Ynke-indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Madam Blå

Åh ha hvor jeg ikke orker mere..  Har så ondt i lænden, at jeg ikke kan være nogle steder. Ligger bare på sofaen eller i sengen. Selv når jeg ligger kan jeg være tæt på at tude af smerte. Jeg kan simpelthen ikke mere. Og der er såååå længe til min termin

Mine veninder, som jeg troede jeg havde, hører jeg aldrig fra. Og ja, jeg ved godt, at jeg skal kontakte dem - men det bliver lidt trivielt at blive ved med at ringe og få svaret, jeg ser lige i min kalender, du hører fra mig... Og når jeg så ringer ugen efter, så havde de glemt mig. Når man så en sjælden gang finder en dag, som passer dem, så ender de med at ikke ville alligevel, for vi kan jo finde en dag, hvor jeg ikke har så ondt. Den dag findes ikke! Det fortæller jeg dem, og alligevel vil de virkelig ikke komme og besøge mig. Jeg har så tit kæmpet mig ind til byen, eller op til en veninde, for jeg dør snart af kedsomhed.. Ligger jo kun herhjemme og kan intet lave.. BROK!

Har heldigvis verdens bedste kæreste, der er der 100% for mig Men jeg kan ikke blive ved med at hænge på ham 24/7. Han laver alt herhjemme. Virkelig..

Hvis du har læst med så langt, så tusind tak! Jeg magter bare ikke mere, og nu måtte det ud..

Hvad fanden gør man? Føler mig ensom, og er ved at få det rigtig skidt.. Kan mærke at mit humør er helt i bund, og har ikke været oppe i lang tid. Er så bange for at blive deprimeret. Jeg skal jo være mor til november, så det har jeg slet ikke tid til at være!

Hvis du er der endnu, så ! Mange tak for at du havde overskud til mit brok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Leonora

Jeg tror du vil have go gavn af svøming eller bare det at være i vand.

Jeg kender til smerten og har selv haft ondt i bækken og ryg siden uge 20. Er i uge 30 nu....og jeg synes forsigtig svømning virket

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

Madam Blå skriver:

Åh ha hvor jeg ikke orker mere..  Har så ondt i lænden, at jeg ikke kan være nogle steder. Ligger bare på sofaen eller i sengen. Selv når jeg ligger kan jeg være tæt på at tude af smerte. Jeg kan simpelthen ikke mere. Og der er såååå længe til min termin

Mine veninder, som jeg troede jeg havde, hører jeg aldrig fra. Og ja, jeg ved godt, at jeg skal kontakte dem - men det bliver lidt trivielt at blive ved med at ringe og få svaret, jeg ser lige i min kalender, du hører fra mig... Og når jeg så ringer ugen efter, så havde de glemt mig. Når man så en sjælden gang finder en dag, som passer dem, så ender de med at ikke ville alligevel, for vi kan jo finde en dag, hvor jeg ikke har så ondt. Den dag findes ikke! Det fortæller jeg dem, og alligevel vil de virkelig ikke komme og besøge mig. Jeg har så tit kæmpet mig ind til byen, eller op til en veninde, for jeg dør snart af kedsomhed.. Ligger jo kun herhjemme og kan intet lave.. BROK!

Har heldigvis verdens bedste kæreste, der er der 100% for mig Men jeg kan ikke blive ved med at hænge på ham 24/7. Han laver alt herhjemme. Virkelig..

Hvis du har læst med så langt, så tusind tak! Jeg magter bare ikke mere, og nu måtte det ud..

Hvad fanden gør man? Føler mig ensom, og er ved at få det rigtig skidt.. Kan mærke at mit humør er helt i bund, og har ikke været oppe i lang tid. Er så bange for at blive deprimeret. Jeg skal jo være mor til november, så det har jeg slet ikke tid til at være!

Orr ha .. Sender masser af  herfra 

Som en anden også har skrevet syns jeg du skulle tage i noget vand et sted ..  
Ellers så syns jeg du skal nyde tiden hvor du har tid til at slappe af .. Ved det lyder underligt, men puh man får travlt når man først har født, men tiden dertil kan være uendelig lang !! 

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Leonora skriver:

Jeg tror du vil have go gavn af svøming eller bare det at være i vand.

Jeg kender til smerten og har selv haft ondt i bækken og ryg siden uge 20. Er i uge 30 nu....og jeg synes forsigtig svømning virket

Ja, du har helt ret Jeg har gået til gravidsvømning i varmtvandsbassin og det var så skønt. Men problemet er,at de holder sommerferie indtil september. Det er så ærgerligt, for nøj hvor var det rart at være vægtløs i varmt vand

Hvor dejligt at du har fundet ud af, hvad der hjælper dig

Anmeld

28. juli 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Tror også at noget svømning eller noget anden rolig aktivitet ville være rart for dig.. Bare det med at komme ud..

Jeg kender det udemærket godt.. jeg er så nået termins dagen idag, men har siden slutning af april været sygemeldt.. Jeg ligger stort set også ned hele dagen og kæresten klarer alt.. Nogen dage så kommer rastløsheden, men orker ingenting alligevel.. Jeg orker så ikke rigtig at snakke med andre udover min kæreste udover et par sms'er her og der.. Jeg kan ik overskue det.. - Så det må da være endnu værre også blive afvist når man har brug for at se og snakke med andre..

Men prøv noget rolig aktivitet, eller du kan måske også arrangere noget med nogen herinde fra så du kan snakke med nogen andre end udover din kæreste.. Måske ovenikøbet nogen som også er hård ramt af graviditet eller nogen der har været det igennem. ..

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

morethanperfect skriver:

Orr ha .. Sender masser af  herfra 

Som en anden også har skrevet syns jeg du skulle tage i noget vand et sted ..  
Ellers så syns jeg du skal nyde tiden hvor du har tid til at slappe af .. Ved det lyder underligt, men puh man får travlt når man først har født, men tiden dertil kan være uendelig lang !! 

Tusind tak

Ja, jeg ved det godt. Men hvor er jeg bare træt af at slappe af. Det er sikkert et luksusproblem

Men blev sygemeldt i uge 12, og har faktisk ligget hjemme siden uge 8. Og er i uge 26 nu. SÅ ja, du har helt ret - der er lææænge til min lille pige kommer til verden. Og når hun så endelig er kommet, så vil jeg sikkert drømme mig tilbage engang imellem til tiden nu, hvor jeg bare ikke har nogle forpligtelser, overhovedet

Desværre holder mit varmtvandshold sommerferie. Det var jeg ellers så glad for. Det var så lækkert at komme i varmt vand og bare slappe af Og for tiden er ejg så dårlig, at jeg ikke er i stand til at komme ud af lejligheden. Bor på 4. sal, og kan ikke komme ned af trapperne

Anmeld

28. juli 2011

Lunae

Madam Blå skriver:

Hvis du har meget kraftig bækkenløsning, så ville jeg tage ud på Skejby. De har sådan nogle dage, hvor man kan lære at agere og får nogle øvelser, som virkelig hjælper! Endvidere har de en masse hjælpemidler, som man kan låne det bedste er dog, at hvis fysioterapeuten vurderer at du er meget hårdt ramt, så kan du gå til svømning derude - det er guld værd og du lærer andre i din situation at kende!

Jeg har selv været der og det var benhårdt!

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Tror også at noget svømning eller noget anden rolig aktivitet ville være rart for dig.. Bare det med at komme ud..

Jeg kender det udemærket godt.. jeg er så nået termins dagen idag, men har siden slutning af april været sygemeldt.. Jeg ligger stort set også ned hele dagen og kæresten klarer alt.. Nogen dage så kommer rastløsheden, men orker ingenting alligevel.. Jeg orker så ikke rigtig at snakke med andre udover min kæreste udover et par sms'er her og der.. Jeg kan ik overskue det.. - Så det må da være endnu værre også blive afvist når man har brug for at se og snakke med andre..

Men prøv noget rolig aktivitet, eller du kan måske også arrangere noget med nogen herinde fra så du kan snakke med nogen andre end udover din kæreste.. Måske ovenikøbet nogen som også er hård ramt af graviditet eller nogen der har været det igennem. ..

Ja, det ville være så fedt at komme ud! Men jeg bor desværre på fjerde sal, og kan simpelthen ikke komme ned af trapperne

Tillykke med terminen! Hvor må det være dejligt at været nået i mål. Især når du har gået hjemme så længe også.. Men nu begynder utålmodigheden måske for alvor at sætte ind?

Ja, god ide! Jeg burde prøve at arrangere noget med nogne herinde fra. Jeg mangler virkelig at være social.. Min søde kørete er ved at lide overlast af al min snak hihi.

Du får lige noget vestøv, og håber du får en skøn fødsel her om meget snart

Anmeld

28. juli 2011

Muhmi

Årh din stakkel!! Føler sku med dig!  

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Lunae skriver:

Hvis du har meget kraftig bækkenløsning, så ville jeg tage ud på Skejby. De har sådan nogle dage, hvor man kan lære at agere og får nogle øvelser, som virkelig hjælper! Endvidere har de en masse hjælpemidler, som man kan låne det bedste er dog, at hvis fysioterapeuten vurderer at du er meget hårdt ramt, så kan du gå til svømning derude - det er guld værd og du lærer andre i din situation at kende!

Jeg har selv været der og det var benhårdt!

Guud ja! Jeg har fuldstændig svedt Skejby ud! Var der i uge 12, og fik at vide, at jeg bare skulle ringe, og så kunne jeg komme derud. Tuusind tak for påmindelsen! Jeg ringer derud i morgen tidlig. Kunne være så fedt at komme lidt ud. Problemet er for tiden, at jeg jo bor på 4. sal, og kan virkelig ikke komme hverken op eller ned af alle de trapper  Håber at det bliver bedre, så jeg kan komme ud for min dør

Øv, at du også havde det sådan.. Er du plaget af det i dag? Min store frygt er, at det bliver permanent.. Det orker jeg ikke Kan lige knapt klare de sidste 15 uger, men så heller ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.