Ynke-indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Madam Blå

Muhmi skriver:

Årh din stakkel!! Føler sku med dig!  

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Ja, det ville være så fedt at komme ud! Men jeg bor desværre på fjerde sal, og kan simpelthen ikke komme ned af trapperne

Tillykke med terminen! Hvor må det være dejligt at været nået i mål. Især når du har gået hjemme så længe også.. Men nu begynder utålmodigheden måske for alvor at sætte ind?

Ja, god ide! Jeg burde prøve at arrangere noget med nogne herinde fra. Jeg mangler virkelig at være social.. Min søde kørete er ved at lide overlast af al min snak hihi.

Du får lige noget vestøv, og håber du får en skøn fødsel her om meget snart

Kan se du bor i Århus, der er desværre lidt langt fra midt Sjælland af.. Men det kunne være en rigtig god ide at snakke med nogen i samme båd end veninder som alligevel ikke er rigtig interesseret.. Og der er jo masser af søde mennesker herinde som elsker en snak eller to

Og jo tak tager imod al den ve støv jeg kan

Anmeld

28. juli 2011

Lunae

Madam Blå skriver:

Guud ja! Jeg har fuldstændig svedt Skejby ud! Var der i uge 12, og fik at vide, at jeg bare skulle ringe, og så kunne jeg komme derud. Tuusind tak for påmindelsen! Jeg ringer derud i morgen tidlig. Kunne være så fedt at komme lidt ud. Problemet er for tiden, at jeg jo bor på 4. sal, og kan virkelig ikke komme hverken op eller ned af alle de trapper  Håber at det bliver bedre, så jeg kan komme ud for min dør

Øv, at du også havde det sådan.. Er du plaget af det i dag? Min store frygt er, at det bliver permanent.. Det orker jeg ikke Kan lige knapt klare de sidste 15 uger, men så heller ikke mere

Dejligt at jeg kunne hjælpe

Jeg var rigtig plaget af det de første 3 mdr tid, men nu er det helt væk. Eller jeg får temmelig ondt i lænden, hvis jeg sover for længe, men ikke noget problem i hverdagen!

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Kan se du bor i Århus, der er desværre lidt langt fra midt Sjælland af.. Men det kunne være en rigtig god ide at snakke med nogen i samme båd end veninder som alligevel ikke er rigtig interesseret.. Og der er jo masser af søde mennesker herinde som elsker en snak eller to

Og jo tak tager imod al den ve støv jeg kan

Det var en sød tanke Tak for den!

Ja, jeg burde stramme mig lidt an, og finde nogle at snakke og hygge lidt med. For ja, veninderne er ikke helt vildt interesserede i baby osv, og jeg er ikke vildt interesseret i at høre om weekendens eskapader..

Hvor spændende. Har du haft optræk til noget?

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Lunae skriver:

Dejligt at jeg kunne hjælpe

Jeg var rigtig plaget af det de første 3 mdr tid, men nu er det helt væk. Eller jeg får temmelig ondt i lænden, hvis jeg sover for længe, men ikke noget problem i hverdagen!

Ja, havde fuldstændig glemt det.. Underligt, for har adskillige brochurer og telefonnumre liggende rundt omkring fra dem. Man ser vel ikke skoven for bare træer

Dejligt at det er væk Hehe - nej det er vel intet problem i hverdagen

Anmeld

28. juli 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Det var en sød tanke Tak for den!

Ja, jeg burde stramme mig lidt an, og finde nogle at snakke og hygge lidt med. For ja, veninderne er ikke helt vildt interesserede i baby osv, og jeg er ikke vildt interesseret i at høre om weekendens eskapader..

Hvor spændende. Har du haft optræk til noget?

Nej kender jeg godt.. jeg er også herinde lidt af samme grund.. Møde nogen man kan dele erfaring med, snakke om diverse ting osv.. Og det tror jeg måske også i længden er meget godt for ens veninder som ikke er lige så interesseret i baby ting.. Så driver man ik hinanden til vanvid over det ihvertfald.. hehe

Har haft virkelilg dårlig mave i et par dage ( som om at det hele bare sku tømmes ud) og enormt ondt i mavsen, men det er så blevet til det.. Så ligger bare og er utålmodig.. Lider også af ryg smerter (har dårlig ryg i forvejen, så hjælper ikk at man bare ligger siden april :/ ) , men jeg kan hilse dig og sige at hvis du bare bliver liggende uden nogen oplevelser i hverdagen, så når du at blive helt færdig.. Tro mig.. Har selv ligget ned i lang tid.. Så se at kom igang

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Nej kender jeg godt.. jeg er også herinde lidt af samme grund.. Møde nogen man kan dele erfaring med, snakke om diverse ting osv.. Og det tror jeg måske også i længden er meget godt for ens veninder som ikke er lige så interesseret i baby ting.. Så driver man ik hinanden til vanvid over det ihvertfald.. hehe

Har haft virkelilg dårlig mave i et par dage ( som om at det hele bare sku tømmes ud) og enormt ondt i mavsen, men det er så blevet til det.. Så ligger bare og er utålmodig.. Lider også af ryg smerter (har dårlig ryg i forvejen, så hjælper ikk at man bare ligger siden april :/ ) , men jeg kan hilse dig og sige at hvis du bare bliver liggende uden nogen oplevelser i hverdagen, så når du at blive helt færdig.. Tro mig.. Har selv ligget ned i lang tid.. Så se at kom igang

Ja, jeg er også herinde derfor Og hold op hvor kan jeg bruge meget tid herinde

Ej, jeg synes det er vildt spændende! Det lyder da til at der er noget i gære Håber snart der sker mere.

Jeg har faktisk overvejet om jeg ikke skulle finde en form for træningsdvd, så jeg kunne beholde bare lidt af mine muskler i ryg og mave. Kan tydeligt mærke allerede, at min ryg slet ikke kan det samme. Problemet er jo, at jeg slet ikke kan komme nogle steder.. Så tænker at en dvd, kunne være god. Så kan jeg blive herhjemme, og se om jeg kan lave nogle øvelser

Anmeld

28. juli 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Ja, jeg er også herinde derfor Og hold op hvor kan jeg bruge meget tid herinde

Ej, jeg synes det er vildt spændende! Det lyder da til at der er noget i gære Håber snart der sker mere.

Jeg har faktisk overvejet om jeg ikke skulle finde en form for træningsdvd, så jeg kunne beholde bare lidt af mine muskler i ryg og mave. Kan tydeligt mærke allerede, at min ryg slet ikke kan det samme. Problemet er jo, at jeg slet ikke kan komme nogle steder.. Så tænker at en dvd, kunne være god. Så kan jeg blive herhjemme, og se om jeg kan lave nogle øvelser

det er nok en meget god ide. eller noget afspænding eller andet.. det er en god ide at få styrket ryggen og det er nu du ska gøre det .. og ikk om 10 uger hvor du er betydelig større.. hehe.. Så kan tiden jo også gå lidt med det

Anmeld

28. juli 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

det er nok en meget god ide. eller noget afspænding eller andet.. det er en god ide at få styrket ryggen og det er nu du ska gøre det .. og ikk om 10 uger hvor du er betydelig større.. hehe.. Så kan tiden jo også gå lidt med det

Ja, afspænding kunne måske være en rigtig god ide! Jeg vil i hvert fald prøve at finde noget, som kan styrke mig lidt. Og noget, jeg kan bruge tiden på. Den kan jo hurtigt blive lang

Men ja, bliver jo ikke mindre besværet de næste 15 uger Så det er nok bare at komme i sving!

Anmeld

28. juli 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Ja, afspænding kunne måske være en rigtig god ide! Jeg vil i hvert fald prøve at finde noget, som kan styrke mig lidt. Og noget, jeg kan bruge tiden på. Den kan jo hurtigt blive lang

Men ja, bliver jo ikke mindre besværet de næste 15 uger Så det er nok bare at komme i sving!

Hvordan er din kreative evne ?.. Male, sy, strikke, klippe klistre eller andet ? .. det kunne jo også være en måde at få tiden til at gå noget hurtigere på og få tankerne på noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.