Åh ha hvor jeg ikke orker mere..
Har så ondt i lænden, at jeg ikke kan være nogle steder. Ligger bare på sofaen eller i sengen. Selv når jeg ligger kan jeg være tæt på at tude af smerte. Jeg kan simpelthen ikke mere. Og der er såååå længe til min termin 
Mine veninder, som jeg troede jeg havde, hører jeg aldrig fra. Og ja, jeg ved godt, at jeg skal kontakte dem - men det bliver lidt trivielt at blive ved med at ringe og få svaret, jeg ser lige i min kalender, du hører fra mig... Og når jeg så ringer ugen efter, så havde de glemt mig. Når man så en sjælden gang finder en dag, som passer dem, så ender de med at ikke ville alligevel, for vi kan jo finde en dag, hvor jeg ikke har så ondt. Den dag findes ikke! Det fortæller jeg dem, og alligevel vil de virkelig ikke komme og besøge mig. Jeg har så tit kæmpet mig ind til byen, eller op til en veninde, for jeg dør snart af kedsomhed.. Ligger jo kun herhjemme og kan intet lave.. BROK! 
Har heldigvis verdens bedste kæreste, der er der 100% for mig
Men jeg kan ikke blive ved med at hænge på ham 24/7. Han laver alt herhjemme. Virkelig..
Hvis du har læst med så langt, så tusind tak!
Jeg magter bare ikke mere, og nu måtte det ud..
Hvad fanden gør man? Føler mig ensom, og er ved at få det rigtig skidt.. Kan mærke at mit humør er helt i bund, og har ikke været oppe i lang tid. Er så bange for at blive deprimeret. Jeg skal jo være mor til november, så det har jeg slet ikke tid til at være!
Hvis du er der endnu, så
! Mange tak for at du havde overskud til mit brok! 
Anmeld