hjælp til tilbagebetaling af su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

dollygirl

132319 skriver:

Jep, det gør det.

Jeg har et højt fradrag og et højt SUlån...

okay hvor godt tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

britze

hej..

har du pengene, så betal det af så hurtigt du kan.. du kan gå ind på min su og indbetale via dankort..

det er rigtig at rentesatsen er lav på et su lån, men der er tilgengæld rentetilskrivning HVER MÅNED.. så alt efter hvor meget du skylder, kan du komme til at betale en god sjat i renter..

men... tror altid at det vil være den billigste lånemulighed, så hvis ikke du har pengene stående, så lav en fast overførsel..

held og lykke med det..

Anmeld

29. juli 2011

kirsti

132319 skriver:

Jep, det gør det.

det er ikke lånets størrelse men renterne der har indvirkning på dit frdrag da det er renteudgiften der tages med i beregningen og ikke lånets størrelse

Anmeld

29. juli 2011

132319

kirsti skriver:

det er ikke lånets størrelse men renterne der har indvirkning på dit frdrag da det er renteudgiften der tages med i beregningen og ikke lånets størrelse

Det er jeg klar over men da jeg har et højt SUlån, betaler jeg jo også en del i renter...

Kartoffel, kartoffel

Anmeld

29. juli 2011

maria_wlt

lillepuller skriver:

Hej piger når man skal tilbage betale su lån. Er det bedst at betale hele beløbet på en gang eller en gang om måneden? Og kommer der renter på mens men er i gang med tilbagebetalingen

Herinde kan du se det hele... Og selv bestemme hvor tit de skal trække om året.

https://www.borger.dk/Selvbetjening/Sider/Fakta.aspx?sbid=8825

Anmeld

29. juli 2011

kirsti

132319 skriver:

Det er jeg klar over men da jeg har et højt SUlån, betaler jeg jo også en del i renter...

Kartoffel, kartoffel

ja men renten på et su lån er meget lavere end på f.eks et banklån som de fleste måske sammenligner med og fradraget på et banklån vil være langt højere end på et su lån (:

Anmeld

29. juli 2011

dollygirl

britze skriver:

hej..

har du pengene, så betal det af så hurtigt du kan.. du kan gå ind på min su og indbetale via dankort..

det er rigtig at rentesatsen er lav på et su lån, men der er tilgengæld rentetilskrivning HVER MÅNED.. så alt efter hvor meget du skylder, kan du komme til at betale en god sjat i renter..

men... tror altid at det vil være den billigste lånemulighed, så hvis ikke du har pengene stående, så lav en fast overførsel..

held og lykke med det..

okay jamen jeg kan ikke komme igennem til økonomistyrelsen via tlf

Kan man skrive en mail og få betalingen startet? eller kan man bare begynde selv , da jeg kan se kontooplysninger eller skal de vide det først

Anmeld

29. juli 2011

Mille82

lillepuller skriver:

okay jamen jeg kan ikke komme igennem til økonomistyrelsen via tlf

Kan man skrive en mail og få betalingen startet? eller kan man bare begynde selv , da jeg kan se kontooplysninger eller skal de vide det først

Du kan sagtens skrive til dem, men du kan også bare på din su side på borger.dk vælge ekstraordinær betaling, og så betale via dankort .

Vær obs på at et su lån skal være betalt ud et vist antal år efter uddannelsens afslutning , men jeg kan ikke lige pt huske hvor mange år efter... Bare så du ikke tror at det kan skubbes i det uendelige

Anmeld

29. juli 2011

dollygirl

132319 skriver:

Jep, det gør det.

er det bedst at betale en gang om måneden stille og roligt da ens fradrag stiger også .. eller hvis man har pengene er det så ikke bedre at betale det hele på en gang ?

Anmeld

29. juli 2011

132319

lillepuller skriver:

er det bedst at betale en gang om måneden stille og roligt da ens fradrag stiger også .. eller hvis man har pengene er det så ikke bedre at betale det hele på en gang ?

Jeg ville bestemt betale det hele på en gang hvis jeg kunne.

Det er dog ikke tilfældet hos mig, da mit lån er på 2xx.xxx kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.