Jeg vil OGSÅ have en baby ! Jeg er jaloux !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.506 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2011

Muffin_girl

Hej piger...

Jeg er så jaloux på alle dem der har en bebs! Jeg vil også have en bebs..

Kæresten og jeg havde aftalt vi skulle gøre noget ved det og jeg skulle have min spiral ud her om ½ år når jeg er færdig på HG.. Men nu har jeg jo fået tilbudt en lærerplads i Salling i Aalborg og den syntes han ikke jeg skal gå glip af.. Og det kan jeg SAGTENS forstå og også se det fornuftige i ! Men jeg havde bare sat mig den ide inde i hovedet.. Og nu er jeg nødt til at vente 2 år !!!! Det kan jeg slet ikke overskue.. Jeg vil bare så gerne være mor. Jeg har jo allerede købt nogen baby ting, også dumt af mig.! Men jeg var bare såååå glad !! Og nu kan vi jo tidligst begynde om 1 3/4 år.. Så jeg evt kan føde lige når jeg er færdig med min svendeprøve.. Jeg kan slet ikke overskue det..

Lige et lille opkast herfra 

Andre der har det som mig eller kan give nogle opkvikkende ord ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Sabsy

AalborgPigen skriver:

Hej piger...

Kæresten og jeg havde aftalt vi skulle gøre noget ved det og jeg skulle have min spiral ud her om ½ år når jeg er færdig på HG.. Men nu har jeg jo fået tilbudt en lærerplads i Salling i Aalborg og den syntes han ikke jeg skal gå glip af.. Og det kan jeg SAGTENS forstå og også se det fornuftige i ! Men jeg havde bare sat mig den ide inde i hovedet.. Og nu er jeg nødt til at vente 2 år !!!! Det kan jeg slet ikke overskue.. Jeg vil bare så gerne være mor. Jeg har jo allerede købt nogen baby ting, også dumt af mig.! Men jeg var bare såååå glad !! Og nu kan vi jo tidligst begynde om 1 3/4 år.. Så jeg evt kan føde lige når jeg er færdig med min svendeprøve.. Jeg kan slet ikke overskue det..

Det er hvad jeg kan give - men følg dit hjerte

Anmeld

27. juli 2011

Muffin_girl

Bubbes skriver:

Det er hvad jeg kan give - men følg dit hjerte

TAK Men mit hjerte er delt.. Jeg vil jo SÅ gerne have en baby, men kan jo godt se fornuften i det han siger. 

Anmeld

27. juli 2011

Sabsy

AalborgPigen skriver:

TAK Men mit hjerte er delt.. Jeg vil jo SÅ gerne have en baby, men kan jo godt se fornuften i det han siger. 

Hvad med at starte på den, også et halvt år mpske et år inde i lærepladsen blive gravid? Så kan du færdog gære efter barsel??

Anmeld

27. juli 2011

Muffin_girl

Bubbes skriver:

Hvad med at starte på den, også et halvt år mpske et år inde i lærepladsen blive gravid? Så kan du færdog gære efter barsel??

Jo det var da en god ide Jeg må prøve at foreslå ham det 

Anmeld

27. juli 2011

Sabsy

AalborgPigen skriver:

Jo det var da en god ide Jeg må prøve at foreslå ham det 

Du kan jo prøve - også fortæl ham hvor inderligt du ønsker dig en.baby :-)

Anmeld

27. juli 2011

Muffin_girl

Bubbes skriver:

Du kan jo prøve - også fortæl ham hvor inderligt du ønsker dig en.baby :-)

Har jeg prøvet.. Men han er meget fornuftigt anlagt ..

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Vil bare gerne være gravid, NU. Så ved godt hvordan du har det

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

En klog kvinde sagde engang: 'En baby kommer altid til tiden - det er alt det andet som ikke passer ind!'

Følg dit hjerte, det kommer man aldrig galt afsted med, man kan i hvert fald sjældent leve med ikke at gøre det! Men selvfølgelig tæller fornuften også..

Anmeld

28. juli 2011

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Hej piger...

Vil sige at du ikke får mange penge som nyudlært med en baby på armen, suk...
Så hvorfor ikke gøre det når du har været i lære i et halvt år!!!
Så har du jo stadig et sted at komme tilbage til!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.