Ambivalent tid i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

***S***

Sanne og Nicklas skriver:

Det er fandme (undeskyld mit sprog) flot at i stadig ikke kender kønnet jeg var ved at gå til da vi fik det af vide 28+2 og for ikke at mindes MD scanningen hvor hun bestem ikke ville vise hvad hun gemte på.

Det er fanme os svært nu!!! Man ikke ved det. Men det har ikke været noget problem for os, før nu. Men det er jo bare vores nysgerrighed der er ved at tage over...

Det jeg synes der er mest irriterende ved det, er at man ikke rigtig kan købe noget tøj andet end neutralt farvet.... GAB..

Så vi ser meget frem til september herhjemme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

SaNiNa

***S*** skriver:

Det er fanme os svært nu!!! Man ikke ved det. Men det har ikke været noget problem for os, før nu. Men det er jo bare vores nysgerrighed der er ved at tage over...

Det jeg synes der er mest irriterende ved det, er at man ikke rigtig kan købe noget tøj andet end neutralt farvet.... GAB..

Ja, der sker du jeg ville slet ikke kunne gå så længe ude at kende kønnet, skulle da helt sikker vide hvad farver der skulle shoppes og i sær lige nu hvor de har så mange % på alt

Så kan virkelig godt forstå i begynder at blive nysgerrige

Anmeld

28. juli 2011

Sifling

Åååh jeg glæder mig helt vildt! Er så træt hele tiden, og så har jeg så mange smerter i ryggen, lænden og kramper i maven.. Så det hjælper heller ikke på søvnen Og når han sparker gør det bare SÅ ondt nogen gange, mest om aftenen.. Så kan få helt dårlig samvittighed når jeg ligger og håber på han bare vil ligge stille Men kommer da også til at savne det! Han skal bare ligge oven på min mave indtil han flytter hjemme fra

Anmeld

30. juli 2011

maryjane

Katte87 skriver:

Hej piger!

Er det kun mig der har det helt vildt ambivalent lige nu? Jeg har det heldigvis godt og er meget glad for at være gravid. Jeg elsker maven og jeg elsker sparkene der kommer derindefra

Men samtidigt kan jeg bare slet, slet, SLET ikke vente til september! Jeg går sådan og kigger på vores fødselsliste heeele tiden, fordi jeg sådan glæder mig til at fylde den ud med små bebser! Og jeg jo godt ved, at de helst skal blive der inde lidt endnu

Det er så mærkeligt, at glæde sig til bebsen, men være bange for at savne maven og sparkene!

Ork, jeg kan ikke vente til hun ser dagens lys! Forstå mig ret, hun skal ikke komme for tidligt heller

Savner bare at kunne vende mig i sengen, kan kun akurat ligge på en eneste måde og det går knap nok.

Og at kunne gå mere end to meter ad gangen. Seriøst, det er jo det rene luksus når man kan hehe.

Og min blære opfører sig heller ikke som den skal.

Og glæder mig til at se, om hun bliver ved med at ligge på tværs!

Åh, alle de ting og bekymringer. Kan nok bekymre mig indtil hun er ude, og jeg kan se hun findes og har det godt. Men selvfølgelig starter der så bare nye bekymringer der også

Anmeld

30. juli 2011

morpåthurø

Jeg må da  ærligt indrømme at jeg også har noget ambivalente følelser i forhold til min graviditet. Jeg glæder mig helt sindsygt til september (desværre for mig som er gået over de 2 andre gange blir det sikkert et oktober barn) Nå men jeg går her, læser om hvor stor er han hver uge og tænker på hvor længe vi skulle være på hospitalet hvis han blev født nu. For selvom jeg selvfølgelig gerne vil have en stor og sund og rask dreng ville jeg pga. smerter og dårligdom i graviditeten ønske at han kom MEGET snart. Det måtte gerne være indenfor  den næste måneds tid. Jeg nyder slet ikke min gravidtet som jeg gerne ville og også forsøger at gøre.

Jeg er bare så træt af at være træt, at være sur og let irritabel og sidst men ikke mindst så de forbandede smerter i hofte, balle og bækken som selvfølgelig blir værre og værre efterhånden som lillebror blir større og jeg tager på i vægt.

Er nysgerrig for at høre om I andre også lider meget her i varmen? Jeg kan næsten ikke bevæge mig før jeg sveder og alt tøj er ubehageligt at have på. Jeg har været så heldig med de 2 andre gravidteter at være gravid efterår og vinter (de er begge fra marts) så jeg har ikke prøvet at være gravid om sommeren før. Synes ikke det hjælper på at ventetiden er LAAAANG

Anmeld

30. juli 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hej piger!

Er det kun mig der har det helt vildt ambivalent lige nu? Jeg har det heldigvis godt og er meget glad for at være gravid. Jeg elsker maven og jeg elsker sparkene der kommer derindefra

Men samtidigt kan jeg bare slet, slet, SLET ikke vente til september! Jeg går sådan og kigger på vores fødselsliste heeele tiden, fordi jeg sådan glæder mig til at fylde den ud med små bebser! Og jeg jo godt ved, at de helst skal blive der inde lidt endnu

Det er så mærkeligt, at glæde sig til bebsen, men være bange for at savne maven og sparkene!

Jeg nyyyyyyyder sådan maven og min graviditet, som er så forbandet nem i forhold til mange af jeres, at jeg ved, at jeg kommer til at savne den her kæmpe mave noget så frygteligt! Åh jeg bliver hende, der sidder og aer mig trist på maven kort tid efter fødslen! Men jo, selvfølgelig bliver det dejligt, at have ham i sine arme. Men september er her, før vi ved af det, og så bliver hele listen fyldt ud, du! indtil da vil jeg bruge hver dag på at ae maven

Anmeld

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Det synes jeg godt nok også er imponerende! hehe. Jeg har altid sagt, at jeg ikke ville vide det, men hold da op det er svært, når man har en MEGA nysgerrig kæreste og en svigerinde som er selvstændig jordemoder og sonograf 

Men september er jo lige om hjørnet!

Anmeld

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Åååh jeg glæder mig helt vildt! Er så træt hele tiden, og så har jeg så mange smerter i ryggen, lænden og kramper i maven.. Så det hjælper heller ikke på søvnen Og når han sparker gør det bare SÅ ondt nogen gange, mest om aftenen.. Så kan få helt dårlig samvittighed når jeg ligger og håber på han bare vil ligge stille Men kommer da også til at savne det! Han skal bare ligge oven på min mave indtil han flytter hjemme fra

Jeg synes det er "sjovt" som graviditeter kan være så forskellige! Har også en veninde der havde en meget ribbenglad baby i maven. For hende var det helt ulideligt til sidst. Det har jeg dog været heldig ikke at opleve endnu!  (7, 9, 13)

Til gengæld kan han strække sig heeeelt vildt!  hehe

Anmeld

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Ork, jeg kan ikke vente til hun ser dagens lys! Forstå mig ret, hun skal ikke komme for tidligt heller

Savner bare at kunne vende mig i sengen, kan kun akurat ligge på en eneste måde og det går knap nok.

Og at kunne gå mere end to meter ad gangen. Seriøst, det er jo det rene luksus når man kan hehe.

Og min blære opfører sig heller ikke som den skal.

Og glæder mig til at se, om hun bliver ved med at ligge på tværs!

Åh, alle de ting og bekymringer. Kan nok bekymre mig indtil hun er ude, og jeg kan se hun findes og har det godt. Men selvfølgelig starter der så bare nye bekymringer der også

Jah, bekymringer bliver der kun flere af! hehe.

Kan du selv mærke at hun ligger på tværs? Kunne forestille mig, at det må føles trangt. Men krydser da fingre for, at hun vender sig! 

Anmeld

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg må da  ærligt indrømme at jeg også har noget ambivalente følelser i forhold til min graviditet. Jeg glæder mig helt sindsygt til september (desværre for mig som er gået over de 2 andre gange blir det sikkert et oktober barn) Nå men jeg går her, læser om hvor stor er han hver uge og tænker på hvor længe vi skulle være på hospitalet hvis han blev født nu. For selvom jeg selvfølgelig gerne vil have en stor og sund og rask dreng ville jeg pga. smerter og dårligdom i graviditeten ønske at han kom MEGET snart. Det måtte gerne være indenfor  den næste måneds tid. Jeg nyder slet ikke min gravidtet som jeg gerne ville og også forsøger at gøre.

Jeg er bare så træt af at være træt, at være sur og let irritabel og sidst men ikke mindst så de forbandede smerter i hofte, balle og bækken som selvfølgelig blir værre og værre efterhånden som lillebror blir større og jeg tager på i vægt.

Er nysgerrig for at høre om I andre også lider meget her i varmen? Jeg kan næsten ikke bevæge mig før jeg sveder og alt tøj er ubehageligt at have på. Jeg har været så heldig med de 2 andre gravidteter at være gravid efterår og vinter (de er begge fra marts) så jeg har ikke prøvet at være gravid om sommeren før. Synes ikke det hjælper på at ventetiden er LAAAANG

Kan kun give dig ret! Det er SÅÅÅÅ varmt!  Pyha!

Jeg kan godt mærke, at jeg er særdeles taknemmelig for denne alligevel rimeligt "kølige" sommer vi har fået. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må have været at være gravid sidste sommer. 

Hvis jeg skal have flere børn, skal det være maj/juni børn! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.