Venter nr 2 til marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren.

Vi har 17 mdr. imellem vores. Først en dreng og så en pige, og hun er også fra marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

GitteC78

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med spiren.

Vi har 17 mdr. imellem vores. Først en dreng og så en pige, og hun er også fra marts

Tak.....

Ih altså,. håber jeg er lige så heldig som du er . Vil være super at have en af hver.

Anmeld

28. juli 2011

Sommersko

stort tillykke.

har selv to piger med 14½ måned imellem. Og jo lige pt er det pisse hårdt, da det hele stadig er ret nyt, lillesøster er 12 uger. Men kan allerede nu mærke det bliver nemmere og storesøster er den bedste og elsker at gi' kys og knus :-)

Anmeld

28. juli 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Ja jo flere mdr der går jo større bliver maven og jo svære at bevæge sig.

Jeg har efter beregninger på nettet fundet frem til d 1 marts. Jeg skal først til læge om 2 uger.

weeheee det bliver super... tror du går til den 13 marts hehe ikke at jeg håber det for dig, men det er en god dag at have føz'dag hehe

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Stooort tillykke

Kan godt forstå du ønsker 1 af hver, men tænk hvor meget 2 drenge får ud af hinanden, når de bliver så tætte på hinanden

Er sikker på I får den dejligste guldklump uanset om det bliver en dreng eller pige

Anmeld

28. juli 2011

Dansker I Holland

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

For ca 5 uger siden fandt jeg ud af, at jeg er gravid. Jeg er nu i uge 10. Det var noget af en overraskelse og jeg havde blandede følelser. Vi har allerede Daniel på 10 mdr og synes han er såååå lille og alt for lille til at skulle være storbror....

Men efter at have vænnet mig til tanken om, at vi allerede nu skal have en lille glæder jeg mig. Jeg håber sååååååååå meget at vi får en pige, det er mit største ønske .

Stort tillykke med graviditeten Håber den kommer til at gå godt smiler...

Anmeld

28. juli 2011

norenberg

tillykke med det, og glæd dig bare til det selvom man lige skal vænne sig til tanken....har selv to drenge fra 2010 med 8 mdr mellemrum....der bliver meget at se til men syntes slet ikke det er så hårdt som vi havde forventet....

Anmeld

29. juli 2011

GitteC78

A.S. skriver:

stort tillykke.

har selv to piger med 14½ måned imellem. Og jo lige pt er det pisse hårdt, da det hele stadig er ret nyt, lillesøster er 12 uger. Men kan allerede nu mærke det bliver nemmere og storesøster er den bedste og elsker at gi' kys og knus :-)

Tak skal du have....

Ja kan forestille mig det er lidt hårdt til at starte med, men sikkert nemmere jo ældre de bliver. Sikke en dejlig storsøster  knus og kys er jo dejligt.

Anmeld

29. juli 2011

GitteC78

channie-g skriver:

weeheee det bliver super... tror du går til den 13 marts hehe ikke at jeg håber det for dig, men det er en god dag at have føz'dag hehe

Uh ha det håber jeg nu ikke  Det er måske din føds. dag? Jeg fødte Daniel før termin, det var på en måde dejligt.

Anmeld

29. juli 2011

GitteC78

Maalene skriver:

Stooort tillykke

Kan godt forstå du ønsker 1 af hver, men tænk hvor meget 2 drenge får ud af hinanden, når de bliver så tætte på hinanden

Er sikker på I får den dejligste guldklump uanset om det bliver en dreng eller pige

Tak skal du have...  Det er jeg også sikker på at vi gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.