Så er jeg lige kommet hjem fra 3. lægebesøg og min livmoder er blevet MINDRE, 20+2 26 cm, 23+4 28 cm, 29+4 29 cm og i dag 32+3 27 cm. Min læge kiggede også lidt, da hun skulle skrive det i min vandrejournal, men sagde ikke noget, hverken og det er normalt eller unormalt.
Min far gætter på, at det er fordi maven synker, men burde den ikke bule mere ud så, altså så SF målet forbliver det samme. Synes det er vildt den er blevet 2 cm mindre på 3 uger.
Når men ellers gik det jo fint derinde, hun er bare skide sød og ligeglad med hvor lang tid mine besøg tager, har jeg brug for at snakke, så snakker vi bare, skøn kvinde. (har stadig min læge fra Kolding selvom vi er flyttet). Hun kunne ikke finde en ordenlig hjertelyd, men da vi begge havde mærket 10 slag/spark blev konklutionen "der er masser af liv".
Snakker faldt også omkring i gangsættelse og hun synes pt, at jeg skal sættes igang 38+0, så vis min jordemoder og den overlæge jeg er til scanning hos, tjekker min igangsættelse tilbage (altså til 41+), så skal jeg kontakte min læge og hun vil så presse på, men men men overlægen lød meget itvivl i sidste uge, altså om jeg skulle sættes igang 38+0 istedet for termin. Alt det ved jeg 100 gange mere om efter scanningen 35+3, hvor der også skal bedømmes om hun gider vende sig.
Nårh det var en længe update og fortvivlese fra mig. Hvordan har i andre det? Jeg er vel ikke den eneste der bøvler meget med plukveer, smerter og træthed.
Anmeld