HJÆLP hun vil ikke drikke noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2008

BellaT

Guuud ja. Det har jeg da egentligt aldrig tænkt over.. At det er en stor ulempe at have blebarn samtidig med graviditetskvalme... He He,
Jeg ved ikke om det er diarre hun har. Jeg vil heller ikke mene at hun kan skide løs, når hun ikke spiser eller drikker uden at der er et eller andet med maven. Men er hun kvik nok og ikke slap, så er der jo ikke nogen grund til at bekymre sig unødigt. Men måske bare lige holde ekstra øje med den skøre væske-nægtende unge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Mikkelmusen

Hun har været sløv idag og vil ikke rigtig lege, kun se tv eller sidde og putte... Og så piver hun ved mindste ting. Men jeg tror bare vi ser hvordan natten går. Tak for rådene..

Anmeld

28. december 2008

Helle30

Godmorgen Christina. Jeg fik ikke lige skrevet i går, og jeg havde jo sådan set heller ikke nogen bedre råd, end de der allerede var givet.
- Håber I har haft en ok nat og at prinsessen har bedt om noget at drikke?
Jeg ville nu heller ikke blive så anstrengt, i dit tilfælde, hvis hun vågnede nogle gange i løbet af natten - når bare det var for at få noget væske.
Sofie har haft en enkelt omgang af sådan noget, og min svigerinde som er sp. understregede meget, at vi bare skulle tilbyde alt uden forbehold for sukker - både fordi, det smager af mere og fordi, sukkeret så giver noget energi.
Jeg ønsker god bedring til det lille pus - og god middagssøvn til dig (det er en ordre) hvis du har måtte op i løbet af natten.

- Helle

Anmeld

28. december 2008

ann-kristina

Hej
Et godt fif hvis ungerne har feber og ikke vil drikke noget er at give dem sodavandsis. Det vil de fleste børn have uanset hvor syge de næsten er. Så får de både noget væske, lidt sukker og bliver kølet lidt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.