Hej tøser (og mænd) ..
Jeg er gravid med mit første barn(som nåede så langt) og derfor er det vel ikke underligt at jeg gerne vil passe på det, jeg har en HEL masse venner og veninder som jo selvf. stadig går i byen, drikker, ryger osv.. Jeg tager også nogen gange med ud når de skal i byen men syns jeg bliver lige gal HVER gang de kommentere at jeg er for påpasselig når det kommer til alkohol og tobaksrøg, jeg går IKKE med ind i rum hvor der bliver røget, og jeg vil IKKE drikke alkohol, ikke engang smage, dette har ført til at jeg helt er stoppet med at tage med dem i byen.
det der irretere mig mest, Jeg bryder mig ikke om at men udsætter sit barn for passev rygning, hverken når det ligger i maven eller er udenfor livmoderen. jeg har jo før givet lov til at der blev røget i min lejlighed ud af vinduerne, det kan mine venner så ikke fatte at jeg ikke vil have mere . og jeg holder en vis afstand til dem når de står og ryger . så jeg ikke indånder røgen .
og hvis de så ser andre gravide ligefrem stå og ryge, så kan de ikke forstå at jeg ikke engang kan være i nærheden a dem når de gør det .
.. syns altså ikke der er noget mere ulækkert end at se en kvinde med en stor gravid mave sidde og drikke alkohol eller står med en cigaret i hånden..
nogen der ligesom mig holder afstand for ikke at skade deres barn ??
eller er jeg bare for hys med sådan noget ??
sorry, det blev vist lidt langt
Tak fordi du læste med så langt.
Anmeld