Argh hvad??? (3. lægebesøg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

hihi, nej ikke engang ved ks er det gennem navler men under maven (bikini linjen/trusse kanten)

Ja jeg håber da hun lige gider venter ca 5 uger endnu

Hehe, nej, men tror hun er ligeglad.

Jeps 5 uger vil vel være super fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hehe, nej, men tror hun er ligeglad.

Jeps 5 uger vil vel være super fint.

Ja hun er nok pænt ligeglad, det er nok være med moderen eller jeg frygter en almindelig fødsel mere end ks for jeg ved jo hvad ks er nu og ikke en almindelig fødsel.

Anmeld

28. juli 2011

***S***

Hold da op, det lyder mærkeligt med de 2 cm. Håber din JM kan give dig et svar omkring det idag, så man ikke skal tænke mere over det! Håber din JM og overlæger er enige med din egen læge omkring igang sættelse i uge 38+  Det er så fedt at mærke vild aktivitet derinde fra.

Her står den os på trætheds problemmer, er kommet ind i "natpissernes klub"  Men det er heldigvis det eneste "Problem" indtil videre!

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

UPDATE:

Var til jordemoder i torsdag, der blev min SF mål, målt til 32 cm, så det var vist min læge der målte forkert.

Og SURPRISE, min jordemoder er på ferie om 2 uger, så skal ind til hendes ferieafløser (ergo jordemoder nummer 5).

Anmeld

30. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

UPDATE:

Var til jordemoder i torsdag, der blev min SF mål, målt til 32 cm, så det var vist min læge der målte forkert.

Og SURPRISE, min jordemoder er på ferie om 2 uger, så skal ind til hendes ferieafløser (ergo jordemoder nummer 5).

Så giver det mere mening mht. målet. og fantastisk med den nye jordmor! Du får da mange friske øjne på sagen!

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Så giver det mere mening mht. målet. og fantastisk med den nye jordmor! Du får da mange friske øjne på sagen!

Ja det er så skønt, eller. Gad ikke engang snakke med hende, da hun alligevel hurtigt sagde, at hun skulle på ferie, så forsvandt lysten bare, tænker lidt, hvorfor skal 4 forskellige jordemødre vide hvordan jeg har det lige nu og her, når de alligevel ikke kan følge op på det??

Det gør det nemlig, hehe, sjovt min læge kan måle 5 cm anerledes end min jordemoder.

Anmeld

30. juli 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

UPDATE:

Det var dejlig at høre...

Hihi kender det der med alt alt for mange jordemoder med Nicklas hvade jeg 11 i alt ikke særlig rart.

Anmeld

30. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Ja det er så skønt, eller. Gad ikke engang snakke med hende, da hun alligevel hurtigt sagde, at hun skulle på ferie, så forsvandt lysten bare, tænker lidt, hvorfor skal 4 forskellige jordemødre vide hvordan jeg har det lige nu og her, når de alligevel ikke kan følge op på det??

Det gør det nemlig, hehe, sjovt min læge kan måle 5 cm anerledes end min jordemoder.

Forresten, da jeg sidst var til læge (da jeg var 31+5), der målte hun symfyse til 33 cm, så tror jeg er rendt forbi dig nu. Men jordmor d. 10/8. kan jo fortælle en anden historie

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Det var dejlig at høre...

Hihi kender det der med alt alt for mange jordemoder med Nicklas hvade jeg 11 i alt ikke særlig rart.

YES, er ikke den eneste, weeee Synes det er for meget, specielt når jeg også skal afsted til alt det andet.

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Forresten, da jeg sidst var til læge (da jeg var 31+5), der målte hun symfyse til 33 cm, så tror jeg er rendt forbi dig nu. Men jordmor d. 10/8. kan jo fortælle en anden historie

Ja og jeg skal den 11 Men nu er der jo også en stor vægtforskel vil dog gerne vide hvor stor...

Jeg keder mig forresten i dag, min kæreste synes lige han skulle have en øl eller to med naboerne i går aftes, det er så endt med en slem alkoholforgiftning, så har passet en opkastede kæreste HELE dage og han kan stadig ikke holde noget i sig, armen de mænd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.