hjælp til tilbagebetaling af su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

kirsti

du kan ringe derind, de har et krav om et minimumsbeløb og så kan du selv vælge at betale mere end det de foreslår -det gjorde jeg da jeg skulle betale en mdrs su tilbage -en mdr for mig var så bare 12.000 så det kunne jeg ligesom ikke betale på en gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

mener man bliver kontaktet efter man har været uddannet 1 år... man kan vist ik få lov at betale af før...

Jo det kan man godt, man skal bare lave en aftale med dem. Ellers er det rigtig nok, at man bliver kontaktet automatisk 1 år efter endt uddannelse om, at man skal betale tilbage. 

Anmeld

29. juli 2011

dollygirl

Er der nogen der ved om ens fradrag stiger når man tilbagebetaler? ALtså mens man arbejder fuldtid?

Anmeld

29. juli 2011

dollygirl

Kay skriver:

prøv at ring der ind

hvad er deres mail?

Anmeld

29. juli 2011

132319

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jo det kan man godt, man skal bare lave en aftale med dem. Ellers er det rigtig nok, at man bliver kontaktet automatisk 1 år efter endt uddannelse om, at man skal betale tilbage. 

Ikke helt rigtigt

Man bliver kontaktet året efter, det år der er påbegydt.

Jeg blev uddannet i januar 2010 og skal først begynde at betale tilbage i januar 2012. Hvis jeg var blevet færdig i december 2009, skulle jeg begynde at betale tilbage i januar 2011

Anmeld

29. juli 2011

132319

lillepuller skriver:

Er der nogen der ved om ens fradrag stiger når man tilbagebetaler? ALtså mens man arbejder fuldtid?

Jep, det gør det.

Jeg har et højt fradrag og et højt SUlån...

Anmeld

29. juli 2011

Ikke helt rigtigt

Man bliver kontaktet året efter, det år der er påbegydt.

Jeg blev uddannet i januar 2010 og skal først begynde at betale tilbage i januar 2012. Hvis jeg var blevet færdig i december 2009, skulle jeg begynde at betale tilbage i januar 2011

Det var sådan set også det jeg mente. 

Anmeld

29. juli 2011

132319

Det var sådan set også det jeg mente. 

Hehe ok men det er jo ikke det samme som 1 år efter I mit tilfælde er der jo gået næsten 2 år

Anmeld

29. juli 2011

132319 skriver:

Hehe ok men det er jo ikke det samme som 1 år efter I mit tilfælde er der jo gået næsten 2 år

Jeg skrev at man blev kontaktet året efter, ikke at man skulle betale året efter. Det er sådan jeg husker det. Men fred være med det. 

Anmeld

29. juli 2011

132319

Jeg skrev at man blev kontaktet året efter, ikke at man skulle betale året efter. Det er sådan jeg husker det. Men fred være med det. 

Hihi ok

Det er jeg dog ikke blevet endnu men mon ikke snart det kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.