Venter nr 2 til marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.973 visninger
53 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

GitteC78

Hej

Ja så venter vi nr. 2

For ca 5 uger siden fandt jeg ud af, at jeg er gravid. Jeg er nu i uge 10. Det var noget af en overraskelse og jeg havde blandede følelser. Vi har allerede Daniel på 10 mdr og synes han er såååå lille og alt for lille til at skulle være storbror....

Men efter at have vænnet mig til tanken om, at vi allerede nu skal have en lille glæder jeg mig. Jeg håber sååååååååå meget at vi får en pige, det er mit største ønske .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

For ca 5 uger siden fandt jeg ud af, at jeg er gravid. Jeg er nu i uge 10. Det var noget af en overraskelse og jeg havde blandede følelser. Vi har allerede Daniel på 10 mdr og synes han er såååå lille og alt for lille til at skulle være storbror....

Men efter at have vænnet mig til tanken om, at vi allerede nu skal have en lille glæder jeg mig. Jeg håber sååååååååå meget at vi får en pige, det er mit største ønske .

Stort tillykke med graviditeten

Jeg for at i får jer en babypige.

Anmeld

28. juli 2011

Anne85

Tillykke :-)) jeg kan godt forstå du håber på en pige.. Det er nu altså fantastisk at have en af hver ;-))

Anmeld

28. juli 2011

GitteC78

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke med graviditeten

Jeg for at i får jer en babypige.

Tak skal du have

Vil være så dejligt at have en af hver

Anmeld

28. juli 2011

GitteC78

Anne85 skriver:

Tillykke :-)) jeg kan godt forstå du håber på en pige.. Det er nu altså fantastisk at have en af hver ;-))

Tak skal du have....

Ja det er også det jeg synes.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

GitteC78 skriver:

Tak skal du have

Vil være så dejligt at have en af hver

Jaaah. Det er også mit største ønske. Alle er velkomne, men det kunne da være dejligt med en af hver.

Anmeld

28. juli 2011

Hvem?

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

T I L L Y K K E

Selv har jeg to drenge fra Januar 2010 og December 2010 og det er fantastisk

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

GitteC78 skriver:

Hej

Ja så venter vi nr. 2

Stort tillykke!

Anmeld

28. juli 2011

Muffinmus

Stort tilykke med det, det er kun 2 mdr mindre end hvad der er mellem mine og vi overlevede fint:-)

Håber du får en dejlig graviditet og et dejlige barn, dreng eller pige:-) fik selv pige som nr 2 og havde også termin i marts:-) hun kom dog i slutningen af februar i stedet for.

Anmeld

28. juli 2011

GitteC78

Bondefruen skriver:

T I L L Y K K E

Selv har jeg to drenge fra Januar 2010 og December 2010 og det er fantastisk

Hold da op de er tæt på hinanden, men de har og får sikkert meget ud af hinanden

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.