ingen tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Kamulla

du skal ikke stole på lægen eller nogen om hvornår du føder.. det kan ingen spå..

jeg blev spået til ikke gå til mere end max 37+0.. jeg fødte 40+4

mine veer kom ud i det blå¨.. så jo det kan det godt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Dianaaa

170811 skriver:

Når okay!

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, er førstegangsfødende.. Men jeg har plukveer hver evigt eneste nat! Har jeg haft den sidste uges tid. Og de gør O N D T ! Men de bliver bare ikke regelmæssige, og hver nat drømmer jeg at jeg føder haha. Totalt skuffende at de aldrig går i gang, men håber at de modner mig og hjælper mig, så fødslen måske bliver lidt nemmere når den går igang

Men tror altså sagtens at fødslen kan starte uden nogen tegn inden. Jeg lavede et indlæg for noget tid siden omkring plukkeveer, og om alle havde det inden fødslen, og der var nogen der svarede at de ikke havde mærket noget som helst til plukveer inden de fødte. Og man behøver jo heller ikke have tegnblødning inden fødsel, eller slimprop der går, det kan jo sagtens ske når du er gået i fødsel først, så tror ærlig talt godt det bare kan starte som lyn fra en klar himmel! Meeeeen det skal jo være i weekenden, hvis det skal være inden august

jeg tænkte da bare at der MÅTTE være et eller andet tegn, men nej'nej ikke her åbenbart  

jeg må igang med noget hovederengøring selvom jeg kun har gjort det næsten hver dag de sidste 14 dage, og så håbe på at der så snart sker noget, hold da op, troede ikke at det var muligt at være SÅ utålmodig

Anmeld

29. juli 2011

Dianaaa

Camillas-Copenhagen.com skriver:

du skal ikke stole på lægen eller nogen om hvornår du føder.. det kan ingen spå..

jeg blev spået til ikke gå til mere end max 37+0.. jeg fødte 40+4

mine veer kom ud i det blå¨.. så jo det kan det godt.. 

jeg regner nu heller ikke med noget, men man har vel lov at håbe

det må have været en lang ventetid for dig kan jeg næsten tænke mig til

Anmeld

29. juli 2011

Kamulla

Dianaaa skriver:

jeg regner nu heller ikke med noget, men man har vel lov at håbe

det må have været en lang ventetid for dig kan jeg næsten tænke mig til

du kan du tro.. men slemmest var da jeg rundede 40+0, hver dag føltes som 1 uge..

Anmeld

29. juli 2011

miinimeal

jeps her havde jeg INGEN tegn før min vand gik klokken 02:00 om natten(;

Anmeld

29. juli 2011

MetteS81

Dianaaa skriver:

hej, sad lige og tænkte på om fødslen godt kan gå igang uden de mindste tegn? som tegnblødning,slimprop,tiltagende plukveer osv? altså veer/vandafgang som bare kommer ud af den blå luft?

jeg er 38+1 idag og er pænt utålmodig efterhånden da min læge sagde at lillemanden ville komme inden august(har termin d.11 august) men der er bare INGEN, virkelig overhovedet INGEN tegn på at fødslen er nær, i hvert fald ikke noget jeg har bemærket.. andre der har haft det sådan op til fødslen??

hilsen den desperate og forhåbenligt snart mor  

Ja, den kan godt gå igang uden det mindste tegn...mit vand gik lige pludselig (på terminsdagen endda) og jeg havde hverken haft tiltagende plukveer eller andet der hentydede at det var ved at være tid  

Anmeld

30. juli 2011

lille83

hej. jeps, det kan d godt. jeg havde INGEN tegn overhoved, opdagede aldrig slimproppen og ingen plukveer da jeg fik veer. 4 timer senere havde jeg født vores søn. 38+2.

Anmeld

31. juli 2011

170811

Dianaaa skriver:

jeg tænkte da bare at der MÅTTE være et eller andet tegn, men nej'nej ikke her åbenbart  

jeg må igang med noget hovederengøring selvom jeg kun har gjort det næsten hver dag de sidste 14 dage, og så håbe på at der så snart sker noget, hold da op, troede ikke at det var muligt at være SÅ utålmodig

Haha men så er der jo også rent når babyen kommer !

Er der sket noget? :p Du har 50 minutter endnu inden august

Anmeld

3. august 2011

Dianaaa

tak for alle svar

den lille bølle er ikke kommet før august så  nu er tiden endu mere laaang.. holdd da op.. hvis man da bare kunne sove tiden væk indtil det gik igang, ..

Anmeld

3. august 2011

Muttitil1+1

Dianaaa skriver:

tak for alle svar

den lille bølle er ikke kommet før august så  nu er tiden endu mere laaang.. holdd da op.. hvis man da bare kunne sove tiden væk indtil det gik igang, ..

Har det på helt samme måde... det er bare så træls at vente...

Vi må være lidt gode ved os selv i stedet og prøve at nyde den sidste tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.