170811 skriver:
Når okay! 
Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, er førstegangsfødende.. Men jeg har plukveer hver evigt eneste nat! Har jeg haft den sidste uges tid. Og de gør O N D T ! Men de bliver bare ikke regelmæssige, og hver nat drømmer jeg at jeg føder
haha. Totalt skuffende at de aldrig går i gang, men håber at de modner mig og hjælper mig, så fødslen måske bliver lidt nemmere når den går igang 
Men tror altså sagtens at fødslen kan starte uden nogen tegn inden. Jeg lavede et indlæg for noget tid siden omkring plukkeveer, og om alle havde det inden fødslen, og der var nogen der svarede at de ikke havde mærket noget som helst til plukveer inden de fødte. Og man behøver jo heller ikke have tegnblødning inden fødsel, eller slimprop der går, det kan jo sagtens ske når du er gået i fødsel først, så tror ærlig talt godt det bare kan starte som lyn fra en klar himmel! Meeeeen det skal jo være i weekenden, hvis det skal være inden august 

jeg tænkte da bare at der MÅTTE være et eller andet tegn, men nej'nej ikke her åbenbart
jeg må igang med noget hovederengøring selvom jeg kun har gjort det næsten hver dag de sidste 14 dage, og så håbe på at der så snart sker noget, hold da op, troede ikke at det var muligt at være SÅ utålmodig 
Anmeld