Venter nr 2 til marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

GitteC78

Frøken J. skriver:

Stort tillykke!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

GitteC78

MariaE skriver:

Stort tilykke med det, det er kun 2 mdr mindre end hvad der er mellem mine og vi overlevede fint:-)

Håber du får en dejlig graviditet og et dejlige barn, dreng eller pige:-) fik selv pige som nr 2 og havde også termin i marts:-) hun kom dog i slutningen af februar i stedet for.

Ja håber også vi klarer det

Tak skal du have. Og tillykke med din datter

Anmeld

28. juli 2011

Hvem?

GitteC78 skriver:

Hold da op de er tæt på hinanden, men de har og får sikkert meget ud af hinanden

Tak skal du have

Ja meget, kun li 11 mdrs mellemrum - og det er fantastisk, de får/har det helt kanon sammen, så det ku jo ikke blive bedre.

Kan kun give  herfra - det skønt med to unger så tætte

Anmeld

28. juli 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

For ca 5 uger siden fandt jeg ud af, at jeg er gravid. Jeg er nu i uge 10. Det var noget af en overraskelse og jeg havde blandede følelser. Vi har allerede Daniel på 10 mdr og synes han er såååå lille og alt for lille til at skulle være storbror....

Men efter at have vænnet mig til tanken om, at vi allerede nu skal have en lille glæder jeg mig. Jeg håber sååååååååå meget at vi får en pige, det er mit største ønske .

ej ej ej super dejligt for jer... stort tillykke med det søde du... <3

Anmeld

28. juli 2011

Pigent

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

For ca 5 uger siden fandt jeg ud af, at jeg er gravid. Jeg er nu i uge 10. Det var noget af en overraskelse og jeg havde blandede følelser. Vi har allerede Daniel på 10 mdr og synes han er såååå lille og alt for lille til at skulle være storbror....

Men efter at have vænnet mig til tanken om, at vi allerede nu skal have en lille glæder jeg mig. Jeg håber sååååååååå meget at vi får en pige, det er mit største ønske .

Stort tillykke 

Anmeld

28. juli 2011

GitteC78

channie-g skriver:

ej ej ej super dejligt for jer... stort tillykke med det søde du... <3

tak skal du have... synes stsdig at det er vildt at vi skal have en mere.

Går det godt med dig og kommende baby?

Anmeld

28. juli 2011

GitteC78

Barnepigen skriver:

Stort tillykke 

Tak

Anmeld

28. juli 2011

Sanne_Middelfart

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

Stort tillykke med maven

Håber du får en fantastisk graviditet 

Anmeld

28. juli 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

tak skal du have... synes stsdig at det er vildt at vi skal have en mere.

Går det godt med dig og kommende baby?

det bliver da super nice... hehe

joo tak det går fint, synes efterhånden det er lidt hårdt men det skulle jo helst ikke komme som en overraskelse hehe

hvornår er du sat til så...

Anmeld

28. juli 2011

GitteC78

channie-g skriver:

det bliver da super nice... hehe

joo tak det går fint, synes efterhånden det er lidt hårdt men det skulle jo helst ikke komme som en overraskelse hehe

hvornår er du sat til så...

Ja jo flere mdr der går jo større bliver maven og jo svære at bevæge sig.

Jeg har efter beregninger på nettet fundet frem til d 1 marts. Jeg skal først til læge om 2 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.