Jeg vil OGSÅ have en baby ! Jeg er jaloux !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Novbaby

AalborgPigen skriver:

Hej piger...

Jeg er så jaloux på alle dem der har en bebs! Jeg vil også have en bebs..

Kæresten og jeg havde aftalt vi skulle gøre noget ved det og jeg skulle have min spiral ud her om ½ år når jeg er færdig på HG.. Men nu har jeg jo fået tilbudt en lærerplads i Salling i Aalborg og den syntes han ikke jeg skal gå glip af.. Og det kan jeg SAGTENS forstå og også se det fornuftige i ! Men jeg havde bare sat mig den ide inde i hovedet.. Og nu er jeg nødt til at vente 2 år !!!! Det kan jeg slet ikke overskue.. Jeg vil bare så gerne være mor. Jeg har jo allerede købt nogen baby ting, også dumt af mig.! Men jeg var bare såååå glad !! Og nu kan vi jo tidligst begynde om 1 3/4 år.. Så jeg evt kan føde lige når jeg er færdig med min svendeprøve.. Jeg kan slet ikke overskue det..

Lige et lille opkast herfra 

Andre der har det som mig eller kan give nogle opkvikkende ord ? 

Åh jeg synes det rigtig sýnd for dig! Men Personligt synes jeg du skal vente! du jo stadig ung, så du har massere tid til bebs når du er færdig til svendeprøven! Tænk engang hvor FEDT det kunne være at være helt færdig når baby så kommer? SÅ er du klar til at gå igang med noget helt nyt, når din beba er stor nok til at komme i VG eller DP.

Men kan sagtens følge dig! Og sender da lige en - Håber du finder ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg blev gravid i min lære tid og er nu på barsel jeg skal tilbage og gøre min læretid færdig .
Jeg Har 4 måneder tilbage .
Det eneste jeg vil give af råd er at du minimum skal være i butikken i 9 måneder inden du går på barsel ellers får du ikke løn fra din butik i 14 uger .

Lønen er den sammen om du er på barsel eller i butikken .

Anmeld

28. juli 2011

marloutti

Altså, det er ikke for at være lyseslukker eller gammel-kedelig eller noget... Men du er så ung!!! Der er jo masser af tid til at få børn i...

Tag nu den læreplads. Og altså hvis det kun tager to år, herregud... Og så kan du være heldig, der er et job til dig bagefter og så er du klart bedre stillet ang barsel osv.

Og så se at komme ud i verden evt. på lækre ferier med kæresten, så I får prøvet hinanden lidt af.... Og bliver helt sikre på I vil hinanden og det her barn... Man skal nemlig ikke få sine børn med hvem som helst og heller ikke for enhver pris... Og det er så min egen erfaring, der taler her... Jeg har ønsket mig børn ALTID, men jeg er SÅ ubeskriveligt lykkelig for at det først blev nu og med min nuværende kæreste.... Jeg er 31...

MEN dermed ikke sagt, du skal vente så længe, bestemt ikke. Jeg mener bare, du skal tænke dig godt om og prøve at fjerne fokus fra "vil ha en baby" til at se med friske øjne på hvordan det hele hænger sammen...

Og så er det ikke bare lige sådan "at få en baby"... Man får jo ikke bare en baby, man får et barn!! Der er stor forskel i mine øjne... Når man får et barn, følger der en masse ansvar og følelser med og det er FOR EVIGT... Ikke noget man bare lige kan lægge til side og tage sig et pusterum...

Altså det var slet ikke meningen, det skulle være sådan en løftet pegefinger, det her... Jeg synes bare, det er sådan en kæmpe ting at få et barn og man burde for sin egen, og barnets skyld, sørge for at rammerne er i orden.. Det er en milliard gange nemmere at få taget den uddannelse inden barnets ankomst... Og så kan du koncentrere dig om dit barn, i stedet for at skulle tænke på alt muligt andet...

Åh altså, stopper jeg nogensinde!!!?? Nu må jeg vist hellere holde... Men som andre siger... Følg dit hjerte... Men husk lige at tage fornuften med på råd også...

Anmeld

28. juli 2011

Nadia&Daniel

AalborgPigen skriver:

Hej piger...

Jeg er så jaloux på alle dem der har en bebs! Jeg vil også have en bebs..

Kæresten og jeg havde aftalt vi skulle gøre noget ved det og jeg skulle have min spiral ud her om ½ år når jeg er færdig på HG.. Men nu har jeg jo fået tilbudt en lærerplads i Salling i Aalborg og den syntes han ikke jeg skal gå glip af.. Og det kan jeg SAGTENS forstå og også se det fornuftige i ! Men jeg havde bare sat mig den ide inde i hovedet.. Og nu er jeg nødt til at vente 2 år !!!! Det kan jeg slet ikke overskue.. Jeg vil bare så gerne være mor. Jeg har jo allerede købt nogen baby ting, også dumt af mig.! Men jeg var bare såååå glad !! Og nu kan vi jo tidligst begynde om 1 3/4 år.. Så jeg evt kan føde lige når jeg er færdig med min svendeprøve.. Jeg kan slet ikke overskue det..

Lige et lille opkast herfra 

Andre der har det som mig eller kan give nogle opkvikkende ord ? 

Ville ikke gå uden at give dig et ..

Er lidt nysgerrig - hvilken afdelingen skal du være elev i?? - er selv udlært i Salling Århus's damelingeri afdelinge

Anmeld

28. juli 2011

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Ville ikke gå uden at give dig et ..

Er lidt nysgerrig - hvilken afdelingen skal du være elev i?? - er selv udlært i Salling Århus's damelingeri afdelinge

tak 

Jamen skal nok være i deres vinafdeling.. Fordi jeg er udd. tjener.. Og vil gerne derned.. Men afhænger af hvad vi bliver enige om i min erhverspraktik i oktober  

Anmeld

28. juli 2011

Muffin_girl

Novbaby skriver:

Åh jeg synes det rigtig sýnd for dig! Men Personligt synes jeg du skal vente! du jo stadig ung, så du har massere tid til bebs når du er færdig til svendeprøven! Tænk engang hvor FEDT det kunne være at være helt færdig når baby så kommer? SÅ er du klar til at gå igang med noget helt nyt, når din beba er stor nok til at komme i VG eller DP.

Men kan sagtens følge dig! Og sender da lige en - Håber du finder ud af det!

Tusind tak for de dejlige ord.. Jeg kan også sagtens se det .. Det er bare fordi alle omkring mig får børn eller skal have børn.. Men ja du har TOTALT ret.. Det er det mest fornuftige  

Og igen TAK 

Anmeld

28. juli 2011

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

Vil sige at du ikke får mange penge som nyudlært med en baby på armen, suk...
Så hvorfor ikke gøre det når du har været i lære i et halvt år!!!
Så har du jo stadig et sted at komme tilbage til!!!

Nej jeg ved det godt.. Men heldigvis kommer min kæreste til at tjene gode penge.. Men jeg er også udd. tjener.. Så ved jeg har noget og vende tilbage til Men jeg tror også vi er blevet enige om at vente .. Selvom jeg er utålmodig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.