Hvad afgør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

CeViss

Jeg blev født med en masse hår og min søns far, ved jeg ikke. Men nu har han meget tæt hår.

Synes dog ikke min søn havde ret meget hår da han blev født.

Og han har stadig ikke ret meget hår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

baby012

MedRogn skriver:

Tak, ja det er vildt at jeg er halvvejs imorgen! Det hele er gået så hurtigt.. Snart er det december.. 

Vi var til MD-scanning i fredags, og vi fik ikke kønnet af vide! Er bare så glad for det. Glæder mig til den overraskelse ved fødselen også!

Hvornår skal du til MD?

håber snart det begynder at gå hurtigt med mig bliver godt at komme tilbage til skolen så er der en masse andre ting at tænke på.. 

ja det helt vildt der allerede er så få måneder til december håber dog min bliver derinde til efter d. 31/12  

hvor er det dejligt i kan glæde jer det ekstra ved fødslen som jeg tror man gør når man ikke kender kønnet  

jeg skal til MD d. 10/8 så der er lang tid endnu har ikke set den bette siden NF så bliver dejligt  er heldigvis begyndt at mærke den lille, så det hjælper lidt på det  

hvad siger din termin ?  

Anmeld

27. juli 2011

baby012

CeViss skriver:

Jeg blev født med en masse hår og min søns far, ved jeg ikke. Men nu har han meget tæt hår.

Synes dog ikke min søn havde ret meget hår da han blev født.

Og han har stadig ikke ret meget hår.

det er nok meget forskelligt fra person til person  

Anmeld

27. juli 2011

CeViss

gravid20 skriver:

det er nok meget forskelligt fra person til person  

Ja tror jeg også :-)

Anmeld

27. juli 2011

baby012

Millesmammi skriver:

jeg har hørt det er halsbrand, men tror det ikke - jeg har aldrig haft halsbrand, og jeg fødte en lille pige med langt lyst hår, endda på hele kroppen

heh igen, i så fald får jeg en MEGET skaldet baby ind til videre .. 

lyder lidt ligesom den med at hvis man sover med armene over hovedet, så får den bette lavlestrængen om halsen  

eller at hvis man spiser surt under graviditeten får man en dreng, og spiser man sødt får man en pige

Anmeld

27. juli 2011

Københavnermor

gravid20 skriver:

håber snart det begynder at gå hurtigt med mig bliver godt at komme tilbage til skolen så er der en masse andre ting at tænke på.. 

ja det helt vildt der allerede er så få måneder til december håber dog min bliver derinde til efter d. 31/12  

hvor er det dejligt i kan glæde jer det ekstra ved fødslen som jeg tror man gør når man ikke kender kønnet  

jeg skal til MD d. 10/8 så der er lang tid endnu har ikke set den bette siden NF så bliver dejligt  er heldigvis begyndt at mærke den lille, så det hjælper lidt på det  

hvad siger din termin ?  

Lige pludselig kan man slet ikke forstå hvor tiden blev af, tror jeg. :-) Og så vil man garanteret savne den hyggelige ventetid med baby i maven. Dejligt at du allerede mærker din baby. Jeg mærker min baby hver dag nu og det er bare så skønt!! Nyder hvert lille puf og spark!! Jeg er sat til d. 15. December. Så vi er tæt på hinanden. Der er en mødregruppe herinde på baby.dk for os med termin i december 2011, du er meget velkommen derinde. :-) (Ved ikke om du allerede har set det, men syntes ikke jeg kan kende dig derinde fra).Glæd dig til MD, det er helt fantastisk! Det er vildt så meget man kan se. Det hele er blevet meget mere virkeligt for mig efter MD. Det bliver en stor oplevelse for dig! :-)

Anmeld

27. juli 2011

baby012

MedRogn skriver:

Lige pludselig kan man slet ikke forstå hvor tiden blev af, tror jeg. :-) Og så vil man garanteret savne den hyggelige ventetid med baby i maven. Dejligt at du allerede mærker din baby. Jeg mærker min baby hver dag nu og det er bare så skønt!! Nyder hvert lille puf og spark!! Jeg er sat til d. 15. December. Så vi er tæt på hinanden. Der er en mødregruppe herinde på baby.dk for os med termin i december 2011, du er meget velkommen derinde. :-) (Ved ikke om du allerede har set det, men syntes ikke jeg kan kende dig derinde fra).Glæd dig til MD, det er helt fantastisk! Det er vildt så meget man kan se. Det hele er blevet meget mere virkeligt for mig efter MD. Det bliver en stor oplevelse for dig! :-)

det tror jeg gerne, lige nu går tiden bare så langsomt  

hvor må det være dejligt at mærke den lille hver dag  håber jeg også snart jeg gør  

ihh, det 10 dage efter min fødselsdag .

Jeg er sat til d. 3/1 så høre desværre ikke til i den gruppe men måske får jeg alligevel et lille julebarn  

hvad er forskellin på NF og MD ?  udover at det er forskellige ting man får a vide .. glæder mig også rigtig meget til det har jeg gjort siden NF hehe  

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

gravid20 skriver:

om barnet har hår på hovedet når det bliver født ? er vildt nysgerrig, men kan absolut intet finde om det  

- Så tænkte der nok var nogen a de kloge hoveder herinde som vidste det  

tror det er arveligt .

Også er det noget med man har mega halsbrænd under graviditeten ved meget hår. (det havde jeg selv, og hun havde masser a hår)

Anmeld

27. juli 2011

baby012

de-wett skriver:

tror det er arveligt .

Også er det noget med man har mega halsbrænd under graviditeten ved meget hår. (det havde jeg selv, og hun havde masser a hår)

ja hun har godt nok meget hår sikke smuk hun er på billedet 

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

gravid20 skriver:

ja hun har godt nok meget hår sikke smuk hun er på billedet 

ih mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.