Ja, i har sikkert set mange "skruk-indlæg" fra mig af - og endnu flere efter at kæresten og jeg, for et par måneder siden, blev enige om at starte PB til december!
Jeg var SÅ lykkelig bare ved tanken om at vi skulle have børn og inden for en overskuelig fremtid. Jeg kunne tælle ned, planlægge i hovedet og drømme mig langt væk ved tanken. Jeg fortalte også min mor (ved et uheld mere eller mindre) at vi ville smide præventionen til december og det passede perfekt mht uddannelsen etc. Og da min kæreste fortalte hans bedste kammerat det, da vi var hjemme hos ham i sidste uge, smeltede mit hjerte!
Nu var det officielt og en realitet!
Men her i går sad min kæreste og jeg så og snakkede om planer, drømme og økonomi og så siger han pludselig "Faktisk........ Ja, det er jo egentlig også derfor, jeg synes vi skal vente med børn... bare et år i hvert fald" 
Er jeg helt vildt hormonella og langt ude? For jeg synes VIRKELIG, det var træls at høre! Jeg blev helt mundlam og trist, for de sidste mange uger har jeg bare surfet baby-ting og forestillet mig det hele og jeg har fortalt mine veninder det og og og og.... Nu er det udsat. 
Skal jeg bare ta' en tudekiks, eller har min kæreste været en tumpe? Kom med jeres mening piger 
Anmeld