hvor længe efter fødsel fik du menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe efter fødsel fik du din menstruation?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.725 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2011

Anonym trådstarter

Det er nu 6,5 måned siden jeg fødte mit barn, og jeg har endnu ikke fået menstruation...................Jeg ammede fuldt ud til mit barn var 4 måneder, nu ammer jeg 2-3 gange om dagen.

Jeg savner den nu ikke som sådan - jeg vil bare gerne snart have opsat hormonspiral, så vi kan sexe uden gummi..

Er det unormalt, at der går SÅ lang tid?? (jeg har taget en test indenfor de sidste 2 mdr, der -selvfølgelig- viste negativ)

Jeg aner virkelig ikke, hvad der er normalt - så jeg beklager, hvis svarmulighederne er lidt underlige ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

B&J

Jamen ammer du???

jeg ammede ikke og jeg fik min menstruation efter en månede

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen ammer du???

jeg ammede ikke og jeg fik min menstruation efter en månede

Jep - jeg ammer, men kun 2-3 gange om dagen (ammede fuldt til mit barn var 4 måneder)

Rimlig vigtig info at have med, tak (har rettet mit indlæg)

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Jep - jeg ammer, men kun 2-3 gange om dagen (ammede fuldt til mit barn var 4 måneder)

Rimlig vigtig info at have med, tak (har rettet mit indlæg)

Jamen tit bliver sin menstruation væk ind til man er færdig med at amme

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen tit bliver sin menstruation væk ind til man er færdig med at amme

jaa i know men der må da alligevel være en grænse?

Ammer jo ikke på fuld tid mere..

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

jaa i know men der må da alligevel være en grænse?

Ammer jo ikke på fuld tid mere..

Jaa godt spørgsmål håber du får svar kan du ikke finde svar hvis du søger på nettet

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jaa godt spørgsmål håber du får svar kan du ikke finde svar hvis du søger på nettet

Tak

Det kan jeg sikkert godt - men det er sjovere at finde svar på baby.dk Og jeg æææælsker afstemninger

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Tak

Det kan jeg sikkert godt - men det er sjovere at finde svar på baby.dk Og jeg æææælsker afstemninger

Anmeld

27. juli 2011

TaAsJu

Jeg syntes og have hørt et sted at den først kommer når man er helt stoppet med at amme

Anmeld

27. juli 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Det er nu 6,5 måned siden jeg fødte mit barn, og jeg har endnu ikke fået menstruation...................Jeg ammede fuldt ud til mit barn var 4 måneder, nu ammer jeg 2-3 gange om dagen.

Jeg savner den nu ikke som sådan - jeg vil bare gerne snart have opsat hormonspiral, så vi kan sexe uden gummi..

Er det unormalt, at der går SÅ lang tid?? (jeg har taget en test indenfor de sidste 2 mdr, der -selvfølgelig- viste negativ)

Jeg aner virkelig ikke, hvad der er normalt - så jeg beklager, hvis svarmulighederne er lidt underlige ...

Jeg fødte for 4,5 måneder siden og har heller ikke fået min menstruation endnu. Jeg ammer stadig mine tvillinger og går også og venter på, at jeg kan få min hormonspiral.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.