Altså, det er ikke for at være lyseslukker eller gammel-kedelig eller noget...
Men du er så ung!!! Der er jo masser af tid til at få børn i...
Tag nu den læreplads. Og altså hvis det kun tager to år, herregud... Og så kan du være heldig, der er et job til dig bagefter og så er du klart bedre stillet ang barsel osv.
Og så se at komme ud i verden evt. på lækre ferier med kæresten, så I får prøvet hinanden lidt af.... Og bliver helt sikre på I vil hinanden og det her barn... Man skal nemlig ikke få sine børn med hvem som helst og heller ikke for enhver pris... Og det er så min egen erfaring, der taler her... Jeg har ønsket mig børn ALTID, men jeg er SÅ ubeskriveligt lykkelig for at det først blev nu og med min nuværende kæreste.... Jeg er 31...
MEN dermed ikke sagt, du skal vente så længe, bestemt ikke. Jeg mener bare, du skal tænke dig godt om og prøve at fjerne fokus fra "vil ha en baby" til at se med friske øjne på hvordan det hele hænger sammen...
Og så er det ikke bare lige sådan "at få en baby"... Man får jo ikke bare en baby, man får et barn!! Der er stor forskel i mine øjne... Når man får et barn, følger der en masse ansvar og følelser med og det er FOR EVIGT... Ikke noget man bare lige kan lægge til side og tage sig et pusterum...
Altså det var slet ikke meningen, det skulle være sådan en løftet pegefinger, det her...
Jeg synes bare, det er sådan en kæmpe ting at få et barn og man burde for sin egen, og barnets skyld, sørge for at rammerne er i orden.. Det er en milliard gange nemmere at få taget den uddannelse inden barnets ankomst... Og så kan du koncentrere dig om dit barn, i stedet for at skulle tænke på alt muligt andet...
Åh altså, stopper jeg nogensinde!!!??
Nu må jeg vist hellere holde... Men som andre siger... Følg dit hjerte... Men husk lige at tage fornuften med på råd også...
Anmeld