Taniakb skriver:
Nej kender jeg godt.. jeg er også herinde lidt af samme grund.. Møde nogen man kan dele erfaring med, snakke om diverse ting osv.. Og det tror jeg måske også i længden er meget godt for ens veninder som ikke er lige så interesseret i baby ting..
Så driver man ik hinanden til vanvid over det ihvertfald.. hehe 
Har haft virkelilg dårlig mave i et par dage ( som om at det hele bare sku tømmes ud) og enormt ondt i mavsen, men det er så blevet til det.. Så ligger bare og er utålmodig.. Lider også af ryg smerter (har dårlig ryg i forvejen, så hjælper ikk at man bare ligger siden april :/ ) , men jeg kan hilse dig og sige at hvis du bare bliver liggende uden nogen oplevelser i hverdagen, så når du at blive helt færdig.. Tro mig.. Har selv ligget ned i lang tid.. Så se at kom igang 
Ja, jeg er også herinde derfor
Og hold op hvor kan jeg bruge meget tid herinde 
Ej, jeg synes det er vildt spændende! Det lyder da til at der er noget i gære
Håber snart der sker mere.
Jeg har faktisk overvejet om jeg ikke skulle finde en form for træningsdvd, så jeg kunne beholde bare lidt af mine muskler i ryg og mave. Kan tydeligt mærke allerede, at min ryg slet ikke kan det samme. Problemet er jo, at jeg slet ikke kan komme nogle steder.. Så tænker at en dvd, kunne være god. Så kan jeg blive herhjemme, og se om jeg kan lave nogle øvelser 
Anmeld