligste måde at slå tiden ihjel 

har jeg også hørt  men har ikke virket her endnu

Anmeld

29. juli 2011

170811

hvorfor skulle han komme inden august? Bare nysgerrig. Det er jo svært for lægen at gætte, de er jo ikke til at regne med, de små bebser i maven

Hilsen en ligeså utålmodig kvinde med termin 17.08

Anmeld

29. juli 2011

MosterA

Dianaaa skriver:

har jeg også hørt  men har ikke virket her endnu

Øv det var ellers det der skulle være mit hemmlige våben - når jeg når så langt 

Anmeld

29. juli 2011

Dianaaa

170811 skriver:

hvorfor skulle han komme inden august? Bare nysgerrig. Det er jo svært for lægen at gætte, de er jo ikke til at regne med, de små bebser i maven

Hilsen en ligeså utålmodig kvinde med termin 17.08

tjae spørg mig ikke  de har vidst nok fejlberegnet min termin

Anmeld

29. juli 2011

170811

Dianaaa skriver:

tjae spørg mig ikke  de har vidst nok fejlberegnet min termin

Når okay!

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, er førstegangsfødende.. Men jeg har plukveer hver evigt eneste nat! Har jeg haft den sidste uges tid. Og de gør O N D T ! Men de bliver bare ikke regelmæssige, og hver nat drømmer jeg at jeg føder haha. Totalt skuffende at de aldrig går i gang, men håber at de modner mig og hjælper mig, så fødslen måske bliver lidt nemmere når den går igang

Men tror altså sagtens at fødslen kan starte uden nogen tegn inden. Jeg lavede et indlæg for noget tid siden omkring plukkeveer, og om alle havde det inden fødslen, og der var nogen der svarede at de ikke havde mærket noget som helst til plukveer inden de fødte. Og man behøver jo heller ikke have tegnblødning inden fødsel, eller slimprop der går, det kan jo sagtens ske når du er gået i fødsel først, så tror ærlig talt godt det bare kan starte som lyn fra en klar himmel! Meeeeen det skal jo være i weekenden, hvis det skal være inden august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.