Madam Blå skriver:
Ja, det er nemlig vildt svært at komme igang igen. Men tror du har helt ret. Kunne være skide godt hvis jeg fik lidt styr på ryggen, og fik trænet en smule. Og så derefter kaste mig over at strikke igen
Uh, man kan jo strikke så meget sødt til en baby 
Hvad gør du, for at få tiden til at gå? Måske jeg kunne få lidt inspiration 
Min kæreste forsøger også at få mig bare lidt ud. Men har de sidste par gange måtte opgive at gå ned af trapperne. Men så laver han noget hygge til os på altanen i stedet
Han prøver virkelig, men jeg er vist lidt tung at danse med.. Men du har helt ret. Når man endelig har lavet noget, så har man det så meget bedre. Selvom det måske gør lidt mere ondt, så tackler man det lige som på en meget bedre måde 
Ja, jeg skal prøve at se lidt lysere på det
Det har allerede hjulpet en del på mit humør at skrive lidt med dig
Så tuuusind tak for det! Kæresten og jeg har aftalt at se om vi kan tage i svømmehallen i morgen
Også selvom det kommer til at koste en taxa frem og tilbage.
Der er jo masser at strikke til et barn .. Og det bliver jo hen mod efteråret og vinter lyn hurtigt..
Når man bare får en lille smule ud af dagen, får lavet en lille god "gerning", så sover man også meget bedre.. Hvis man bare ligger og har ligget hele dagen, så var det for mig svært at sove om aftenen..
Det er en god mand du har dig, husk at fortæl ham det.. Husk virkelig at sætte pris på det, for det er svært når man ikke selv er nem at omgås.. Men når man ved det selv, sætter pris på manden og prøver at få det bedste ud af det, så ska det hele nok gå

Jeg har så ikke så ondt som du har, det er kun i perioder her på det sidste efter jeg har ligget. Min energi har bare været helt væk.. Har simpelthen været så træt også energi forladt at man sku tro jeg havde influenza i flere måneder.
Jeg brugte stille og roligt min tid på at forbedre lille pigen, i starten fandt jeg en masse tilbud på nettet som vi manglede, planlægge en smule barnedåb og sådan og nu prøver jeg af 3-4 gange at tage opvasken da jeg ik kan stå stille længere tid af gangen.. Vi er igang med at renovere herhjemme, så det med at holde noget for Per eller sætte mig ud på en stol på marken og kaste bold med hundende gør også noget.. det er sådan lidt forskelligt af om jeg har ondt i ryggen eller om jeg bare er energi forladt.. Men på det sidste her, så er man utålmodig.. Så er dagene meget længere..
Så det er nu du ska ud og opleve noget, for det bliver kun værre..
Men en taxa er det hele værd hvis du får rørt dig lidt og hele oplevelsen af at komme ud

Tro mig, du får det meget bedre.. Så gør alt i din magt for at komme afsted

Hvis Århus havde været nabo byen så skulle jeg nok aflaste din kæreste lidt en gang imellem, hvis du er så hård at danse med