Casper er enormt dygtig til at gøre sig upopulær!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Barbamama

Ja nu har jeg dælme været ved at kvæle ham igen. Det er ved at blive en dårlig vane herhjemme!

I går aftes aftalte vi at vi skulle i svømmehallen i dag. Vi ville derfor stå op 6.30 og sætte Carla i bad og få gjort klar så vi kunne gå hjemmefra kl 8.30.

I nat er jeg så inde ved Carla 5 gange, så da vækkeuret ringer og Carla samtidig kalder er jeg meget træt og skubber til Casper. Jeg er på dette tidspunkt allerede lidt muggen for i løbet af natten nåede jeg at blive ret frustreret over at han ikke også stod op og gik ind til hende. Det gør han aldrig, så det kom ikke som et chok. Jeg manglede dog bare lige noget hjælp, da jeg efterhånden var træt.

Nå men Casper står op og henter Carla og de går ind og ser tv. Jeg tænker at jeg lige vil ligge til kl 7. Imens HYGGER Casper og Carla sig inde i stuen med at se tv (Carla skulle jo egentlig have været i bad) og da jeg står op bliver han bare siddende. Jeg tænker at det kan være interessant at se hvad han gør hvis jeg intet gør. Altså hvis JEG ikke tager initiativ til at vi skal af sted (og have pakket tasker osv) hvad sker der så??? Vil I høre hvad der skete??? Absolut ingenting!!! Da klokken så var 8.20 og der ikke var gjort antræk til noget som helst sagde jeg til ham: Var det ikke meningen vi skulle i svømmehallen i dag????

-Øhhh hvad tid skulle vi af sted da??? svarer manden som om vi ALDRIG har snakket om det.

Så flippede jeg altså og sagde at det simpelthen ikke kunne passe at han kan glemme hvad vi aftalte i GÅR AFTES! Og at jeg var vred og dybt irriteret over at hvis JEG ikke gør noget, så sker der ikke en skid!!! Det kan simpelthen ikke passe at det er mig der skal stå for alting inden vi skal ud af døren. Og hvis jeg ikke "instruerer" ham så kommer vi ikke af sted for så gør han ingenting.  I må efterhånden tro vi er på skilsmissegrund, men det er vi nu ikke. Men det kan godt være jeg havner på forsiden af Ekstra Bladet en dag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Rosa

ÅÅÅÅH!!! MÆND!!! Nu ER jeg jo desværre på randen af skilsmisse (så jeg er måske lidt mere hys end dig), men jeg genkender den der ladhed!!!  Som f.eks. den anden dag hvor jeg havde været oppe 15 gange om natten med Jonte, og han havde sagt han ville aflevere J i vuggeren når han skal hen og træne. Han står op kl 9.30 og meddeler at han er MEGET træt og derfor hverken vil aflevere J eller træne. Mens jeg gør J klar til at komme ud af døren kommer han pludselig ud af soveværelset bærende på en masse poser og tasker vi har haft stående som skulle pakkes ud - så er han minsanten gået i gang med at gøre hovedrent i soveværelset og skælder mig ud for at der er "klamt" derinde.  Her gik jeg og troede han var så træt at han ikke kunne give en hjælpende hånd med J  Jeg går afsted og da jeg kommer hjem FLYDER stuen med poser og tasker, mens soveværelset skinner. Jeg roser ham for rengøringen og spørger til rodet i stuen, hvortil han fra sofaen svarer at det må jeg tage mig af, for han har jo gjort rent  Da jeg siger at det ikke er rimeligt bliver han sur, fordi jeg ikke er taknemmelig for at han har gjort rent!  GRRR!!!!

Så stort knus og kram til dig - som selvfølgelig IKKE skal skilles. Jeg håber da at jeg slipper også, selvom det ser sort ud... 

Anmeld

29. juli 2011

sarahb

hihihihi endnu en!!!
Ej men er det ikke bare sådan at mænd har svært ved at tage det skide initiativ til det man nu skal! Hvordan skal de dog nogensinde få et barn klar, huske alt man skal have med, huske sig selv og alle de ting man selv skal bruge og nå det inden de lukker! Det kan simpelthen ikk ske!
Her hjemme er omer så skide langsom, selvom han går i bad først og vi skal ud så er jeg altid et kvarter før færdig end ham, men at lave madpakker, pakke dem, få ungerne vasket og i tøjet, mig selv i tøjet, ordne hår og make up og det hele! Og det står manden stadig og grupler over hvad han skal ha på af bluse til DE cowboybukser!!!
AAAAARGGGGH! Jeg skal virkelig holde mig for vores tur ikk bliver ødelagt.. hahahah

Anmeld

29. juli 2011

Carl-Emil's mor

michella80 skriver:

Ja nu har jeg dælme været ved at kvæle ham igen. Det er ved at blive en dårlig vane herhjemme!

I går aftes aftalte vi at vi skulle i svømmehallen i dag. Vi ville derfor stå op 6.30 og sætte Carla i bad og få gjort klar så vi kunne gå hjemmefra kl 8.30.

I nat er jeg så inde ved Carla 5 gange, så da vækkeuret ringer og Carla samtidig kalder er jeg meget træt og skubber til Casper. Jeg er på dette tidspunkt allerede lidt muggen for i løbet af natten nåede jeg at blive ret frustreret over at han ikke også stod op og gik ind til hende. Det gør han aldrig, så det kom ikke som et chok. Jeg manglede dog bare lige noget hjælp, da jeg efterhånden var træt.

Nå men Casper står op og henter Carla og de går ind og ser tv. Jeg tænker at jeg lige vil ligge til kl 7. Imens HYGGER Casper og Carla sig inde i stuen med at se tv (Carla skulle jo egentlig have været i bad) og da jeg står op bliver han bare siddende. Jeg tænker at det kan være interessant at se hvad han gør hvis jeg intet gør. Altså hvis JEG ikke tager initiativ til at vi skal af sted (og have pakket tasker osv) hvad sker der så??? Vil I høre hvad der skete??? Absolut ingenting!!! Da klokken så var 8.20 og der ikke var gjort antræk til noget som helst sagde jeg til ham: Var det ikke meningen vi skulle i svømmehallen i dag????

-Øhhh hvad tid skulle vi af sted da??? svarer manden som om vi ALDRIG har snakket om det.

Så flippede jeg altså og sagde at det simpelthen ikke kunne passe at han kan glemme hvad vi aftalte i GÅR AFTES! Og at jeg var vred og dybt irriteret over at hvis JEG ikke gør noget, så sker der ikke en skid!!! Det kan simpelthen ikke passe at det er mig der skal stå for alting inden vi skal ud af døren. Og hvis jeg ikke "instruerer" ham så kommer vi ikke af sted for så gør han ingenting.  I må efterhånden tro vi er på skilsmissegrund, men det er vi nu ikke. Men det kan godt være jeg havner på forsiden af Ekstra Bladet en dag!!!

tror sku bare din mand er præcis som andre mænd der er blevet vartet for meget op ( Hurra for jeg selv skal have en søn der FORHÅBENTLIG bliver bedre end gennemsnittet af DK's mænd )

Men altså sådan er det også herhjemme... Min kæreste kan heller ikke de der ting, jo stå op om natten med hundene f.eks det har han været en engle til.. men gænse ting som f.eks " Hvor ligger rugbrødet" spørger manden hvortil jeg svare " I den miderste skuffe" jeg står så og ser på at han åbner den nederste hvortil han siger " Der lå intet... " Nej det gjorde der ikke for jeg sagde den MIDERSTE.. ikke den nedereste, ikke den øverste men den i MIDTEN" ....

tror det handler om at finde ud af hvad man kan leve med og hvad man ikke kan leve med...

Jeg skriver bare ned hvad jeg vil have gjort, punkt for punkt for punkt fordi så ved jeg det bliver gjort

men vi tænker også MEGET forskelligt herhjemme  jeg tænker med 180 i timen og har løst tingene før de helt er noget at opstå og han løser dem 80 timer efter de skulle være løst

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

ÅÅÅÅH!!! MÆND!!! Nu ER jeg jo desværre på randen af skilsmisse (så jeg er måske lidt mere hys end dig), men jeg genkender den der ladhed!!!  Som f.eks. den anden dag hvor jeg havde været oppe 15 gange om natten med Jonte, og han havde sagt han ville aflevere J i vuggeren når han skal hen og træne. Han står op kl 9.30 og meddeler at han er MEGET træt og derfor hverken vil aflevere J eller træne. Mens jeg gør J klar til at komme ud af døren kommer han pludselig ud af soveværelset bærende på en masse poser og tasker vi har haft stående som skulle pakkes ud - så er han minsanten gået i gang med at gøre hovedrent i soveværelset og skælder mig ud for at der er "klamt" derinde.  Her gik jeg og troede han var så træt at han ikke kunne give en hjælpende hånd med J  Jeg går afsted og da jeg kommer hjem FLYDER stuen med poser og tasker, mens soveværelset skinner. Jeg roser ham for rengøringen og spørger til rodet i stuen, hvortil han fra sofaen svarer at det må jeg tage mig af, for han har jo gjort rent  Da jeg siger at det ikke er rimeligt bliver han sur, fordi jeg ikke er taknemmelig for at han har gjort rent!  GRRR!!!!   Så stort knus og kram til dig - som selvfølgelig IKKE skal skilles. Jeg håber da at jeg slipper også, selvom det ser sort ud... 

Åh gud ja jeg kender det. Vi skulle engang have gæster og så gik Casper i haven og ordnede den mens jeg STYRTEDE rundt indenfor og sørgede for mad OG Carla. Og så da jeg sagde noget ikke så pænt til ham og om han ikke godt kunne være inde i stedet for blev han sur for han var jo i gang med at gøre det pænt udenfor! Ja mand men det er altså ikke lige så vigtigt som det indenfor hvor folk rent faktisk skal opholde sig!

Og så tror jeg der er noget jeg er gået glip af... Overvejer I at finde ud af at blive sammen???

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

hihihihi endnu en!!!
Ej men er det ikke bare sådan at mænd har svært ved at tage det skide initiativ til det man nu skal! Hvordan skal de dog nogensinde få et barn klar, huske alt man skal have med, huske sig selv og alle de ting man selv skal bruge og nå det inden de lukker! Det kan simpelthen ikk ske!
Her hjemme er omer så skide langsom, selvom han går i bad først og vi skal ud så er jeg altid et kvarter før færdig end ham, men at lave madpakker, pakke dem, få ungerne vasket og i tøjet, mig selv i tøjet, ordne hår og make up og det hele! Og det står manden stadig og grupler over hvad han skal ha på af bluse til DE cowboybukser!!!
AAAAARGGGGH! Jeg skal virkelig holde mig for vores tur ikk bliver ødelagt.. hahahah

Åååh og jeg tænkte bare på dig da jeg oprettede det her indlæg.

JA endnu en!!! Og bare rolig der kommer flere!!!

Men ja de ER langsomme de mænd og de kan ikke huske fra den ene hånd til den anden. Men hold op hvor kan jeg blive stresset over alle de ting jeg egentlig skal huske. Det ender tit med at jeg har husket alt til Carla og glemmer noget til mig selv. Og når jeg glemmer noget bliver jeg skide irriteret på Casper for jeg har en teori om at hvis vi var TO til at huske alt det Carla nu skal have med, så ville jeg også huske det jeg SELV skulle have med.

Anmeld

29. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Åååh og jeg tænkte bare på dig da jeg oprettede det her indlæg.

JA endnu en!!! Og bare rolig der kommer flere!!!

Men ja de ER langsomme de mænd og de kan ikke huske fra den ene hånd til den anden. Men hold op hvor kan jeg blive stresset over alle de ting jeg egentlig skal huske. Det ender tit med at jeg har husket alt til Carla og glemmer noget til mig selv. Og når jeg glemmer noget bliver jeg skide irriteret på Casper for jeg har en teori om at hvis vi var TO til at huske alt det Carla nu skal have med, så ville jeg også huske det jeg SELV skulle have med.

Præcis!!!!!!
Det er jo i sidste ende også deres skyld, de kunne jo for F..... bare HJÆLPE!!!! hahahah.....
TORSK!!!!

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

Carl-EmilsMoar skriver:

tror sku bare din mand er præcis som andre mænd der er blevet vartet for meget op ( Hurra for jeg selv skal have en søn der FORHÅBENTLIG bliver bedre end gennemsnittet af DK's mænd ) Men altså sådan er det også herhjemme... Min kæreste kan heller ikke de der ting, jo stå op om natten med hundene f.eks det har han været en engle til.. men gænse ting som f.eks " Hvor ligger rugbrødet" spørger manden hvortil jeg svare " I den miderste skuffe" jeg står så og ser på at han åbner den nederste hvortil han siger " Der lå intet... " Nej det gjorde der ikke for jeg sagde den MIDERSTE.. ikke den nedereste, ikke den øverste men den i MIDTEN" .... tror det handler om at finde ud af hvad man kan leve med og hvad man ikke kan leve med... Jeg skriver bare ned hvad jeg vil have gjort, punkt for punkt for punkt fordi så ved jeg det bliver gjort men vi tænker også MEGET forskelligt herhjemme  jeg tænker med 180 i timen og har løst tingene før de helt er noget at opstå og han løser dem 80 timer efter de skulle være løst

Ha ha ha åh ja!!! Jeg har også snakket med min kæreste om at når jeg spørger ham om han vil gøre noget, så mener jeg det i det øjeblik jeg siger det. Han skal ikke vente 10min eller en time, for så ville jeg jo ikke have spurgt ham.

I sidste uge spurgte jeg ham lørdag om han ville lappe barnevognen. Det blev så gjort 8 dage senere!!!

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Præcis!!!!!!
Det er jo i sidste ende også deres skyld, de kunne jo for F..... bare HJÆLPE!!!! hahahah.....
TORSK!!!!

Ja det er ret frustrerende. Jeg fik også lige sagt til ham i dag at det kunne være rart hvis det ikke KUN var mig der stod op om natten. Det er hårdt når det er den samme der skal op ALLE 5 gange.

Anmeld

29. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja det er ret frustrerende. Jeg fik også lige sagt til ham i dag at det kunne være rart hvis det ikke KUN var mig der stod op om natten. Det er hårdt når det er den samme der skal op ALLE 5 gange.

JA! Sådan er det også her!! SNORK!!! men så får han spark og slag om natten hver gang jeg skal op.Så jeg står op og han får blå mærker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.