Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
om barnet har hår på hovedet når det bliver født ? er vildt nysgerrig, men kan absolut intet finde om det
- Så tænkte der nok var nogen a de kloge hoveder herinde som vidste det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er noget arveligt Det er ikke noget, man kan gøre hverken fra eller til, men spørg din mor eller din mands mor, hvordan I så ud, da I blev født, så har du en rettesnor ...
Knuser, Britta, mor til fem
gravid20 skriver: om barnet har hår på hovedet når det bliver født ? er vildt nysgerrig, men kan absolut intet finde om det - Så tænkte der nok var nogen a de kloge hoveder herinde som vidste det
Mange siger at halsbrand er et tegn på det, men tvivler. led meget af det selv og min søn havde næsten intet..så tror bare det er en myte
Mikkel's mor <3 skriver: Mange siger at halsbrand er et tegn på det, men tvivler. led meget af det selv og min søn havde næsten intet..så tror bare det er en myte
hehe, ja okay, i så fald bliver min da helt skaldet indtil videre
Generne vil jeg mene..
Hvis du og/eller faren havde hår på hovedet da i blev født er der vel også større sandsynlighed for at jeres barn får..
Både min mand og jeg er blonde og blev født med meget meget lidt hår på hovedet.. Så vores barn bliver nok ikke født med en kæmpe manke..
brikble skriver: Det er noget arveligt Det er ikke noget, man kan gøre hverken fra eller til, men spørg din mor eller din mands mor, hvordan I så ud, da I blev født, så har du en rettesnor ... Knuser, Britta, mor til fem
ja okay, ved faktisk ikke med faren, men jah havde RIGTIG meget helt sort hår på hovedet da jeg blev født, faren har rigtig meget tykt hår nu, men ved ikke med da han blev født, hmm.. det må jeg vist lige have fundet ud a
Der er da vist også noget med at lyshårede har en tendens til at føde mindre behårede babyer end mørkhårede? Men jeg troede så også at brune øjne plus grå øjne altid gav brune øjne, men drengen har så absolut arvet sin mors røde hår og grå øjne - biologi er en lille snigende fis er det
gravid20 skriver: hehe, ja okay, i så fald bliver min da helt skaldet indtil videre
hehe men det kommer heldigvis engang knap 8 mdr. og stadig ikke ret meget her lidt sker der da
MedRogn skriver: Generne vil jeg mene.. Hvis du og/eller faren havde hår på hovedet da i blev født er der vel også større sandsynlighed for at jeres barn får.. Både min mand og jeg er blonde og blev født med meget meget lidt hår på hovedet.. Så vores barn bliver nok ikke født med en kæmpe manke..
hmm, så må jeg have undersøgt farens baggrund
ved du så, faren var helt blond til han var ret gammel, til han var 6 mener jeg, nu er han helt sort håret. men er der overhoved en chance for at baby bliver blond så ?
Mikkel's mor <3 skriver: hehe men det kommer heldigvis engang knap 8 mdr. og stadig ikke ret meget her lidt sker der da
hehe, awh, skaldede babyer er nu også dejlige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128