hvor længe efter fødsel fik du menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

MorEllen

Jeg tror ikke det er noget der er mere eller mindre 'normalt' i denne sammenhæng.. Jeg stoppede helt med at amme da pigen var 5 måneder, og fik min mens kort tid efter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

morethanperfect

Hmm, jeg fik altså mit da jeg stadig ammede 

Anmeld

27. juli 2011

Nettemor

jeg fik først mit mens da jeg kun ammede en gang i døgnet. så tror ikke du skal være bekymret i hvert fald. men kender godt følelsen.

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår den kommer igen.

Anmeld

27. juli 2011

MortilCilas

Min søns farmor fik det først igen efter 2år, og hun ammed. Jeg ammer stadig, og ammed fuldt ud itl min søn var 5 måneder, og jeg fik alligevel mit i marts, hvor jeg fødte i Januar.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Det er nu 6,5 måned siden jeg fødte mit barn, og jeg har endnu ikke fået menstruation...................Jeg ammede fuldt ud til mit barn var 4 måneder, nu ammer jeg 2-3 gange om dagen.

Jeg savner den nu ikke som sådan - jeg vil bare gerne snart have opsat hormonspiral, så vi kan sexe uden gummi..

Er det unormalt, at der går SÅ lang tid?? (jeg har taget en test indenfor de sidste 2 mdr, der -selvfølgelig- viste negativ)

Jeg aner virkelig ikke, hvad der er normalt - så jeg beklager, hvis svarmulighederne er lidt underlige ...

Det kommer ikke an på om du ammer eller ej!

Jeg ammede fuldt, og min dukkede op præcis samme dag som jeg skulle have haft den, men testede positivt. Meget pussigt.

Det kommer meget an på dine hormoner i kroppen!!!

Anmeld

27. juli 2011

ledermus

Så længe du ammer siger man at menstruationen ikke kommer.

Jeg havde ikke nok mælk så supplerede med flaske og først lige inden han blev 4 måneder hvor jeg var kun ammede morgen og aften inden flasken begyndte min menstruation igen

Anmeld

27. juli 2011

h_bernie

Ved August 9 måneder efter fødsel. Der stoppede jeg også amningen.

Alberte er nu 9 måneder, har ikke fået det endnu....men har på fornemmelsen at det snart kommer, da jeg kun ammer nat/morgen.

Anmeld

27. juli 2011

TbCp

Jeg ammede fuldt de første 4 mdr. Herefter blev der suppleret op med flaske.
Jeg stoppede helt med at amme da Liva var ca. 8 mdr. og herefter kom min mens.

Anmeld

27. juli 2011

Zafir

Jeg har ammet begge mine børn rigtig meget og fik mens efter en måned, begge gange... Grrr...
Jeg havde ellers regnet med at der skulle gå længe, men Nix, så heldig var jeg ikke.

Anmeld

27. juli 2011

1+1drenge

Med min første søn, fik jeg menstruation i forlængelse af barselsflådet. Nu her med min anden søn, har jeg ikke fået menstruation endnu. Han er 5 mdr om ik så længe. Jeg har fuldtidsammet begge i mindst 4-5 mdr

Så tror ikke det holder stik med at så længe man ammer får man ikke menstruation

(bonus spørgsmål)

Kan man egentlig blive gravid hvis ikke man har fået menstruation endnu  ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.