Det lykkedes Jeg er gravid... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2009

Tanja-Josefine

Bastian skriver:

Tillykke med graviditeten. Nu er det langtfra sikkert, at du overhovedet vil begynde at kaste op. Jeg er aldrig blevet dårlig i mine graviditeter.

okai hvor er du heldig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

Bastian

Tanja-Josefine skriver:

okai hvor er du heldig...

Jeg tror nu egentlig ikke at jeg er heldig på den måde. Der er mange, som ikke har ubehageligheder i graviditeten, men man hører altid om dem, der har det dårligt. Jeg har kun haft lidt halsbrand, men ikke plukveer, kvalme eller andet. I starten gik jeg og ventede på, hvornår jeg ville begynde at få det dårligt, men jeg har efterhånden snakket med en del som heller ikke har mærket det helt store.

Anmeld

1. januar 2009

Tanja-Josefine

Bastian skriver:

Jeg tror nu egentlig ikke at jeg er heldig på den måde. Der er mange, som ikke har ubehageligheder i graviditeten, men man hører altid om dem, der har det dårligt. Jeg har kun haft lidt halsbrand, men ikke plukveer, kvalme eller andet. I starten gik jeg og ventede på, hvornår jeg ville begynde at få det dårligt, men jeg har efterhånden snakket med en del som heller ikke har mærket det helt store.

okai...

Anmeld

2. januar 2009

Kariina

Tillykke med maven

Led selv af meget kvalme, men kunne heller ikke kaste op. Men når bebsen først er kommet, så glemmer du det hele. Bare husk at lægge dig hvis det er slemt. Fik jeg aldrig gjort og det gjorde det heller ikke bedre...

Anmeld

2. januar 2009

LotteN

Ej hovr dejligt... Stort tillykke... bliver spændende.

Jeg vil også melde mig til dem som havde en graviditet uden nogen former for gener... døjede med lit halsbrand i en periode, men ellers var jeg ikke mærket af noget som helst... Den dag mit vand gik havde jeg været på cykel frme og tilbage til mit arbejde (små 5 km)... så ingen gener her

Anmeld

2. januar 2009

twinboys

LotteN skriver:

Ej hovr dejligt... Stort tillykke... bliver spændende.

Jeg vil også melde mig til dem som havde en graviditet uden nogen former for gener... døjede med lit halsbrand i en periode, men ellers var jeg ikke mærket af noget som helst... Den dag mit vand gik havde jeg været på cykel frme og tilbage til mit arbejde (små 5 km)... så ingen gener her

Hvor flot og sejt...

majbritt

Anmeld

2. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvor dejligt for jer, stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.