Ambivalent tid i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Jeg nyyyyyyyder sådan maven og min graviditet, som er så forbandet nem i forhold til mange af jeres, at jeg ved, at jeg kommer til at savne den her kæmpe mave noget så frygteligt! Åh jeg bliver hende, der sidder og aer mig trist på maven kort tid efter fødslen! Men jo, selvfølgelig bliver det dejligt, at have ham i sine arme. Men september er her, før vi ved af det, og så bliver hele listen fyldt ud, du! indtil da vil jeg bruge hver dag på at ae maven

Det er da deeejligt at høre! Men det er præcis den følelse jeg sidder med! Jeg tror, at jeg kommer til at savne den mave SÅ meget  Samtidigt så bliver det jo helt fantastisk, det man får ud af den! 

Men jeg håber da, at vi forsat kan se så lyst på graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

maryjane

Katte87 skriver:

Jah, bekymringer bliver der kun flere af! hehe.

Kan du selv mærke at hun ligger på tværs? Kunne forestille mig, at det må føles trangt. Men krydser da fingre for, at hun vender sig! 

Jaerh, har dog været sådan lidt i tvivl her det seneste døgns tid agtigt.

Men hvis hun indimellem har strækket sig, har der ingen tvivl været førhen. Og slet ikke når jeg har ligget ned, argh!

Glæder mig bare til JM næste torsdag hehe.

Anmeld

31. juli 2011

***S***

Katte87 skriver:

Det synes jeg godt nok også er imponerende! hehe. Jeg har altid sagt, at jeg ikke ville vide det, men hold da op det er svært, når man har en MEGA nysgerrig kæreste og en svigerinde som er selvstændig jordemoder og sonograf 

Men september er jo lige om hjørnet!

Hehe nej det gør det jo ikke nemt!

Da vi var til den sidste scanning i april (uge 20+)var vi lige ved at går tilbage til JM for at hører hvad køn det var...  Meen vi tog os sammen og forsatte ud af døren! Er glad for vi ikke gjorde det!!

Mange tror det er en dreng for min mave er så lille, men men det kan jo snyde!

Og ja September er meget snart!!  6uger tilbage på tirsdag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.