Casper er enormt dygtig til at gøre sig upopulær!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

JA! Sådan er det også her!! SNORK!!! men så får han spark og slag om natten hver gang jeg skal op.Så jeg står op og han får blå mærker!

Jamen Casper hører hende ikke engang. Og når han så siger sådan nogle lyde i søvne der betyder: Åh hvor er jeg træt, så koger jeg, for jeg er dælme også træt, men alligevel er det mig der rejser mig hver gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Jamen Casper hører hende ikke engang. Og når han så siger sådan nogle lyde i søvne der betyder: Åh hvor er jeg træt, så koger jeg, for jeg er dælme også træt, men alligevel er det mig der rejser mig hver gang!

omer hører heller ikk en fis.... selv når ha ligger lige ved siden af...
er kommet hjem en dag efter at ha afleveret isaac i DP så lå Jonas ved siden af Omer, og ja han græd og hva gjorde Omer. Han sov!!!
JAMEN HVORDAN????!!!!

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

omer hører heller ikk en fis.... selv når ha ligger lige ved siden af...
er kommet hjem en dag efter at ha afleveret isaac i DP så lå Jonas ved siden af Omer, og ja han græd og hva gjorde Omer. Han sov!!!
JAMEN HVORDAN????!!!!

Fordi de VED at vi tager os af det. Førhen da det kun var Casper og jeg vågnede han af den mindste lyd.

Da vi fik Carla skulle jeg jo op og amme om natten og han lærte at ignorere hendes gråd. Det gør han så stadig!

Anmeld

29. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Fordi de VED at vi tager os af det. Førhen da det kun var Casper og jeg vågnede han af den mindste lyd.

Da vi fik Carla skulle jeg jo op og amme om natten og han lærte at ignorere hendes gråd. Det gør han så stadig!

SNORK!!!!!!!
Det er derfor vi ikke altid lige er oplagt til sjov og spads

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

SNORK!!!!!!!Det er derfor vi ikke altid lige er oplagt til sjov og spads

Ja det kan være det er det vi skal sige til dem. Hvis I står op om natten og pakker taske så får I masser af hygge i soveværelset!

Anmeld

29. juli 2011

lion

Ja de kære mænd. Jeg tror vi alle sammen har de oplevelser med vores mænd.

Jacob tager gerne Julius om natten.

Men herhjemme er det også mig der pakker for ellers tager det en krig eller han glemmer noget.

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

lion skriver:

Ja de kære mænd. Jeg tror vi alle sammen har de oplevelser med vores mænd.

Jacob tager gerne Julius om natten.

Men herhjemme er det også mig der pakker for ellers tager det en krig eller han glemmer noget.

Ja alle slås vidst med deres. Men han har været sød ved mig hele dagen. Heldigvis. Og humøret er godt igen. Men jeg var godt nok emsig tidligere

Anmeld

29. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja det kan være det er det vi skal sige til dem. Hvis I står op om natten og pakker taske så får I masser af hygge i soveværelset!

HØRT!!!!

Anmeld

29. juli 2011

lion

michella80 skriver:

Ja alle slås vidst med deres. Men han har været sød ved mig hele dagen. Heldigvis. Og humøret er godt igen. Men jeg var godt nok emsig tidligere

Det har vi også lov til at være nogen gange

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

HØRT!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.