Jeg findet det svært at være bonus forældre til andres børn, sagen er jeg har en skøn kæreste og han har to fantastiske børn. Og jeg har to fantastike børn så alt burde jo være godt.
Men min kæreste er lidt ..... for meget hvad jeg vil kalde en tivoli far, og mener hans unger skal underholdes altid af nogen, og han så helst der var forskellige regller for hosboende og besøgende børn. jeg mener så ens for alle.
Nå men synes det er svært, fordi hvad "må" man ? hvad kan man tillade sig ? jeg går ind og opdrager, jeg stiller krav, og jeg blander mig hvis jeg mener der er noget "forkert" også i den måde at moderen klare tingene, ikke at jeg tværer det ud i hendes ansigt men jeg snakker med faderen om det, i håb om at han måske nævner det for moderen.
Jeg har så også selv bonus mØdre til mine børn, jeg lader dem køre deres ting så længe mine børn virker glade. Og det gør de så må det være ok.
Men da jeg var yngre ( fik tøsen tidligt) og hendes bonus mor ( som er noget ældre end mig) gjorde noget eller min datter havde kaldt hende mor, det gjorde mig sur og ked af det. Men jeg er blevet ældre og mere accepterende af de folk der er i mine ungers liv
Men hvad mener i ? Hvor er jeres grænse både som bonus forældre og som forældre til et barn med bonus hvis i forstår
Anmeld