Update på kan man regne med en test efter 1,5 time?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Risen

https://www.baby.dk/debat/121024pi1/proever-at-blive-gravid/kan-man-regne-med-en-test.aspx

Hmmmm,.. JA det kan man åbenbart.. For er 100% positivit gravid.. Har INGEN ide om hvor langt jeg er henne da jeg ikke har haft mens siden d. 6/6 .. Har ingen syptomer eller ligende og synes nu heller ikke maven er vokset det mindste.. Men kan vel være alt fra 4 til 8 uger henne.. 

Uden at lyde streng/forkert er det med blandede følelser at jeg har testet positivt.. Jeg er selvfølgelig glad for at vi har været heldige så hurtigt, men samtidigt havde jeg håbet på at det først ville ske om en måned, da jeg har pa på lørdag og bryllup d. 20.. Men alt i alt er det jo fantastisk! Skal bare lige sluge kamelen, da det klart har været en "upser" i måned for tidligt.. 

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

morethanperfect

Risen skriver:

https://www.baby.dk/debat/121024pi1/proever-at-blive-gravid/kan-man-regne-med-en-test.aspx

Hmmmm,.. JA det kan man åbenbart.. For er 100% positivit gravid.. Har INGEN ide om hvor langt jeg er henne da jeg ikke har haft mens siden d. 6/6 .. Har ingen syptomer eller ligende og synes nu heller ikke maven er vokset det mindste.. Men kan vel være alt fra 4 til 8 uger henne.. 

Uden at lyde streng/forkert er det med blandede følelser at jeg har testet positivt.. Jeg er selvfølgelig glad for at vi har været heldige så hurtigt, men samtidigt havde jeg håbet på at det først ville ske om en måned, da jeg har pa på lørdag og bryllup d. 20.. Men alt i alt er det jo fantastisk! Skal bare lige sluge kamelen, da det klart har været en "upser" i måned for tidligt.. 

God aften

Tillykke

Og på forhånd tillykke med Brylluppet

Anmeld

28. juli 2011

Risen

morethanperfect skriver:

Tillykke

Og på forhånd tillykke med Brylluppet

Tak søde.. Håber du har det godt.. 

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

Risen skriver:

Tak søde.. Håber du har det godt.. 

Bedre en nogensinde

Anmeld

28. juli 2011

Chalala85

Stort tillykke

Anmeld

28. juli 2011

Risen

Chalala85 skriver:

Stort tillykke

Tak 

Det er slet ikke rigtigt gået op for mig endnu.. Nok først når man er til scanning man stoler på det.. 

Anmeld

28. juli 2011

lollandpigen

Risen skriver:

God aften

Stort tillykke er da bare super, men kan godt følge dig at det altid kommer på et forkert tidspunkt...  Men hvad det hele skal jo nok gå og kamelen skal bare sluges som du selv nævner....

Bliver da super hygsomt for Clara at få en bror eller søster så tæt på hende.... Der bliver jo ikke så mange år i mellem dem....

Og tillykke med Bryllup glæder mig til at se billeder ( hvis vi får lov )

Mange Herfra....

Anmeld

28. juli 2011

Chalala85

Risen skriver:

Tak 

Det er slet ikke rigtigt gået op for mig endnu.. Nok først når man er til scanning man stoler på det.. 

Det kan jeg godt forstå, havde det på samme måde. Vi skal til scanning imorgen.. glæder mig... tror virkelig det går op for mig der.. er 7+1

Anmeld

28. juli 2011

Anne85

Stort tillykke.. Og hvor er det vildt... Synes jo ikke det er længe siden vi fulgte hinanden med henholdsvis første og anden graviditet :-))

Anmeld

28. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Nå opdaget lige du have skrev her også.

Jamen tillykke så var du jo gravid.Var det hos lægen du fik det endelig svar??.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.