Update på kan man regne med en test efter 1,5 time?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

AWO

WOW, tillykke!!!

Du må da være super fertil eller noget, så hurtigt det går for dig...

Jeg kan godt forstå, du er lidt ked af, at brylluppet nu bliver helt anderledes end forventet, men jeg er sikker på, at i nok skal få en helt fantastisk dag alligevel! Så må der bare skåles i børnechampagne i stedet. Og tænk på, hvor glade folk bliver, når det går op for dem, hvorfor du ikke drikker! Og sidst, men ikke mindst burde du da heldigvis stadig kunne passe din kjole på det tidspunkt.

Nå, men endnu en gang hjertelig tillykke, jeg glæder mig rigtig meget til at følge din graviditet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

chael

Risen skriver:

https://www.baby.dk/debat/121024pi1/proever-at-blive-gravid/kan-man-regne-med-en-test.aspx

Hmmmm,.. JA det kan man åbenbart.. For er 100% positivit gravid.. Har INGEN ide om hvor langt jeg er henne da jeg ikke har haft mens siden d. 6/6 .. Har ingen syptomer eller ligende og synes nu heller ikke maven er vokset det mindste.. Men kan vel være alt fra 4 til 8 uger henne.. 

Uden at lyde streng/forkert er det med blandede følelser at jeg har testet positivt.. Jeg er selvfølgelig glad for at vi har været heldige så hurtigt, men samtidigt havde jeg håbet på at det først ville ske om en måned, da jeg har pa på lørdag og bryllup d. 20.. Men alt i alt er det jo fantastisk! Skal bare lige sluge kamelen, da det klart har været en "upser" i måned for tidligt.. 

God aften

Jamen til lykke

Mon vi skal til samme bryllup??

Skal nemmerlig også til bryllup her d. 20 august

*Camilla 31+2

Anmeld

1. august 2011

Risen

chael skriver:

Jamen til lykke

Mon vi skal til samme bryllup??

Skal nemmerlig også til bryllup her d. 20 august

*Camilla 31+2

Hehe.. Jeg skal til mit eget bryllup så mon dog det er det samme?  

Anmeld

1. august 2011

Risen

Henriette1976 skriver:

Nå opdaget lige du have skrev her også.

Jamen tillykke så var du jo gravid.Var det hos lægen du fik det endelig svar??.

Mvh Henriette

Hej, nej han sagde at jeg ikke var men har senere (da jeg skrev denne tråd) taget 3 yderligere test som sagde MEGET positiv.. 

Anmeld

1. august 2011

Risen

Anke skriver:

WOW, tillykke!!!

Du må da være super fertil eller noget, så hurtigt det går for dig...

Jeg kan godt forstå, du er lidt ked af, at brylluppet nu bliver helt anderledes end forventet, men jeg er sikker på, at i nok skal få en helt fantastisk dag alligevel! Så må der bare skåles i børnechampagne i stedet. Og tænk på, hvor glade folk bliver, når det går op for dem, hvorfor du ikke drikker! Og sidst, men ikke mindst burde du da heldigvis stadig kunne passe din kjole på det tidspunkt.

Nå, men endnu en gang hjertelig tillykke, jeg glæder mig rigtig meget til at følge din graviditet!

Tak for dine fantastiske opmuntrende ord. DU har helt ret! 

-  ih vi har valgt at gøre det sådan at bryllupskagen bliver med højgravid brud så alle får det  afvide der. Men vil først til scanning, og se om alt er okay. Så håber at kunne lokke lægen til at sende mig til en tryghedsscanning her snart..

Kæmpe kram til dig søde

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

https://www.baby.dk/debat/121024pi1/proever-at-blive-gravid/kan-man-regne-med-en-test.aspx

Hmmmm,.. JA det kan man åbenbart.. For er 100% positivit gravid.. Har INGEN ide om hvor langt jeg er henne da jeg ikke har haft mens siden d. 6/6 .. Har ingen syptomer eller ligende og synes nu heller ikke maven er vokset det mindste.. Men kan vel være alt fra 4 til 8 uger henne.. 

Uden at lyde streng/forkert er det med blandede følelser at jeg har testet positivt.. Jeg er selvfølgelig glad for at vi har været heldige så hurtigt, men samtidigt havde jeg håbet på at det først ville ske om en måned, da jeg har pa på lørdag og bryllup d. 20.. Men alt i alt er det jo fantastisk! Skal bare lige sluge kamelen, da det klart har været en "upser" i måned for tidligt.. 

God aften

Ja det sker ind imellem. Det er sejt nok. Stort tillykke! 

Anmeld

2. august 2011

AWO

Risen skriver:

Tak for dine fantastiske opmuntrende ord. DU har helt ret! 

-  ih vi har valgt at gøre det sådan at bryllupskagen bliver med højgravid brud så alle får det  afvide der. Men vil først til scanning, og se om alt er okay. Så håber at kunne lokke lægen til at sende mig til en tryghedsscanning her snart..

Kæmpe kram til dig søde

Genialt!!!  Nøj, hvor ville jeg gerne være flue på væggen, så jeg ku se folks ansigt.

Kunne du skjule det til din polterabend, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.