hjælp til tilbagebetaling af su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.590 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

dollygirl

Hej piger når man skal tilbage betale su lån. Er det bedst at betale hele beløbet på en gang eller en gang om måneden? Og kommer der renter på mens men er i gang med tilbagebetalingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

mortilnoahogmelina

Altså jeg afdrager pt på en nu hver måned . Og jeg Har ikke fået renter overhovedet .
Så hvis man ikke har pengene på en gang så synes jeg bare man skal afdrage .

Anmeld

28. juli 2011

chael

lillepuller skriver:

Hej piger når man skal tilbage betale su lån. Er det bedst at betale hele beløbet på en gang eller en gang om måneden? Og kommer der renter på mens men er i gang med tilbagebetalingen

Det er jo altid godt at kunne betale det hele tilbage, men det er jo de færreste der kan det

Jeg betaler selv af på su lån, og det er minimalt med renter der løber på. Mener det er omkring 2%, hvis ikke mindre.

Så tag en lille bid af gangen, det giver mere overskud i økonomien, med mindre du selvfølgelig kan betale det hele. Det ville jo være dejligt at få ud af verden

*Camilla 31+1

Anmeld

28. juli 2011

dollygirl

Pernille08 skriver:

Altså jeg afdrager pt på en nu hver måned . Og jeg Har ikke fået renter overhovedet .
Så hvis man ikke har pengene på en gang så synes jeg bare man skal afdrage .

Hvad skal jeg gør for at starte med betalingen

Anmeld

28. juli 2011

Kay

lillepuller skriver:

mener man bliver kontaktet efter man har været uddannet 1 år... man kan vist ik få lov at betale af før...

Anmeld

28. juli 2011

dollygirl

Kay skriver:

mener man bliver kontaktet efter man har været uddannet 1 år... man kan vist ik få lov at betale af før...

Er du sikker? Hvad gør hvis man vil betale selvom man op under uddannelse? Vil ikke have det vokser mere

Anmeld

28. juli 2011

ZamanogDania

De bestemmer hvor meget du skal betale. Så vidt jeg har fået at vide kan man ikke ændre på det.

Anmeld

28. juli 2011

aya-zia

lillepuller skriver:

du skal logge in på min su og når du er logget ind så kan du finde en som hedder tilbage betaling af su det gjorte jeg den gang og så valgte jeg selv hvornår det skulle starte og hvor meget beløbet er på...

du kan nemlig ik ringe til su styrelsen kun maile... og ja de svare altså meget sjælent

www.su.dk

Anmeld

29. juli 2011

mortilnoahogmelina

lillepuller skriver:

JEg ringede der ind så aftalte vi sammen et afkøl .

Anmeld

29. juli 2011

Kay

lillepuller skriver:

Er du sikker? Hvad gør hvis man vil betale selvom man op under uddannelse? Vil ikke have det vokser mere

prøv at ring der ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.