Argh hvad??? (3. lægebesøg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

YES, er ikke den eneste, weeee Synes det er for meget, specielt når jeg også skal afsted til alt det andet.

Nej det var virkelig trælt også fordi man skulle forklare det samme hverdag.

Denne her gang har jeg heldigvis kun haft den sammen jordemoder på jordemoder centeret, men 100 forskellig på syghuset (hvor jeg jo nærmest bor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Ja og jeg skal den 11 Men nu er der jo også en stor vægtforskel vil dog gerne vide hvor stor...

Jeg keder mig forresten i dag, min kæreste synes lige han skulle have en øl eller to med naboerne i går aftes, det er så endt med en slem alkoholforgiftning, så har passet en opkastede kæreste HELE dage og han kan stadig ikke holde noget i sig, armen de mænd.

Ja det bliver godt lige at finde ud af lidt mere præcist, hvor langt fra hinanden vi er og sikke da et bette fjols, han er, sådan at fulde sig så det får konsekvenser for dig jeg har søster, svoger og niece på besøg til i morgen og min søster er lige ved at være færdig med at lave chokoladekage med chokoladecreme til og så har vi fået samlet babys tøjkommode og fået alt tøj deri. Sikke en weekend, så jeg nyder bare at ligge på sofaen og vente på at få tildelt noget kage!

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Nej det var virkelig trælt også fordi man skulle forklare det samme hverdag.

Denne her gang har jeg heldigvis kun haft den sammen jordemoder på jordemoder centeret, men 100 forskellig på syghuset (hvor jeg jo nærmest bor)

Synes nu det er i orden når det er på FG, men ikke når det ligesom skal være en nærmeste kontantperson under graviditeten.

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja det bliver godt lige at finde ud af lidt mere præcist, hvor langt fra hinanden vi er og sikke da et bette fjols, han er, sådan at fulde sig så det får konsekvenser for dig jeg har søster, svoger og niece på besøg til i morgen og min søster er lige ved at være færdig med at lave chokoladekage med chokoladecreme til og så har vi fået samlet babys tøjkommode og fået alt tøj deri. Sikke en weekend, så jeg nyder bare at ligge på sofaen og vente på at få tildelt noget kage!

Øh, henter i mig på Herning banegård? Jeg vil også have kage, piv.

Anmeld

30. juli 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Synes nu det er i orden når det er på FG, men ikke når det ligesom skal være en nærmeste kontantperson under graviditeten.

Nej det er selvfølgelig ok på fg og svangre men ikke ens egen jordemoder.

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Nej det er selvfølgelig ok på fg og svangre men ikke ens egen jordemoder.

Har hun det ellers godt derinde?

Anmeld

30. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Øh, henter i mig på Herning banegård? Jeg vil også have kage, piv.

Kan vi snildt, da!

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Kan vi snildt, da!

Det er sgu helt fristede, specielt efter sådan en dag med pasning af en syg kæreste.

Anmeld

31. juli 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Har hun det ellers godt derinde?

Ja vi var godt nok lige en tur på svangre i går aftens da jeg ikke hvade mærket hende i 31 timer. men hun hvade fin hjerte lyde men stadig ikke vild aktiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.