Bliver sku sur !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

baby012

Nikita Victoria skriver:

Jeg er helt enig med dig,  det er såååå uhøfligt at blive sur over sådan noget, jeg blev gal på min kæreste flere gange, pga. hans holdning til rygning, og hans venner der ryger, drikker osv. Jeg havde det sååå skidt med at tage med ham til pokeraften hos hans kammerat, når de har så travlt med at sidde og sutte på smøger.

Nu har jeg så født, og min holdning er den samme, drikker ikke pga. alkohol i mælken, og min pige skal IKKE udsættes for pasivrygning, hverken hos os selv, eller ude hos andre.  Så hvis han vil se dem er det uden mig og baby.

lyder også rigtig godt at han nu respektere at det er sådan det er  

bliver lige ked a det hver gang jeg ser en ryger stå og skade sit ufødte barn . Men bare fordi de gør det, behøver det jo ikke betyde at det ikke er skadeligt, som mine venner bruger som agoment..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Tystys14

gravid20 skriver:

lyder også rigtig godt at han nu respektere at det er sådan det er  

bliver lige ked a det hver gang jeg ser en ryger stå og skade sit ufødte barn . Men bare fordi de gør det, behøver det jo ikke betyde at det ikke er skadeligt, som mine venner bruger som agoment..

Det kan jeg sørme godt forstå du bliver, jeg havde det samme problem hos mine venner, men det endte med at jeg ikke så dem før efter fødslen, hvor de alle sammen kom krybene, og lovede de ikke ville ryge når jeg og baby var tilstede.  Nu ser jeg dem som før, bare med baby og uden smøger.  

Nu er jeg kun 19 og hele min vennekreds næsten var/er rygere, så det var også et stort problem her.

- Jeg kan heller ikke forstå nogle vælger at skade deres børn allerede inden de født... men desværre tænker ikke alle ens.  Vi kan kun gøre hvad vi mener er det rigtige, og håbe at vi med tiden kan åbne andres øjne.

Anmeld

27. juli 2011

baby012

Nikita Victoria skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå du bliver, jeg havde det samme problem hos mine venner, men det endte med at jeg ikke så dem før efter fødslen, hvor de alle sammen kom krybene, og lovede de ikke ville ryge når jeg og baby var tilstede.  Nu ser jeg dem som før, bare med baby og uden smøger.  

Nu er jeg kun 19 og hele min vennekreds næsten var/er rygere, så det var også et stort problem her.

- Jeg kan heller ikke forstå nogle vælger at skade deres børn allerede inden de født... men desværre tænker ikke alle ens.  Vi kan kun gøre hvad vi mener er det rigtige, og håbe at vi med tiden kan åbne andres øjne.

jeg er 20 så det er også næsten alle mine venner/inder der ryger . haar rigtig svært ved at acceptere det når jeg er til stede så nu holder jeg afstand til dem i noget tid. håber det hjælper . 

Anmeld

27. juli 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er fuldstændig lige som dig! Det er helt normalt, og de som siger noget andet skal bare klappe i. Det er dit valg, og du er barnets moder!

Anmeld

27. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sof skriver:

Haps 

Hehe 

Anmeld

27. juli 2011

Anja&jesper

gravid20 skriver:

Hej tøser (og mænd) .. 

Jeg er gravid med mit første barn(som nåede så langt) og derfor er det vel ikke underligt at jeg gerne vil passe på det, jeg har en HEL masse venner og veninder som jo selvf. stadig går i byen, drikker, ryger osv.. Jeg tager også nogen gange med ud når de skal i byen men syns jeg bliver lige gal HVER gang de kommentere at jeg er for påpasselig når det kommer til alkohol og tobaksrøg, jeg går IKKE med ind i rum hvor der bliver røget, og jeg vil IKKE drikke alkohol, ikke engang smage, dette har ført til at jeg helt er stoppet med at tage med dem i byen. 

det der irretere mig mest, Jeg bryder mig ikke om at men udsætter sit barn for passev rygning, hverken når det ligger i maven eller er udenfor livmoderen. jeg har jo før givet lov til at der blev røget i min lejlighed ud af vinduerne, det kan mine venner så ikke fatte at jeg ikke vil have mere . og jeg holder en vis afstand til dem når de står og ryger . så jeg ikke indånder røgen . 

og hvis de så ser andre gravide ligefrem stå og ryge, så kan de ikke forstå at jeg ikke engang kan være i nærheden a dem når de gør det . .. syns altså ikke der er noget mere ulækkert end at se en kvinde med en stor gravid mave sidde og drikke alkohol eller står med en cigaret i hånden.. 

nogen der ligesom mig holder afstand for ikke at skade deres barn ?? 

eller er jeg bare for hys med sådan noget ?? 

sorry, det blev vist lidt langt Tak fordi du læste med så langt. 

Jeg forstår godt hvordan du har det..

Da jeg fandt ud af jeg var gravid (Har født) stoppede jeg også HELT med alt hvad der hed alkohol og røg, jeg var ikke i nærheden af folk der røg og alkohol var bare sådan at det drak andre og de respekterede at det ville jeg ikke

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

Uanset hvad andre mener, skal du gøre hvad DU føler er det rigtige - for så kan du leve med dig selv! Der kommer rigtig mange situationer, når du bliver mor, hvor du bliver i tvivl om hvad der er det rigtige, og hvor andre har en anden mening end dig. Det er vigtigt at du føler efter og følger din egen mavefornemmelse - så skal det nok gå super

Og fra mit synspunkt, er du kun en klog pige! Jeg var og er også MEGA hys hvad angår tobaksrøg og barn!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.