højgravid cyklist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.899 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Troldemommi

Hej

Jeg kom til at tænke på idag om det jeg gør er unormail. sagen er den at jeg i hele min graviditet har cyklet rundt når jeg skulle noget, vi har ingen bil og jeg gider ikke bybusser, derfor tager jeg altid min cykel uanset had jeg skal

men er det normail at cykle som højgravid ? 

jeg er nu i 34 uge

hvad gør/gjorde i når i skal/skulle rundt ?

jeg har spurgt min jordemoder omkring det og hun siger så længe jeg kan så skal jeg endelig gøre det, jeg vil jo ikke risikere noget hvis hun fraråder det

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Frk.S

Altså jeg cykler også. Jeg var på cyklen så sent som i går - og jeg er 36+0 i dag! Regner bestemt også med at tage cyklen i svømmehallen i morgen.

Jeg kan ikke lige se hvad der skulle være galt i det?? Men jeg er heller ikke ret besværet af graviditeten endnu.

Anmeld

26. juli 2011

Troldemommi

Frk.S skriver:

Altså jeg cykler også. Jeg var på cyklen så sent som i går - og jeg er 36+0 i dag! Regner bestemt også med at tage cyklen i svømmehallen i morgen.

Jeg kan ikke lige se hvad der skulle være galt i det?? Men jeg er heller ikke ret besværet af graviditeten endnu.

god badetur :-)

Anmeld

26. juli 2011

IngenKoPåIsen

Jeg cyklede indtil dagen hvor jeg fødte.. Jeg fødte 40+4... 

Anmeld

26. juli 2011

marieo

mener bestemt ikke der er noget galt i at cykle - motion er jo sundt. kender en der cyklede til fødegangen da hun skulle føde (hun troede ikke på at det var tid, så hun regnede med at skulle hjem igen)

Anmeld

26. juli 2011

Ciss

Jeg cyklede også det meste af graviditeten, men efterhånden måtte jeg hoppe af ved bakker osv pga jeg fik så mange plukveer, hvis jeg trådte til. Men på rimelig flade strækninger var der ingen problemer. Det var godt at røre sig og mærke friheden på cykel!

Anmeld

26. juli 2011

Mettefpigen

Tror bare det er meget forskelligt hvad man kan som gravid.... Jeg har det ikk særlig godt på en cykel efter maven er blevet stor... Der er nogel som kan rigtig mange ting hele graviditeten igennem og der er nogle som ikk kan... Så hvis du kan så skal du da bare nyde det

Anmeld

26. juli 2011

Isabeau

Monica P skriver:

Hej

Jeg kom til at tænke på idag om det jeg gør er unormail. sagen er den at jeg i hele min graviditet har cyklet rundt når jeg skulle noget, vi har ingen bil og jeg gider ikke bybusser, derfor tager jeg altid min cykel uanset had jeg skal

jeg er nu i 34 uge

jeg har spurgt min jordemoder omkring det og hun siger så længe jeg kan så skal jeg endelig gøre det, jeg vil jo ikke risikere noget hvis hun fraråder det

Monica

Jeg cykler også - er godt nok kun i uge 22, men så længe jeg kan, vil jeg cykle

Anmeld

26. juli 2011

sne190810

Malunsesmutti skriver:

Jeg cyklede indtil dagen hvor jeg fødte..

Også her

Nogle gange kunne maven være i vejen, men så cyklede jeg bare ligesom en tyk mand cykler. Med begge ben ud til siden ..

Anmeld

26. juli 2011

SjeBets

Monica P skriver:

Hej

jeg er nu i 34 uge

Monica

jeg cyklede til dagen før jeg fødte, og jeg fødte 42+3 altså 17 dage over tid, og det var en herreracer. 

havde ingen bil, eller kørekort så måtte jeg jo cykle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.